Siinä on eka empiren keihäs mies...
http://i86.photobucket.com/albums/k97/M ... ed6a18.jpg
Toivottavasti saatte kuvasta selvää...
Olen tuota ennen maalaillut örkkejä niistä en kumminkaan viitsi laittaa kuvia...
Ja kommettia saa antaa...
Niin ja kuvia tulee vielä lisää.
Minun empire ukot
- Githgulcag
- Terminator Sergeant
Worse have I seen. Eli huonompiakin on tullut nähtyä, kuten omat ekat. *bluts* eiks oo hiano?
Silti. Kuten azis asian ilmaisi, ota isompia kuvia. Ukosta sanon että tuolla väriteemalla voi tulla ihan hieno armeija jos maalaisi taitojen karttuessa tarkemmin. Itse en tosin oikein pidä
musta/metalli/joku detaili empirestä.
Silti. Kuten azis asian ilmaisi, ota isompia kuvia. Ukosta sanon että tuolla väriteemalla voi tulla ihan hieno armeija jos maalaisi taitojen karttuessa tarkemmin. Itse en tosin oikein pidä
Think of the rivers of blood spilled by all those generals and emperors so that, in glory and triumph, they could become the momentary masters of a fraction of a dot.
- Carl Sagan
- Carl Sagan
Siinä ei ole muuta mustaa kun saappaat ja kilpi vähän tummenpi kuin ukko :sTerminator Sergeant kirjoitti:Worse have I seen. Eli huonompiakin on tullut nähtyä, kuten omat ekat. *bluts* eiks oo hiano?
Pitänee opetetta ottamaan kunnon kuvia...