Luin tuossa juuri yhden arvostelun Rag'Narokista. En tunne peliä, mutta siitä jäi jotenkin sellainen kuva, että se on olennaisesti Confron 2. laitos ryyditettynä komento/johtosäännöillä.
Erityisesti taistelua ei nähdäkseni ole virtaviivaistettu mitenkään.
Olenko oikeassa? Eikös se silloin tahmaa isommalla figumäärällä?
Rag'Narok
Rag'Narok
//Mx
Ei se erityisen pahasti tahmaa, mutta voisi se paremminkin toimia. Rag 2:sta odotellessa...
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Ei sitä useimmiten edes tarvitse ryhtyä arpomaan - oppimiskynnys on korkeahko, mutta sujuu nopeammin useampien pelien myötä.
Ragi ei ole tosin muutenkaan mitenkään erityisen nopea pelisysteemi, enkä väitäkään sitä erityisen toimivaksi.
Ragi ei ole tosin muutenkaan mitenkään erityisen nopea pelisysteemi, enkä väitäkään sitä erityisen toimivaksi.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
- Hammerheart
Ymmärtääkseni jenkkilässä ja Ranskassa sitä kyllä pelataan ihan kohtuu ahkerasti. Ja siis ovathan ne säännöt sliipatummat kuin C2:n. Toisaalta 2000:n pisteen Rag-peli kestänee verrattavissa olevan ajan 800:n pisteen Confro-peliin, eli jonkun neljä tuntia esmes.maxxon kirjoitti:Ragun pelaajamäärä taitaa puhua omaa karua kieltään aiheesta.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.