Uusia kääpiöitä? (Oli: Jos joku sattuisi tietämään...)
-
Eaglewarrior
Uusia kääpiöitä? (Oli: Jos joku sattuisi tietämään...)
Tietäisikä kukaan niistä uusista kääpiöistä?
=)(=
- Eöl the Dark Elf
Re: Jos joku sattuisi tietämään...
Kukaan ei tajua tota otsikkoo vaihda se vaikka näin:onko tietoa uusista kääpiöistä?Eaglewarrior kirjoitti:Tietäisikä kukaan niistä uusista kääpiöistä?
Edit: tarkoitin otsikkoa sry.
Viimeksi muokannut Eöl the Dark Elf, Pe 18.08.2006 19:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Eöl the Dark Elf
Bombur, Dwain, Thorin
Olisko tulossa noita Viiden armeijan taistelussa taistelleita ja Hobitti-kirjassa olevia kääpiöitä, ne 13?
Löytyy.
-
Chaotic Dwarf
Ei tiedä vielä. Niitä oli LoME:ssa ja niitä vasta suunnitellaan.ritari kirjoitti:millos tollasii on tulossa?Elrontti kirjoitti:Uusia kääpiöitä tulossa:
Massa:
Dwarfen Ballista
Dwarf Tunnel Fighting Team
Iron Guard
Dwarf Ranger (jotka LoMe:n mukaan omaavat Long Bowin)
Herot:
Durin
Mardin
Jos oikea silmäsi viettelee sinua, repäise se irti ja heitä pois. Ja jos oikea kätesi viettelee sinua, hakkaa se poikki ja heitä pois.
-Jeesus Nasaretilainen, Matt. 5:29-30
-Jeesus Nasaretilainen, Matt. 5:29-30
- Eöl the Dark Elf
- Lord Mikke
- Eöl the Dark Elf
-
Chaotic Dwarf
Balrogin murhaama Durin ei ollut viimeinen, jos tarkkoja ollaan. Viimeinen Durin polveutui Dainin suvusta, kuten TSH:n liitteiden kääpiöiden sukupuusta voi päätellä.uruki kirjoitti:Voisi olla myös tuo viimeinen Durin, jonka Balrog murhasi moriassa.
Mutta itse luulen, että tämä Durin on se Durin, joka hallitsi Moriaa Eregionin haltiavaltakunnan ollessa yhä pystyssä.
- Lord Mikke
Oikein. Sitäpaitsi Durin kuolematon eli ensiajalla, joten sitä olisi varmaan aika hankalaa yhdistää johonkin Ruins of Arnorien paikkoihin sijoittuviin kääpiöyhdyskuntiin. Taisi kuollakin ennen edes toista aikaa.Klonkku kirjoitti:Balrogin murhaama Durin ei ollut viimeinen, jos tarkkoja ollaan. Viimeinen Durin polveutui Dainin suvusta, kuten TSH:n liitteiden kääpiöiden sukupuusta voi päätellä.uruki kirjoitti:Voisi olla myös tuo viimeinen Durin, jonka Balrog murhasi moriassa.
Mutta itse luulen, että tämä Durin on se Durin, joka hallitsi Moriaa Eregionin haltiavaltakunnan ollessa yhä pystyssä.
Peril of Warp