"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Baneblade blogi

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
ale

Baneblade blogi

Viesti Kirjoittaja ale »

Aloitin erittäin kunnianhimoisen projektin, nimittäin banebladen tekemisen. Rakentamiseen käytän suurimmaksi osaksi valmiita templateja, joten ylivoimaiseksi homma tuskin missään vaiheessa käy. Tämä on ensimmäinen kerta kun teen plasticardista mitään, mikä näkynee tasossa. Aluksi olin aika epävarma riittääkö taitoni tähän, mutta nyt alkaa tuntumaan että kyllä homma hoituu jos kärsivällisyys vain riittää. Olen aloittanut vasta toisen sivun tekemistä, joten tehtävää on vielä paljon. Kaartilainen kokovertailun vuoksi.

Kuva

Niin ja jos jostain laatikonpohjalta löytyy ylimääräisiä lascannoneita (pitäisi olla kaksi samannäköistä) ja/tai heavy boltereita (neljä tai kuusi samannäköistä) niin minulle kelpaisi.
Viimeksi muokannut ale, Ma 21.08.2006 15:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Day
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Day »

Muistahan sitten ostaa jotain ainetta gappaamiseen tai käytä milliputtia. Hio pinta tasaiseksi niin saat näyttävää jälkeä.

nimim. pöydällä rankasti muokattu rhino, työtunteja ja hiekkapaperia on kulunut aika lailla...
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Jos lantikan sponsonien lasertykitkelpaavat, niin noita joutaa kepeästi kaksi pois Crusaderin ylijäämäpalasista. Nakkaa YV:llä nimi ja postiosoite, niin laitan kirjeessä tulemaan. Noin hyvän asian puolesta en vaivaudu rahaakaan ottamaan.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
ale

Viesti Kirjoittaja ale »

Sopiiko greenstuff? Sitä nimittäin löytyy ennestään. Täytän raot ja teen yksityiskohdat sitten kun tankki alkaa näyttämään suht kokonaiselta, eli tuo on vielä todella pahasti kesken, niin kuin varmasti kaikki huomaavat.

Tuo muuten näyttää jotenkin pieneltä suhteutettuna mielikuviini banebladesta. Osaako asiantuntevammat sanoa onko tuo pienempi kuin baneblade tavallisesti?
Viimeksi muokannut ale, Ma 21.08.2006 15:46. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Icecube

Viesti Kirjoittaja Icecube »

Greenstuffista ei ole omia kokemuksia, mutta greenstuff ei kait ole niin hyvin hiottavissa kuin milliput.
Golg
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Golg »

milliput tai tamiyan epoksi kitti ovat hyvä valinta mutta itse suosittelen revelliin plasto paikkaus kittiä se on toiminut parhaiten,greens tuuf on hieman huonoa koiska se kuivuu vähän elastiseksi ja vaikea työstöiseksi
ale

Viesti Kirjoittaja ale »

Homma etenee. Olen saanut molemmat sivuosat valmiiksi aseita, yksityiskohtia ja loppuhiomista vaille ja saanut jopa ensimmäisen osan hullista liimattua. Tässä kohtaa ohjeiden mukaan pitäisi käyttää predatorin paketista saatavaa rungon osaa, mutten viitsi ruveta sitä ostamaan, joten pitänee tehdä sekin plasticardista.
ale

Viesti Kirjoittaja ale »

Runko alkaa olla valmis (taas loppuhiontaa, yksityiskohtia ja aseita lukuunottamatta).

Kuva
Kuva
Kuva

Varsinkin rungon yläosassa on paljon aukkoja ja muita pikkuvikoja, jotka kaipaavat korjaamista. Jossain kohdin mitat eivät menneet ihan oikein, koska sivut ovat vääntyneet aavistuksen verran ulospäin. Muuten olen oikein tyytyväinen tulokseen.
Viimeksi muokannut ale, Ma 21.08.2006 15:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
OneManArmada

Viesti Kirjoittaja OneManArmada »

Ei paha, ei paha, nyt vain muista käyttää 2kerrosta plasticardia jotta voit peittää pahimmat virheet.
Mitenkä kirjoitan? Pistä sähköpostia jos ottaa päähän.
ale

Viesti Kirjoittaja ale »

Turrettia on aloiteltu. Tosin homma ei etene ennen kuin pääsen maanantaina ostamaan uuden pikaliiman.

Tarvitsen vielä ne neljä heavy bolteria. Voin maksaa pikkuisen jos joltain löytyy ylimääräisiä.
Viimeksi muokannut ale, Ma 21.08.2006 15:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ventris_Fellstorm

Re: Baneblade blogi

Viesti Kirjoittaja Ventris_Fellstorm »

ale kirjoitti: Rakentamiseen käytän suurimmaksi osaksi valmiita templateja
Löytyiskö niitä templateja vielä, meikä poika ei löydä templateja mistään. Ja sen vuoksi en ole pystynyt tekemään omaani... :(

Pliis! Apuva...

P.s. On muuten tosi nätin näköinen, jatka samaan tahtiin :)
BLOOD FOR THE BLOOD GOD!!!

http://www.forumsvibe.com/goblinslairfo ... nslairforu LIITY Goblin's Lairiin!
I.H.

Viesti Kirjoittaja I.H. »

Jep, olisi tosi kiva löytää templatet jostain. Muuten on tosi kivan näköne.
ale

Viesti Kirjoittaja ale »

En tiedä mikä on moderaattoreiden suhtautuminen templateiden levittelyyn, eli en viitsi pistää tänne linkkiä.

Melkein kaikki osat alkavat olla koossa. Lascannonit saan varmaan pian postissa, yhden twin-linked heavy bolterin tein IG:n heavy weapon -boksista saatavista h. bolttereista ja kaveriltani sain yhden Razorbackin twin-linked heavy bolterin. Eli yhden Razorbackin T-linked Heavy Bolterin vielä tarvitsisin! Pistäkää YV:tä jos jostain löytyy ylimääräinen. Mitään luukkuja tai vastaavia en tarvitse, vain itse aseen. Voin maksaa vaikka pari euroa.

Edit: No niin, eräs ystävällinen heppu täällä lupautui antamaan ne viimeisetkin h. bolterit, eli kaikki tarvittavat osat on joko hankittu tai tulossa. Kiitoksia hänelle.

Aloin täyttämään osien väleihin jääneitä rakoja Revellin kitillä. Nyt tankki on yhtä kittikasaa. :)
ale

Viesti Kirjoittaja ale »

Muovi naarmuuntuu hieman tuossa kitin hiomisessa. Onko tietoa kuinka hyvin naarmut peittyvät maalauksessa? Jos ei peity hyvin niin pitänee tehdä jotain panssarinpalasia siihen päälle. Ja voisi muutenkin, eiköhän se näytä paljon paremmalta niin.
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

Taisteluvahinkoa ;)

Millä hiot sitä kittiä?

Hyvältä näyttää.
figunarkki

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

Ihan hyvältä ensikertalaisen tekeleeltä näyttää. Suosittelen vain harrastamaan huolellisuutta enemmän, mitään muuta jippoa hyvään jälkeen ei ole. Kärsivällisyyttähän se vaatii mutta on se sen arvoista.
Finklestein

Viesti Kirjoittaja Finklestein »

APUVA! Oletko tehnyt edes kaavoja tankille. Näyttää siltä että olet leikannut kaikki palat asenteella: NO ihan sama kyllä se siihen sopii. Kun lähtee tekemään tankki itse, kaikki pitää suunnitella millintarkasti, jotta tulos miellyttäisi silmää.

Nyt Tankki näyttää aika hirveältä ja omatekoisen näköiseltä - Varsinkin tornin alku. Tarvitset todellakin toisen kerroksen plasticardia, jos haluat että tankki saa vähänkin Rispektiä eikä naurunaihetta. Tuollaisenaan aika kehno esitys.

Katsotaan mitä saat seuraavaksi aikaan. Jos vaikka olisit saanut peiteltyä pahimmat mokat.

EDIT: Miten olet voinut käyttää templateja, jos jälki on tuota? WTF...
EIDT: Nyt tiedänkin miksi palat eivät sovi. HE sori... Templatet olivat väärin mitoitetut. Latasin itse samat templatet huomasin, ja taidankin itse tehdä pari banebladea.

Noh katsotaan mitä tästä seuraa.
"mul on pieni marine armeija jos on ; vast 10 marinee ja 1 tankki" -nöhö
Anaheim

Viesti Kirjoittaja Anaheim »

haluan nähdä kuinka "lieskat"itse rakentaisi banebladen ensikertalaisena muovilevystä,jos tuo on tehty ilman templateja,nostan hattua ja korkealle,yllättävän hyvä,varsinkin ensikertalaiselta,ja tämä on ammattilaisen kommentti,isellänikin on oma superheavy tank työnalla kaartille,tarkoitus olisi saada kasaan 5000pts kaarti.
ale

Viesti Kirjoittaja ale »

Osittain tehty templateiden avulla. Ja todellakin olen täyttänyt reiät kitillä, eli (kunhan saan ylimääräiset kitit hiottua) niin tankki näyttää toivottavasti paljon paremmalta. Ja hiomiseen käytän hiekkapaperia.
Day
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Day »

ale kirjoitti:Muovi naarmuuntuu hieman tuossa kitin hiomisessa. Onko tietoa kuinka hyvin naarmut peittyvät maalauksessa? Jos ei peity hyvin niin pitänee tehdä jotain panssarinpalasia siihen päälle. Ja voisi muutenkin, eiköhän se näytä paljon paremmalta niin.
Käytä aluksi karheampaa hiekkapaperia ja sen jälkeen viimeistele pinta vaikka vesihiontapaperilla, niin saat tasaisempaa jälkeä.
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
Lukittu

Palaa sivulle “Galleria”