eldar platformit
eldar platformit
Kaveri väitti että eldaeiden platformis on armor value 10 10 ja 10 ja etteä sitä voi ampua vaikka se olisi ryhmässä onko tämä totta.
Kyseessä on nyt kahden eri platformin säännöt.
Heavysupport platform (artilleryä, dcannonit yms), omistaa kympin pellit ja sitä voi kaiketi ampua kyllä.
Tavalliset platformit (starcannonit, lancet, etc) ovat vain periaatteessa markeri että ryhmässä on se ase, eikä niitä voi tuhota, ampua tai tehdä mitään muutakaan.
Kyllä noi codexissa lukee, kannattaa sieltä tutkia säännöt eikä vain luottaa siihen että "kaveri väitti".
Heavysupport platform (artilleryä, dcannonit yms), omistaa kympin pellit ja sitä voi kaiketi ampua kyllä.
Tavalliset platformit (starcannonit, lancet, etc) ovat vain periaatteessa markeri että ryhmässä on se ase, eikä niitä voi tuhota, ampua tai tehdä mitään muutakaan.
Kyllä noi codexissa lukee, kannattaa sieltä tutkia säännöt eikä vain luottaa siihen että "kaveri väitti".
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
- The Captain
- Valvoja
Uuden edikan sääntökirja ja viimeistään FAQ:t vastaavat loppuihin kysymyksiin.daider kirjoitti:Toisaalta Eldar codex on wanhentunut ja uusi edikka muutti osaa säännöistä joten kaikki ei välttämättä selviä pelkkää codexia lukemalla.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-
Shining spear
Shining Spear, kannattaa vilkaista 4thEd-sääntöjen yksikkölistausta... Macraggen sivu 87, tai ison kirjan sivu 264. Samoin sivu 56, "Artillery", ja GWn Eldar errata. Pitäisi vastata kysymykseesi. =)
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.