Chaos dwarf - mun soltun maalauskilpailun entry
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
Chaos dwarf - mun soltun maalauskilpailun entry
Elikkä tässä olis figu, ja kritiikkiä kaivataan kun sitä ei maalauskilpailussa kovin paljoa tullut
.
Sincerely yours, Machiavelli.
Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
Tsarizard iskee jälleen.Tsarizard kirjoitti:Hassuja veikkoja nuo chaos dwarfit
Asiaan..
naama näyttää oudolta, niinkuin siinä olisi vaan mustaa ja jotain ihonväriä. Nuo hatut nyt on mitä on mutta tuo on hienosti maalattu, samoin kuin staffissa ja vasarassa, siinä on hienot blendaukset.
Pääkalloja tuossa figussa on niin paljon, että olisi ollut varaa maalata tuo hatussa oleva vaikka vihreeks, mikä olis sopinut tuohon punaiseen oikeen hyvin.
miinuksia en oikein muuta keksikkään kuin naaman ja pääkallojen paljous* ja plussia on turha mainita kun kritiikkiä pyysit
*siis, että kallot on kaikki samanvärisiä. kyseessä on kumminkii aika värikäs figu
[arvosana vitriinissä:7]
Re: Chaos dwarf - mun soltun maalauskilpailun entry
Maalauskisassa ei olltukaan kait tarkoitus krituukkiä jakaa vaan perustella valintojaan. Sinun figusi oli yksi ihan mielenkiintoinen. Mutta kuvat ovat aivan liian pieniä että figusta voisi yleisesti sanoa paljoa muuta kuin että näyttää ihan kivalta.Machiavelli kirjoitti:Elikkä tässä olis figu, ja kritiikkiä kaivataan kun sitä ei maalauskilpailussa kovin paljoa tullut.
Metallit näyttävöt kovin yksivärisiltä, muutenkin enemmän valojen ja varjojen maalausta. Base on myös hieman erilainen, pisteitä siitä. :-) Mutta en voi oikeastaan enmpää sanoa ennekuin näen figun paremmin,isommista kuvista tai livenä. :-)
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
Joo muakin alko just ärsyttämään ku mun kuva on niin pieni... Se oli maalauskilpailun pienin kuva joka varmasti riisti voiton
.
Ihan kiva idea toi pääkallojen eritavalla maalaus, näin jälkikäteen ajatellen harmittaa kun en tullut ajatelleeks. Myös ihon olis voinu maalata mielenkiintosemmin...
Kiitos kaikille palautteesta!
Ihan kiva idea toi pääkallojen eritavalla maalaus, näin jälkikäteen ajatellen harmittaa kun en tullut ajatelleeks. Myös ihon olis voinu maalata mielenkiintosemmin...
Kiitos kaikille palautteesta!
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
http://www.pbase.com/image/10343027 Tuossapa olis nytten suurempi kuva jotta näette paremmin arvostella. Ja toki te saatte koittaa mun itsetuntoakin nostaa jos ette muuta keksi