Miten maalaat silmät
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
-
makebou
Ette te nyt voi olla niin avuttomia ettette voisi mennä kyselemään taitelijatarvikeliikkeistä niitä pensseleitä. Ninnu tais pistääkkin jo johonkin threadiin mistä niitä saa hesassa, mutta muiden paikkakuntien väki voi ihan hyvin käydä kyselemässä eri kaupoista..
Ja fantsusta saa reapperia tilattua, mutta toimitusajat voivat olla pitkiä.
And they wonder how he dealt with stress so well..
makebou(Lord of Nurgle) kirjoitti:voisko joku pistää noitten pensselien tarkat myyntipaikat
?Ninnu kirjoitti: W&N 7 miniatures pensseleitä saa tilaamalla joistakin taidekaupoista. Helsigissä Arteljee ruvennee myymään niitä irtomyynnissä. Jonkun 10 euroa ne maksaa.
Mä en joskus ymmärrä ihmisiä, en sitten millään. Taidetarvikaupista saa pensseleitä, pienoismallikaupoista saa pensseleitä. Askartelukaupoista saa pensseleitä. Fantsusta saa pensseleitä. Käykää kattomassa niitä ja osatakaa semmoinen joka näyttää kivalta ja jonka lopakko kestää.
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
toimitus ajat ovat aivan liian pitkiä.. mulla ne piti iha tahallaa 1,5vko sitä yhtä ainoaa figua sielä, ja sitten lähetti ja meni toinen viikko sitä odotellessa :?VJ kirjoitti:Ette te nyt voi olla niin avuttomia ettette voisi mennä kyselemään taitelijatarvikeliikkeistä niitä pensseleitä. Ninnu tais pistääkkin jo johonkin threadiin mistä niitä saa hesassa, mutta muiden paikkakuntien väki voi ihan hyvin käydä kyselemässä eri kaupoista..
mutta kyllä mulle toi citadelin paint brush pensseli riittää
Naurakaa nyt viel lisää ni kuolette saman tien
-
maddog