"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Mun sotavasara maalauskilpailun figu

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
makebou

Mun sotavasara maalauskilpailun figu

Viesti Kirjoittaja makebou »

täs on mun kaaos sorsa jolla osallistuin sotun maalaus kisaa
http://www.pbase.com/teurastaja/maken
Day
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Day »

Tee kuvastasi kirkkaampi versio tai ota uusi kuva - nyt siitä ei erotu mitään vaikka kuinka koittaa silmiään siristää. Lisää valoa. Paljon. Jos sinulla on kuvankäsittelyohjelma, lisää kontrastia melko paljon. Tunnistat kyllä itse, kun kuva menee piloille.

Toinen vaihtoehto on tietysti tulla PK-seudun maalausporukan seuraavaan tapaamiseen. Siellä voidaan jutella figustasi lisää ja kuulet Ninnun (ja muiden) kommentit livenä.

Kommentoidaan sitten enemmän. :)

edit: lisäsin paljon juttuja.
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
Rokottaja

Viesti Kirjoittaja Rokottaja »

Day kirjoitti:Tee kuvastasi kirkkaampi versio tai ota uusi kuva - nyt siitä ei erotu mitään vaikka kuinka koittaa silmiään siristää. Lisää valoa. Paljon. Jos sinulla on kuvankäsittelyohjelma, lisää kontrastia melko paljon. Tunnistat kyllä itse, kun kuva menee piloille.

Toinen vaihtoehto on tietysti tulla PK-seudun maalausporukan seuraavaan tapaamiseen. Siellä voidaan jutella figustasi lisää ja kuulet Ninnun (ja muiden) kommentit livenä.

Kommentoidaan sitten enemmän. :)

edit: lisäsin paljon juttuja.
Vaikeempi juttu nurglen herralle, kun toi on mun kökkökameralla otettu.
Sillähän ei saa hyviä kuvia, vaikka kuinka yrittää! Ja salamavalo antaa figulle mukavan kiiltävän lakkapinnan, joka on sitten ihan sieltä...
Day
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Day »

Sitten Nurglen herran on vain kerättävä rohkeutta ja saavuttava seuraavaan PK-seudun maalausmiittiin. Siellä saa oikeasti kommentteja figuistaan eikä kukaan meistä pure tai muuten hyökkää kenenkään kimppuun silmät vihasta kiiluen.

Tai sitten voi tulla lohikäärmeen luolan maalauskerhoon maanantaisin 1630-1930 välisenä aikana. Voin katsoa figua ja kommentoida sitä antaen parannusehdotuksia - mutten toki pakota makebouta maalaamaan! Maalauskerhooni(kin) saa myös tulla vain ja ainoastaan näyttämään omia figujaan ja kysymään neuvoja. Sen voi ajatella olevan väliporras Ninnun minioneihin liittymisessä - jos en osaa auttaa, potkin maalaajan Ninnun tykö. :)
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
makebou

Day kirjoitti:Sitten Nurglen herran on vain kerättävä rohkeutta ja saavuttava seuraavaan PK-seudun maalausmiittiin.
en mä uskalla ku te ootte niin isoja voitte vaik syödä mut jos tuun :oops:
no ei nyt sentään kyl varmaa jossain elämän vaiheessa tuun kun ilmoteltaisii näit aikoja
Day
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Day »

makebou(Lord of Nurgle) kirjoitti: en mä uskalla ku te ootte niin isoja voitte vaik syödä mut jos tuun :oops:
no ei nyt sentään kyl varmaa jossain elämän vaiheessa tuun kun ilmoteltaisii näit aikoja
Seuraava meetti on ensi keskiviikkona lohikäärmeen luolassa 1700->. Varasin pöydän Ylipäällikkö Ninnun käskystä viisi minuuttia sitten. Tulekin paikalle. :)

hiphei,
Day
makebou

torstaina kouluu 0900 et pitää kattoo ja pitäis saada rahaa ku mutsi ei suostu nostaa mun tililtä :cry:
onkos teillä jollain autoo(oon käsittäny et ootte kaikki yli 18v) ku ei viittis tuhlata 1.5e junaa.
Anteeksi töykeyteni.
Day
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Day »

makebou(Lord of Nurgle) kirjoitti:torstaina kouluu 0900 et pitää kattoo ja pitäis saada rahaa ku mutsi ei suostu nostaa mun tililtä :cry:
onkos teillä jollain autoo(oon käsittäny et ootte kaikki yli 18v) ku ei viittis tuhlata 1.5e junaa.
Anteeksi töykeyteni.
Autokyytiä ei nyt sentään varmasti järjestetä :) Jos et pääse paikalle, et pääse. Ei se ole maailmanloppu. Tapaamisia järjestetään varmasti myöhemminkin.

Tätä sivua kannattaa seurata. Siellä ilmoitellaan jutuista toivon mukaan noin viikon verran etukäteen. Yleisesti ottaen voi olettaa, että tapaamisia on kutakuinkin joka toinen keskiviikko 1700 alkaen.
waaagh

Viesti Kirjoittaja waaagh »

makebou(Lord of Nurgle) kirjoitti:ku ei viittis tuhlata 1.5e junaa
Ei nyt millään pahalla, mutta et viitsi tuhlata 1,5 euroa junaan? Millä sä figusi ostat??? ;D
Ostan Night Goblineita, Fanaticeja, Orc/Savage orc / black orc boyzeja, rock lobba yms..
makebou

waaagh kirjoitti:
Ei nyt millään pahalla, mutta et viitsi tuhlata 1,5 euroa junaan? Millä sä figusi ostat??? ;D
figut kiinnostavempia kuin juna mut kyl mä sinne tuun ketä muita tulossa
Rokottaja

Viesti Kirjoittaja Rokottaja »

makebou(Lord of Nurgle) kirjoitti:
waaagh kirjoitti:
figut kiinnostavempia kuin juna mut kyl mä sinne tuun ketä muita tulossa
Mää! Mää!
Eikös tämä ole vähän OT?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”