Tybraal kirjoitti:
Black Libraryn Storm of Iron on pääasiallinen tietolähde Iron Warrioreiden piiritysjoukoista ja legioonasta muutenkin. Itse Kaaosmarineja on suhteellisen vähän ja suurin osa joukoista on eri tavoilla rekrytoituja ihmisiä.
Allekirjoitan etenkin kirjan osalta. Joksikin olen sitä mieltä, että Iron Warrioreilla riittää mariineita aika paljon, kumminkin yksi harvoista kaaokseen kääntyneistä legiooneista joka on pysynyt todellakin legioonana.
[*]Tykistö: Iron Warriorit hoitavat tämän tehtävän paitsi varastetuilla tai jopa itse tuotetuilla Basiliskeilla, Manticoreilla jne. perustykistöllä, myös demonitykeillä. Tämä ei viittaa Abaddonin hiljattain kehittämiin Defilereihin vaan enemmänkin FB:n Hellcannonin suurempiin ja teknologisempiin versioihin.
Kirjassa enemmänkin mainittiin isot, omalla alustallaan seisovat demonitykistöt, kuin panssaritykistöä. Kirjassa ainakin Vindicatorit tulivat esiin, kun IW lähti murtamaan muureja kunnolla. Basiliskejä ei kovin paljoa taidettu mainita.
[*]Hyökkäys: Koostuu yleensä massiivisesta lihamyllystä jota ylläpidetään ihmissotilailla sekä Kaaosmariinien muodostamasta eliitistä joka iskee sinne missä läpi iskeminen on tärkeintä. IW:t käyttävät myös usein suuriakin määriä panssaritukea kuten Predatoreja, Land Raidereita ja Leman Russeja.
Lihamylly tosiaan kirjan mukaan käsitti paljon kultisteja, jotka pelkäsivät enemmän herraansa kuin kuolemaa. Kun puolustajaa oli tarpeeksi väsytetty, iski petturimariinit sen jälkeen.
Myöskin kannattaa ottaa huomioon, että Hydra Cordatuksen piirityksessä puolustajilla oli myös oma titaanilegioona käytössä ja muutenkin massiiviset linnakkeet ja tykistöt, joten ei ole ihme, että kaaoslegioona toi petturititaanilegioonan mukaan taisteluun.
Jos törmäät jossain miniatyyrikaupassa kirjaan nimeltä "Storm of Iron", niin suosittelen ostamaan sen. Saat varsin hyvän käsityksen Iron Warrioreista kirjan avulla.