Fängi kirjoitti:Pitääpä harkita tulemista. uudet rivisäännöt estävät minua pelaamasta muuta kuin ritarihordea tai demonisirkusta 2000 pisteessä, joten tuo 1500 pistettä passaa hyvin minulle. Aika suurella todennäköisyydellä ollaan tulossa.
Amazing Slug kirjoitti:Hmm, pikkusisko asustelee nykyään Joensuussa, siltä varmaan saisi majoituksen. Täytyy katsella aikataulua ja muita menoja. Tässä on kyllä aika runsaasti muita turnauksia ennen ja jälkeen.
Lämpimästi tervetuloa!spjarv kirjoitti:Turnaukset joissa on mukava tapa nukkua kiinnostavat aina. Koitetaan saada Suomen Turusta mobilisoitua jonkinlainen iskuryhmä. Turnausformaattina jokatapauksessa mukavan kuuloinen, ei vanha mies enää jaksa nukkua pöydän alla.
-Sami
Sanos muuta. Vaikka yritettiin valita etukäteen hyvä viikonloppu, niin kyllähän siihen ympärille lopulta kaikkea osuikin. Minulla ainakin on kaikki kirjoitukset, englannin kuuntelua lukuunottamatta, turnausviikonlopun jälkeen, eli huonostihan siinä kävi.jamopower kirjoitti:Toivottavasti tää turnaus onnistuu. Välillä vähän tuntuu, että minkään vähänkään erikoisemman kokeileminen Etelä-Suomen ulkopuolella on aika hankalaa.
Nyt voi vielä ikävästi fanatic4 syödä osanottajia.
Hinta on tosiaan korkeampi kuin mitä turnauksissa yleensä on, mutta se raha ei mene hukkaan. Kuntohovin kabinetti on upea paikka pelata hammeria, sekä alue on muutenkin otollinen. Ja mitä tulee majoituksellisen paketin hintaan, se on vielä edullisempi. 35 euroa lisää hotellimajoituksesta JA täysistä kylpyläpalveluista viikonlopun ajaksi on melkein ryöstöhinta. Vaikka itse sanonkin.