"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Epätavallisia pelisattumuksia

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Abu
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Abu »

Vile kirjoitti:Pelasin Dark Eldareilla turnauksessa. Joku sälli sanoi, että listani oli juustoinen. Kaveri itse pelasi tyranideilla. Humm, how common is that?
Samassa "turnauksessa", Wych Cultilla. Joku nidipelaaja innostui kun käsitti että on vielä teoreettiset mahdollisuudet tasapeliin.
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
WHAM
Viesti:

Viesti Kirjoittaja WHAM »

The Captain kirjoitti: Ai mutta se regroup. Katsokaa, minä heitän kuutosia!
Eikös Insane heroism pelasta silloin päiväsi? tuplakutoset = automaattisesti läpi testistä. Vai heititkö kutosia JA VITOSIA?
Kardinaali
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kardinaali »

WHAM kirjoitti:
The Captain kirjoitti: Ai mutta se regroup. Katsokaa, minä heitän kuutosia!
Eikös Insane heroism pelasta silloin päiväsi? tuplakutoset = automaattisesti läpi testistä. Vai heititkö kutosia JA VITOSIA?
Muuten hyvä, mutta kun insane heroism tulee tupla ykkösillä, eikä kuutosilla ;)
Slaughter Master

Viesti Kirjoittaja Slaughter Master »

Sattuipa tuossa Lahti Fanatic 4:ssa niinkin hassu juttu, että:

Olin pelaamassa Dark Eldaria vastaan viimeistä peliä, missä tehtävänä oli tuhota vihollisen hq. Itse pelasin Drop Pod- armeijalla. No, peli oli aika loppupuolella, kun jossain leijaili vielä pari yksinäistä Raideria. Podeja oli vielä nelisen kappaletta jäljellä. Vastustaja lähes ignoroi podini, ja aliarvioi niiden mahdin. Kumpikin Raider oli yhden podin lähettyvillä. Ensin 1 podi ampui yhtä Raideria. Osumisessa tuli kaksi kuutosta. Armour penetratingissa tuli 6. Damage resultissa tuli 6. Vastustaja oli ihan ymmällään. Seuraavalla vuorolla yksi Raider ajelehti toisen podin stormbolterin rangelle. Sanoin, että: "Varo vähän, älä aliarvioi podien mahtia". Vastustaja ignoroi podin ja vähätteli sitä, ja ampui Disintegroidakseen squadin tactical mariineja, muttei osunut. Minun vuorollani podi ampui rangaistukseksi Raideria. 6... 6... 6...

En tiedä, järkkyikö vastapelaajani mielenterveys, mutta tuollainen ei ole ihan normaalia. Etenkään, kun aluksi selitin hänelle aikaisemman tapaukseni, missä kävi samanlailla, mutta Land Speeder Tornadoille.
Kuutamo

Viesti Kirjoittaja Kuutamo »

Slaughter Master kirjoitti:Sattuipa tuossa Lahti Fanatic 4:ssa niinkin hassu juttu, että:

Olin pelaamassa Dark Eldaria vastaan viimeistä peliä, missä tehtävänä oli tuhota vihollisen hq. Itse pelasin Drop Pod- armeijalla. No, peli oli aika loppupuolella, kun jossain leijaili vielä pari yksinäistä Raideria. Podeja oli vielä nelisen kappaletta jäljellä. Vastustaja lähes ignoroi podini, ja aliarvioi niiden mahdin. Kumpikin Raider oli yhden podin lähettyvillä. Ensin 1 podi ampui yhtä Raideria. Osumisessa tuli kaksi kuutosta. Armour penetratingissa tuli 6. Damage resultissa tuli 6. Vastustaja oli ihan ymmällään. Seuraavalla vuorolla yksi Raider ajelehti toisen podin stormbolterin rangelle. Sanoin, että: "Varo vähän, älä aliarvioi podien mahtia". Vastustaja ignoroi podin ja vähätteli sitä, ja ampui Disintegroidakseen squadin tactical mariineja, muttei osunut. Minun vuorollani podi ampui rangaistukseksi Raideria. 6... 6... 6...

En tiedä, järkkyikö vastapelaajani mielenterveys, mutta tuollainen ei ole ihan normaalia. Etenkään, kun aluksi selitin hänelle aikaisemman tapaukseni, missä kävi samanlailla, mutta Land Speeder Tornadoille.
Kumma, juuri kun avasin tämän aiheen laitoin jostain syystä Burzumin Gebrechlichkeit I soimaan. Hm....
Max
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Max »

Tästä kerron vähän joka välissä...

Pelasin Taulla Necroja vastaan. Toisella vuorolla vastustajan destroyer lordi karauttaa toisen fire warrior -ryhmäni kimppuun; pari tulisoturia kaatuu ja lordi ottaa haavan. Miehieni moraali pitää, ja seuraavalla vuorolla kuolee taas pari sotilasta - mutta niin kuolee lordikin! Onnittelen sotilaitani hyvästä työstä ja epätavallisesta rohkeudesta ja virnuilen vastustajalle.

No, lordi tietenkin Tulee Takaisin, phylacterin ansiosta vielä täysillä woundeilla, ja rynnäköi saman tiimin kimppuun. Miehiä kaatuu muutama - ja lordi tapetaan taas! Pyyhkäisen onnenkyyneleen silmäkulmastani ja lupaan mielessäni uljaille sotureilleni vähintään kunniamitalit.

Lordi heittelee taas We'll Be Backia... ja onnistuu, taas täysillä woundeilla. Ja ryntää taas kurmottamaan samaa sankarpoppoota: tässä vaiheessa homma on ilmeisesti jo henkilökohtaista. No, hän tappaa yhden sotilaan - ja ottaa itse kaksi woundia, sitten vielä kolmannen No Retreatin ansiosta, ja tallotaan armotta maahan! Ja tällä kertaa vihdoin lopullisesti. Vetäessäni hyvin epätaumaista voitontanssia metrin levyinen virne naamallani näen sieluni silmin kuinka sankarillinen palomies pomppii tasajalkaa itsensä kokoisen robotinkallon päällä ja kirkuu "WHY! WON'T! YOU! JUST! DIE?!?" :D
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Max kirjoitti:No, hän tappaa yhden sotilaan - ja ottaa itse kaksi woundia, sitten vielä kolmannen No Retreatin ansiosta, ja tallotaan armotta maahan!
Minkä ihmeen No retreatin? Lordihan ei ole Fearless eikä sillä ole ATSKNF-sääntöä, joten se joko kuolee sweeppiin tai juoksee kämmittyään moraalitestin.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Max
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Max »

The Captain kirjoitti:
Max kirjoitti:No, hän tappaa yhden sotilaan - ja ottaa itse kaksi woundia, sitten vielä kolmannen No Retreatin ansiosta, ja tallotaan armotta maahan!
Minkä ihmeen No retreatin? Lordihan ei ole Fearless eikä sillä ole ATSKNF-sääntöä, joten se joko kuolee sweeppiin tai juoksee kämmittyään moraalitestin.
No sitten pelasimme väärin. Itsekin muistelin sen tulleen sweepatuksi mutta muistiinpanot samalta illalta väittävät toista. En ole nekroja kohdannut kuin pari kertaa enkä itse omista nekrokoodeksia joten mitäs minä tietäisin.

Äh, vähät tuosta. Kuoli se kuitenkin. :D
Cannonball

Viesti Kirjoittaja Cannonball »

MacKeke kirjoitti:
Viidennellä vuorolla yksi onnellinen Lascannon ja haava läpi. Sitten muistin että näillä on kaksi haavaa ja hän meinasi nakata kirjan ikkunasta.
Instakillaa obliteraattorin ja heittää kirjan ikkunasta?
Eikös obleilla ole vitosen toughnessi?
Väitä vastaan, olen mestari.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
Coridus

Viesti Kirjoittaja Coridus »

5(4).

Kosahtavat laskanuunasta kuten vieressä seisova mariinikin.
Mechanized Salamanders
Tau
Ravenwing
Iron Warriors

40k since third edition.
'Bornis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 'Bornis »

The Captain kirjoitti:
C'mon, älkää nillittäkö - juttu oli silti hassu :)
I have found Jesus. He was behind the sofa the whole time...
Slaughter Master

Coridus kirjoitti:5(4).

Kosahtavat laskanuunasta kuten vieressä seisova mariinikin.
Eikös se ole 4(5), ja se extra t lasketaan Daemonic gifteihin, joten instant kill tulee normaalisti.
Master Calgar

Viesti Kirjoittaja Master Calgar »

On. Mikä on kyllä sääli...
RC helikopteri myynnissä: viewtopic.php?f=99&t=105910
Saunis

Viesti Kirjoittaja Saunis »

Viikolla pelissä Fistillä varusteltu Warbossi heittää neljää attackiansa. Kaikki osuvat. Menee läpi seiveistä. Instant death 2+. Nakkaan neljä ykköstä. Jipii.
"Viimeisin vierailu: To 25.12.2012 16:47"
Chrono

Viesti Kirjoittaja Chrono »

Kaveri ampui Fanatic 4ssä 6 chaos marinea hengiltä yhdellä landspeeder tornadolla yhdessä vuorossa. Vaatii todella taitavaa armor save heittoja(josssa olen erikoisen hyvä).

Moi
Hope is a serum that never heals
Slaughter Master

Muistoja vielä tuosta Fanatic 4:sta:

Oli kolmas peli, siis lauantain viimeinen, Tau Empireä vastaan. Vastustajalla oli kaksi kallista suittikomentotiimiä droneineen, 3 railheadia, 9 stealth suittia droneineen, 16 Kroottia, olisikohan ollut 16 Fire Warrioreitakin. Minulla oli jo tuo klisee läppä naurettava podipelleilyarmeija johon kaikki ovat jo kyllästyneet.

Oli kuudennen vuoron tasoittava, siis minun vuoroni. Skenu taisi olla Take&Hold. Vastustajalla oli selvä ylivoima. Peli näytti jo selvältä. Minulla oli 2 drediä ja 5 marinen (1 meltagun) squad jäljellä. Toinen dredeistä oli menettänyt klosiskätensä ja oli shakenissa. Toinen oli täysissä voimissaan. Kummatkin Dredit ja marinesquadi olivat maastonpalan takana random podien ja kolmannen dredin wreckin suojassa. Vihu oli tuonut 2 Railheadia ihan keskelle, siis Take&Hold kun oli kyseessä. Nämä siis saivat toiselta drediltä sen ccw:n irti.

Siinä kävi näin: Täysin ehjä dredi ampuu ensin ac:llansa toista Railheadia. Ei mitään. Sitten se hyökkää kaikilla attackeillansa sen kimppuun. Muistaakseni 1 osui, mutta mitään ei tapahtunut. Sitten Vammainen Dredi hyökkää sen toisen kimppuun (ei voi ampua, shakenissa) 2 attackilla. 1 osuu. 1 glancing hit. 6- poks!

Meltakaan ei saanut mitään aikaan. Tuon dredin suoritus takasi minulle 3 turnauspistettä. 17-3. Muuten hän olisi voittanut minut totaalisesti 20-0.
VileKing
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VileKing »

Pelasin Eldareilla ja mukana oli Wraithguardeja jotka mukana menossa koko pelin ajan ja vieläpä voitin pelin vaikka tuhlasin 175pts. niihin 750pts. pelissä?!?! :D

O.O
"I am so Straight that, when i buy a House, the first thing i do is to brick up the back door." - Straight Dave
leevizer

Viesti Kirjoittaja leevizer »

Well... Tuli otettua 2k faba (örkit vs chaos), niin neljä slaanesh nihtiä käy wyvern warbossin kimppuun. Nihdit lyö. Ei mitään. hepat lyö. 3 hit. 3 wounds. armour save 5+... Ei pelasta. ward save 5+... ei pelasta. siinä meni 230 pts charru joidenkin heppojen takia (feel the horrible chaos steeds wrath!)
Armo(uri)a ei anneta!
Banned, because I am a whiny, illiterate, topic spamming, thread necroing crybaby
-Projektthor, Datarealmsin moderaattori minun sigiini.
Darkmage7280

Viesti Kirjoittaja Darkmage7280 »

No, pakko kertoa tämäkin.

Terminator Sergeantin kanssa vaihdoimme "instrumentteja", eli minä pelasin hänen Mariineillaan, hän minun Kaartillani (joka esitti Last Chancereita).
Plasmahelvetin tapettua Marsuni, pistin komentajani bolt-pistoolilla jahtaamaan Sentineliä joka kikkuloi kuin ärsyyttääkseen aivan linjojen edessä. Sentinel asteli rauhallisesti pois päin, komentaja juoksi pistoolilla paukutellen perässä. Tätä jatkui monta vuoroa.
Sitten viimeisellä vuorolla: osuma. Armor peneksi 6. Damage rolliksi 6. Kaunis loppu kilpajuoksulle, vaikka turpiin tulikin ottelussa.
Kumpi tulee ensin? Chinese Democracy -plata vai Codex: SieL? Lyö vetoa osoitteessa--
Juupeli, Axl Rose voitti sittenkin. No, uusi veto! Sin City 2 vs. Codex: SieL!
Swarmp

Viesti Kirjoittaja Swarmp »

No mulla ja Razwrakkalla oli eka peli.Jossa pelasimme Chaos vastaan Eldar ja sain Chaos Lordilla Writhlodin maahan.Kun atack oli neljä ja Loordillani oli Power weapon. :D
Ainoa hyvä tuuri koko pelissä. :D
(No ei se kai mitenkään kummalinen peli sattumus ollut, mut laitoinpahan kummiskin.)

No kerron koko jutun.Kolmos vuoro alkoi ja sain liikuttaa Loordiani lähemäksi Wl.No Wl:llä oli kiinostunut muistaakseni jostain muusta ja räiski Star Cannonilla joukojani.Seuraava vuoro alkoi ja katos kummaa sain aloittaa vuoron. :D
Hyökkäsin Lordilla ja sain kaikilla nopilla osuman (4)
siten löin Woudit ja sain 3 aikaiseksi mutta Wl selvisi yhdestä, sen jälkeen hyökkäsin raptoreilla pysäyttääkseni Wl:n, ammuin melta gunilla mutten osunut, Wl:n viimeistelin Obliteratorin Lascannonilla. :D
Et Imperator Invocato Diabolus Daemonica Exorcism !

viewtopic.php?f=4&t=107359
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”