Harlekiinit.
- Keisarin Tahto
Harlekiinit.
Tuli tässä uuri mieleen kun nain tuon GW:n uuden Harlekiini figun ja katselin hieman nitten tehoja että, MIKSI GW HYLKÄSI NE OMANA ARMAIJANA!!!?!?!?????!?!?!??!?! Nehän on ihan sika mageita.
No mutta sitten asiaan...
1: Onko Harlekiineja tulossa omana kirjana vai jäävätkö ne Eldareiden eliiteiksi?
2: Kuinka virallinen tuo netti armybookki oikein on, ja mistä edikasta?
3: Mitä nuo Solitairet ovat?
4: onko niiden armaija hyvä vai huono pointtisuhteeltaan ja saako tosta niiden kenusta pumpattua tappokoneen joskin se on sitä jo valmiiksi tietyssä mielessä?
Älkää pelätkö julman totuuden kertomista sillä kyllä minä saatan kerätä normi Eldareitakin tai no en oikeiastaan ole vielä varman että kun en ole kerännyt 40K (olen kerännyt fabaa) en ole varma rupeanko keräämään mutta kaiki on mahdollista. Tiivistettynä een murru vaikka Harlekiinit heitettäisiin menemään GW:n armeijoiden joukosta.
No mutta sitten asiaan...
1: Onko Harlekiineja tulossa omana kirjana vai jäävätkö ne Eldareiden eliiteiksi?
2: Kuinka virallinen tuo netti armybookki oikein on, ja mistä edikasta?
3: Mitä nuo Solitairet ovat?
4: onko niiden armaija hyvä vai huono pointtisuhteeltaan ja saako tosta niiden kenusta pumpattua tappokoneen joskin se on sitä jo valmiiksi tietyssä mielessä?
Älkää pelätkö julman totuuden kertomista sillä kyllä minä saatan kerätä normi Eldareitakin tai no en oikeiastaan ole vielä varman että kun en ole kerännyt 40K (olen kerännyt fabaa) en ole varma rupeanko keräämään mutta kaiki on mahdollista. Tiivistettynä een murru vaikka Harlekiinit heitettäisiin menemään GW:n armeijoiden joukosta.
Viimeksi muokannut Keisarin Tahto, Ti 31.10.2006 20:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... sc&start=0
Tuossa keskustelussa paljon enemmän uusista Eldareista, myös tulevista säännöistä Harlekiineille.
Tuossa keskustelussa paljon enemmän uusista Eldareista, myös tulevista säännöistä Harlekiineille.
- Keisarin Tahto
- The Captain
- Valvoja
Itselläni on hitaasti etenevä harlekiinisakki tuossa työn alla. Se netissä oleva file on kyllä itse Gavin laatima (sarkastinen ooh vau) , mutta koska se ei ole kaupassa myytävä kodexi, ei sitä saa käyttää ilman vastapuolen suostumusta. Solitairesta pitäisi löytyä haulla pitkähkö keskustelu. Lyhyesti solitaire on kovin koskaan näkemäni eldar mänttääjä. Heehee, niitä on tuossa kaksikin odottamassa maalia päälleen 
Luumumehu on soturien juomaa
Re: Harlekiinit.
Yleisesti ottaen pelit niitä vastaan tuntuu päättyvän siihen että iso osa vihollisista kuolleita mutta niin on koko harlekiini armeija. Ainakin örkeilläni oli hauskaa. Ok kyllähän tappavat paljon mutta örkeillä oli porukkaa heittää klosikseen. Ja kunhan kerrankin ovat lähitaistelun jäljiltä aakealla laakealla niin liekinheittimet grillaavat puolet armeijasta kerralla.Hirmustus kirjoitti: 4: onko niiden armaija hyvä vai huono pointtisuhteeltaan
Teema-armeija jolla ei turnauksia voiteta. Paitsi harlekiini wraithlordilla mutta se nyt onkin jonkun huuhaa viritelmä joka on viellä epävirallisempi kuin peruslista.
Tietysti uusi eldar codex muuttaa harlekiineja ilmeisesti.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
- Keisarin Tahto
Mikä syy GW:llä oli poistaa Harlekiinit että kuinka suuri todennäköisyys on etä ne tulevat täysin laillisksi listaksi?
Sillä jos tuommmosta(kuten uusi Death Jester) tasoa on koko armeija se luultavasti(tai no ehdottomasti)40K:n hienoin armaija. lähinnä minua harmittaa ettei tavallisille elluille saa edes Harlekiini kenraalia...
Sillä jos tuommmosta(kuten uusi Death Jester) tasoa on koko armeija se luultavasti(tai no ehdottomasti)40K:n hienoin armaija. lähinnä minua harmittaa ettei tavallisille elluille saa edes Harlekiini kenraalia...
- The Captain
- Valvoja
Harlekiinit ovat muusta eldar-kulttuurista erillinen ryhmänsä, joka harvoin edes kommunikoi craftworld-asukkien kanssa muutoin kuin esiintyessään, joten olisi äärimäisen epätodennäköistä, että mikään harlekiini johtaisi eldar-armeijaa.Hirmustus kirjoitti: lähinnä minua harmittaa ettei tavallisille elluille saa edes Harlekiini kenraalia...
Harlekiinit voivat taistella muiden eldarien rinnalla, mutta taistelevat silloinkin omana joukkonaan.
Ja kun noita figuja itseltäkin pieni armeijallinen löytyisi, niin en minäkään panisi pahakseni, jos niitä pääsisi taas käyttämään omana itsenään. Uuden maalikerroksen kyllä tarvitsisivat, jotteivät näyttäisi ihan pelleiltä.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
- Farseer of Biel-tan
No eikös harlekiinit ole ns. pellejä/klowneja/hauskuuttajia?The Captain kirjoitti: Ja kun noita figuja itseltäkin pieni armeijallinen löytyisi, niin en minäkään panisi pahakseni, jos niitä pääsisi taas käyttämään omana itsenään. Uuden maalikerroksen kyllä tarvitsisivat, jotteivät näyttäisi ihan pelleiltä.
ÄÄÄ... Ei tuu mitää mielee
- Keisarin Tahto
No onko teidän mielestänne loppujen lopuksi järkevä harkita Harlekinien kerämistä?
Viimeksi muokannut Keisarin Tahto, Pe 25.08.2006 20:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Keisarin Tahto
Jos harkitsen harlekiineja niin uskon että pelaisin kaveriden kesken Haliessien säännöillä ja jos yht äkkiä saisin mielijohteen lähteä turnaukseen voisin käyttä niitä Ellujen/ Dellujen tehoilla.
Olisiko tämä toimiva vaihtoehto vai ovatko armaijat liian erilaisia toimiakseen samana vai kannattaako tyytyä Elluihin?
Olisiko tämä toimiva vaihtoehto vai ovatko armaijat liian erilaisia toimiakseen samana vai kannattaako tyytyä Elluihin?
- Keisarin Tahto
- Keisarin Tahto