Chaokset ja mun seuraava armeija!?
-
IronWarrior94
Chaokset ja mun seuraava armeija!?
Mä kerään kaamos marsuja ja häviin joka ikisen pelin ku me pelataan kavereitten kaa melkei aina combat patrooli, eli en saa oblitaattorei. Oon miettiny armeijan vaihtoo et jos mä hommaan uuden armeijan nii lötyiskö joltaki ideoita tai esim. syitä vanhan armeijan pitoon jos on nii vastatkaa pliide!!
- Half-breed
Jos pelin voittaminen on Obliteratoreiden saamisesta peliin kiinni, niin listassasi/taktiikoissasi on kyllä paljon parantamisen varaa. Olisi paljon järkevämpää, jos kertoisit minkälaisella listalla pelaat ja mihin taistelut yleensä kaatuvat. Tällöin me muut sotulaiset voisimme antaa sinulle neuvoja, joiden kanssa voisit voittaa pelin.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
RTFC. Kaaos on kova armeija. Jos pärjäämisesi riippuu obliteratoreista et ole lukenut kirjaa kunnolla.
Kokeile seuraavaa listaa
HQ
Chaos Liutenant
Kai Gun
70 pts
Troop
5 x CSM
Missile
Plasma
90 pts
Fast
3 x CSM bikers
Mark of Khorne
117 pts
3 x CSM Bikers
MoS
3 x Sonic Blaster
123 pts
Listassa ammuntaa pitämään vihollisen päät matalalla kunnes prätkähiiret ovat iholla.
Vaihtoehtoinen lista
Troop
5 x Bloodletters
130 pts
Fast
Bikers
4 x Biker
MoK
156 pts
Heavy
Havocs
5 x Havoc
2 x Missile
110 pts
Ampuu hieman, lähistelee ikävästi.
Combat patrollissa peli perustuu 3+ saven ampumiseen pois ja pieniin mutta pirun tehokkaisiin yksiköihin.
Kokeile seuraavaa listaa
HQ
Chaos Liutenant
Kai Gun
70 pts
Troop
5 x CSM
Missile
Plasma
90 pts
Fast
3 x CSM bikers
Mark of Khorne
117 pts
3 x CSM Bikers
MoS
3 x Sonic Blaster
123 pts
Listassa ammuntaa pitämään vihollisen päät matalalla kunnes prätkähiiret ovat iholla.
Vaihtoehtoinen lista
Troop
5 x Bloodletters
130 pts
Fast
Bikers
4 x Biker
MoK
156 pts
Heavy
Havocs
5 x Havoc
2 x Missile
110 pts
Ampuu hieman, lähistelee ikävästi.
Combat patrollissa peli perustuu 3+ saven ampumiseen pois ja pieniin mutta pirun tehokkaisiin yksiköihin.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
-
Darkmage7280
WTF?
Kaikella kunnioituksella, Kaamosmarsut ovat kyllä pelin juustoisimpia armeijoita. Kerropa mitä armeijaa(armeijoita) vastaan yleensä pelaat, ja millaisista yksiköistä omasi koostuu. Jotain on TODELLA pahasti vialla jos Oblien ei-saatavillaoloon kaatuu peli.
Kaikella kunnioituksella, Kaamosmarsut ovat kyllä pelin juustoisimpia armeijoita. Kerropa mitä armeijaa(armeijoita) vastaan yleensä pelaat, ja millaisista yksiköistä omasi koostuu. Jotain on TODELLA pahasti vialla jos Oblien ei-saatavillaoloon kaatuu peli.
Kumpi tulee ensin? Chinese Democracy -plata vai Codex: SieL? Lyö vetoa osoitteessa--
Juupeli, Axl Rose voitti sittenkin. No, uusi veto! Sin City 2 vs. Codex: SieL!
Juupeli, Axl Rose voitti sittenkin. No, uusi veto! Sin City 2 vs. Codex: SieL!
-
Officer-Matti
-
IronWarrior94
-
IronWarrior94
ei ihme! tietääkseni kaikissa noissa armeijoissa on enimmäkseen ampumista. kun niitä vastaan sitten yrität päästä kosikseen perusnopealla armeijalla ei hyvä!
ota khornen bikereitä ja luutnantti prätkällä niin pääset aika nopeasti kimppuun ja kun ne perusmosurit vielä ampuu niin kuulostaa hyvältä!
itse kerään tauta ja olen kerran hävinnyt nurglelle sen kirotun toughnessin ja hyvän seivin takia! muut marsut/templarit/kaaokset olenkin aina voittanut piiloutumalla pusikkoon ja ampumalla.
ota khornen bikereitä ja luutnantti prätkällä niin pääset aika nopeasti kimppuun ja kun ne perusmosurit vielä ampuu niin kuulostaa hyvältä!
itse kerään tauta ja olen kerran hävinnyt nurglelle sen kirotun toughnessin ja hyvän seivin takia! muut marsut/templarit/kaaokset olenkin aina voittanut piiloutumalla pusikkoon ja ampumalla.
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
- Mariini man
- samppuliini
tai ammut vaan niin perkeleesti.
5 marine 90
-missile
-plasmagun
5 havoc 150
-4x autocannon
5 havoc 150
-4x autocannon
vastustajat ei saa pahemmin saveja paitsi marsut ja tämä arsenaali kolisee niin paljon että Deathwing:kin kalpenee
5 marine 90
-missile
-plasmagun
5 havoc 150
-4x autocannon
5 havoc 150
-4x autocannon
vastustajat ei saa pahemmin saveja paitsi marsut ja tämä arsenaali kolisee niin paljon että Deathwing:kin kalpenee
Ville Oulusta.
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
- samppuliini
- samppuliini
Kokeilisitte hieman isompaa peliä CP on vähän semmosta nyhräämistä. Mutta sillä kannattaa kuitenkin harrasstus alottaa. Jos haluat erittäin toimivan kikan kaikkia noita armeijoita vastaan niin: ota 6-10 chosen squadi johon laitat daemon iconin. Sitten poksautat mounted daemonettesit pelin alussa. Ne juoksee ensin 6", fliittaa D6" ja assaultoi 12". Niitä joku 8 niin saat hyökätessä 32 hyökkiä ja 6:set on auto woundeja ja ignooraa armour savet.