Hordes: Peikkoveri suunnitelmia

Palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin.
attor

Hordes: Peikkoveri suunnitelmia

Viesti Kirjoittaja attor »

Jeps, lisäänpä tänne muiden hordes suunnitelmien joukkoon omani.

Madrak 64

2x Impaler 150
1x Dire troll mauler 111

Trollkin Champions 106

Fell Caller 35

Alten Ashley 32

Jep, aika vähän populaa, mutta kovaa lyömistä ja ampumista löytyy kivasti. Impalerit varmaan heittää animusta toisiinsa ja madrakkiin alussa. Dire troll myös. Fell caller buustailee champpoja. Ashley paukuttelee vaarallisinta mörköä. Masiinoja vastaan varmaan ashley vaihtuu stone scribeen.
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
Ironman

Viesti Kirjoittaja Ironman »

Aikas samanlainen lista kuin mitä itse suunnittelen trolleille. Omassa listassani vaan
toisen impalerin tilalla on axer. Voipa sitten Dire trollilla heitellä sure footattua axeria ja saada
aikaan yllättäviä chargeja;)

Champat näyttäisivät paperilla kovilta ja tuntuu porukka niitä tuolla pp:n foorumillakin ylistävän. Madrakin featti sopii näille kuin nyrkki silmään. Pakkohankintahan tämmöinen unitti on. Figutkin vielä näyttäviä.

Veikkaisin että kyseessä on toimiva ja vieläpä suhteellisen kovakin lista. Modeleja on melko vähän, mutta luulen, että hordes armeijoissa ei yleisesti kovin paljon modeleita nähdäkään, koska suurin osa pisteistä on furymekaniikan takia melkein pakko käyttää beasteihin ja infantrymassat jäänevät vähemmälle.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “PP: Yleiset keskustelut”