"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Mordheim: Dwarf Warband

Ratovaari

Mordheim: Dwarf Warband

Viesti Kirjoittaja Ratovaari »

Tuli Mordheimia kokeiltua Ropeconissa, ja päätin pistää Conin jälkeen Warbandin uusiksi, vaikka se ei olekkaan kohdannut kuin yhen taistelun.

Heros:

Dwarf Noble: 85 CG
1x hammer 3 CG
1x Dagger, Free
=91CG

Troll Slayer: 50 CG
2x hammers = 2x3 = 6 CG
=56CG

Troll Slayer: 50 CG
2x hammers = 2x3 = 6 CG
=56CG

Engineer: 50pts CG
Pelin paras ase, Dagger, priceless
Crossbow +25CG
Hammer +3CG

Hencemen:

Beardling: 25gc x2 = 50pts
Dagger, Ilmanen

Dagger, Ilmanen

Dagger, Ilmanen

Dagger, Ilmanen

Hired Swords:
Halfling Scout 15gc

493GC

Itse totesin että vaikka Dagger on ilmainen, jostain kumman syystä se ylisuorittaa itsensä.
Ja listaan en mitään ota yli 495:n GC:n edestä, sillä näin saan hyvin kustannettua ens peliin Halfling Scoutin ylläpidon (joka on muuten himohyvä ampuja).
Viimeksi muokannut Ratovaari, To 24.08.2006 22:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
Finet

Viesti Kirjoittaja Finet »

Pistä vaikkapa noi beardlingit kahden äijän tiimeihin, niin toinen käpsä saa expaa vaikka meniskin out of actioniin, jos toinen on vielä pelin jälkeen hengissä. Vai onko tuossa tarkoitus saada mahdollisimman nopeasti lisähero lad's got talentilla? Muuten näyttää ihan kivalta.
Markkola

Viesti Kirjoittaja Markkola »

Kannattaa ottaa se toinenkin dagger niin tulee enemmän noppia. Se joka mordheimissa heittää eniten noppia on voittaja.
USA upotti Estonian, aiheutti Kekkosen kaljun, järjesti jäävuoren Titanicin eteen, tappoi dinosaurukset ja aiheutti myös alkuräjähdyksen.
Ratovaari

Viesti Kirjoittaja Ratovaari »

Finet kirjoitti:Pistä vaikkapa noi beardlingit kahden äijän tiimeihin, niin toinen käpsä saa expaa vaikka meniskin out of actioniin, jos toinen on vielä pelin jälkeen hengissä. Vai onko tuossa tarkoitus saada mahdollisimman nopeasti lisähero lad's got talentilla? Muuten näyttää ihan kivalta.
Done.
Pieni Pimeä Mies kirjoitti:Kannattaa ottaa se toinenkin dagger niin tulee enemmän noppia. Se joka mordheimissa heittää eniten noppia on voittaja.
Mistä rahat toiseen Daggeriin? Ei se mordheimissa ole välttämättä voittaja, ja muutenkin kääpiöt on kova warbandi hyvän toughnessin avulla.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
Z7-852
Taisteluraporttikilpailun voittaja

Viesti Kirjoittaja Z7-852 »

Itse asiassa kääpiöt ovat ylikallis warband. Ei se hyvä T ole niin hyvä, koska nämä ryömivät vain kentällä.
Itse varmaan poistaisin yhen parrakkaan ja antaisin kilpiä joukoillesi, niin eläisivät kauemmin tai sitten niitä lisä kirveitä (lisähyökkäys).

Mutta mikä osottautuu suurimmaksi ongelmaksi tuossa on se että kääpiöt ovat hitaita ja sinulla on vain kaksi ampuvaa, jolloin ryhmääsi kuritetaan ennenkun ne pääsevät tarpeeksi lähelle.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Z7-852 kirjoitti:Itse asiassa kääpiöt ovat ylikallis warband. Ei se hyvä T ole niin hyvä, koska nämä ryömivät vain kentällä.
Itse varmaan poistaisin yhen parrakkaan ja antaisin kilpiä joukoillesi, niin eläisivät kauemmin tai sitten niitä lisä kirveitä (lisähyökkäys).
Kilpi pelastaa yhden kuudesta kääpiöstä, jota lyödään S3:lla ja joka ei aiheuta panssarin läpäisevää kriittistä. Minä mieluummin ottaisin enemmän parrakkaita ja vähemmän kilpiä.

Ylikallis ja ylihuono warbandi tuo kyllä on. Tulipa pelattua sellaistakin peliä, jossa enimmäkseen aseeton aloitus-warbandi lähti hippasille aloittavien reiklandereiden kanssa. Kyllä ne kääpiöt hyvin sitä ampumista kestävät, mutta kun reikinmaalainen pysyy 7" päässä ja ampuu, kääpiö ei voi koskaan saada sitä kiinni - charge ei yllä ja juosta ei voi. Päädyimme house ruleen, joka antoi Mordheiminkin kääpiöiden marsia (juosta) alle 8" päässä vihollisesta, niin että hommasta tuli edes jotakin.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Mordheim”