No, pitäähän se Hordes-joukkokin saada kunhan saan Menothilaiseni valmiiksi. Melko puhdasta teema-listaa:
Baldur the Stonecleaver 65
- Lihava ja parrakas tyyppi järkyttävän isolla miekalla, sopii minulle
Woldwatcher 72
Woldwatcher 72
Woldwarden 116
- Elemental Constructeista lista rakennetaan tietysti Baldurin kanssa
Tharn Bloodtrackers 60
+4 lisätyttöä 36
- Puolialastomia naisia ei voi vastustaa
Shifting Stones 21
Shifting Stones 21
- Sopivat teemaan
Totem Hunter 35
- Minusta mielenkiintoisempi kuin Lord of the Feast, joten pakko palkata tällainen
= Total 498 pistettä
Mitään oikeaa kuvaa näiden toimimisesta ei ole, mutta kirjan luettunani tuollainen tuntui "omimmalta" listalta mitä sieltä saisi aikaiseksi. Likkojen asemasta voisi toki ottaa jotain muutakin, mutta kukas ei haluaisi näitä listaansa.
Mitään en siis oikeasti tiedä, joten jos lista on aivan tuhoontuomittu niin kertokaan ennenkuin alan ostaa figuja :).
Hordes: Orobosta minultakin
Baldur vaikuttaa ihan hauskalta käävältä, etenkin noiden elemental constructien seurassa. World watcherit eivät vain ole minua vakuuttaneet toiminnallaan. Worldwardenit taas ovat varsin hyvä valinta. En vain muista mitä hyökkääviä loitsuja Baldurilla oli, joita nuo voisivat nyrkeistään tirpoa. Se combo slam lyönti oli kuitenkin sen verran mehevä, että.
Bloodtrackerit olivat vähän sellainen yksikkö, että en oikein tiedä. Kivat boostit ne saavat uhrinsa lähettyvillä ja pisteisiinsä nähden harvinaisen halpa stealth yksikkö (Everbligh taitaa maksaa omastaan jotain 80 pistettä). Kuitenkin pääsevät helposti hengestään ja tehokaan ole aivan siitä vakuuttavimmasta päästä. Toisaalta näiden arvo voikin olla siinä psykologisessa tekijässä, että sitä jahdattua yksikköä pitää näistä mielellään kauempana, joka taas voikin olla Orboros pelaajan pussiin pelaamista.
Shiftin stoneista en muista pystyvätkö nämä korjaamaan elemental constructeja, joka sinun kannattaisi ensimmäisenä tarkistaa. Sinullahan se minun kirja muutenkin on.
Bloodtrackerit olivat vähän sellainen yksikkö, että en oikein tiedä. Kivat boostit ne saavat uhrinsa lähettyvillä ja pisteisiinsä nähden harvinaisen halpa stealth yksikkö (Everbligh taitaa maksaa omastaan jotain 80 pistettä). Kuitenkin pääsevät helposti hengestään ja tehokaan ole aivan siitä vakuuttavimmasta päästä. Toisaalta näiden arvo voikin olla siinä psykologisessa tekijässä, että sitä jahdattua yksikköä pitää näistä mielellään kauempana, joka taas voikin olla Orboros pelaajan pussiin pelaamista.
Shiftin stoneista en muista pystyvätkö nämä korjaamaan elemental constructeja, joka sinun kannattaisi ensimmäisenä tarkistaa. Sinullahan se minun kirja muutenkin on.
Jos Contstruct on "friendly circle model", kuten uskoisin, niin kyllä. Näin minä ainakin Restorationin ymmärsin.Murhe kirjoitti:Shiftin stoneista en muista pystyvätkö nämä korjaamaan elemental constructeja, joka sinun kannattaisi ensimmäisenä tarkistaa. Sinullahan se minun kirja muutenkin on.
Kivat boobsit se tärkein tässä on ;).Bloodtrackerit olivat vähän sellainen yksikkö, että en oikein tiedä. Kivat boostit
Yhden contstructinhan tuonne voisi ottaa huoletta vielä lisää (tuntuisi ainakin siltä), mutta tekisi mieli ottaa jalkaväkeäkin - tietysti tyttöjä voisi vähentää ja jättää soolon niin saisi yhden watcherin lisää (se on Wold, ei World ;)). Toisaalta, Totem Hunteriin ihastuin heti, joten se olisi mielellään mukana.
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
Ihan toimivalta tuo ainakin paperilla näyttää. Kannattaa kokeilla pari kertaa proxyna, se on minun mottoni jos ei ole varma toimisesta tai vaikka muutenkin...
Warbands of Wastelands
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....