"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Mitä armeijaa keräät?

Varo, ettei Sauron saa vallattua Keski-maata! Vai onko se kenties juuri se, minkä haluat tapahtuvan?
ILESKA

Viesti Kirjoittaja ILESKA »

Kerään Gondoria,Haradeja ja Easterlingejä.Gondorilla on perus warioreita ja knighteja n.600 pisteen edestä.Haradilla on mumak ja pari perus ukkoa.Ja sitten on vielä pari Easterlingiä.
\.../ 0_o \.../
samuhai

Viesti Kirjoittaja samuhai »

Rautapihaa kerään...
Hyvisarmeijaa ei vielä ole, mutta kun rahaa sais, niin voisi semmosenki hommata.
Truupperi

Viesti Kirjoittaja Truupperi »

Linendail kirjoitti:Itse omistan Noldor ja Harad -armeijat. Noldoria on enemmän, saan aika hyvin 2000pts kasaan. Vieläkään ei tosin ole kaikki maalissa, vaikka olen niitä muutaman vuoden jo työstänyt :)
Vähäx ollaan samixii XDXDXD!!11
...Juuh, anteeksi, en voinut vastustaa kiusausta, mutta satunpahan keräämään samoja armeijoita ja saan kanssa haltsuja enemmän kuin haradeja (tosin en mitään 2k luokkaa) ja olen jokusen vuoden työstänyt saamatta siltikään kaikkia maaleihin... outo yhteen sattuma? Vai jotain paljon kierompaa?

...niin ja ettei kenellekään tule paha mieli: :D sarkasmihymiöt :D
Olet mitä syöt, minä olen ihminen
Azured kirjoitti:Hammerhead ilman Multi-Trackeria on kuin perunat ilman lihaa
Easterling

Viesti Kirjoittaja Easterling »

Rohania on 600pts. ja nyt teen teema-armeijan siitä kohtaa kun Aragorn, Legolas ja Gimli hyökkäävät elävien_kuolleiden avustuksella pelennorin pelloille läpsimään örkkejä turpiin.
Uruk-hai joukkiokin voisi olla epäilyttävän mukava juttu tulevaisuudessa.
JmM

Viesti Kirjoittaja JmM »

Itse keräilen Dol Amroth armeijaa, mutta seassa on kyllä Minas Tirithin tyyppejä myös. Pahoilla kerään tällä hetkellä Easterling-Mordor yhdistelmää. Myös Morian gobbot ovat suunnitteluasteella...
DaVince

Viesti Kirjoittaja DaVince »

Pahoilta oon nyt toistaiseksi kerännyt vain Rautapihaa ja hyviltä taas Rohania, mutta kun tossa kesäkuussa pääsen ripille niin saan toivottavasti sen verran rahaa lahjaksi, että voin aloittaa jonkun uuden joukon (aattelin tehdä Ranger of Gondorien listan.).
In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation, Amen.
nighttiger

Viesti Kirjoittaja nighttiger »

itellä
high elffit:
elrond
gil galad
16 sotilaita
gondor:
48 sotilasta
isengard
24 sotilasta
Gunslinger

Viesti Kirjoittaja Gunslinger »

Itse kerään Gondorin joukkoja, mutta sotilaita ei ole kuin 48, ja Boromir.
Ajattelin että voisin myös high elffejä, mutta niistä pitäisi ensiksi enemmän tietoa saada.
Pahoilla kiinnostaisi Rautapiha. Ostin kerran yhden paketin Mordorin örkkejä, mutta myin pois kun en tykännyt.
Wooh!
Clavos

Viesti Kirjoittaja Clavos »

Onhan noita päässyt kerääntymään, noin 450 figua löytyy hyllystä hyviksille ja suurinpiirtein saman verran pahiksille. Lähes kaikkia kansoja/rotuja löytyy, turnauskokoonpanot olleet melkeinpä sivuseikka mutta kyllä noista useamman erilaisen turnausarmeijan saa tehtyä.

S.
Nezuu

Viesti Kirjoittaja Nezuu »

mulla on haradrimista easterling command ha war mumak.tai oikeastaan mulla on suunnilleen kaikista jotain olen vasta miettinyt mitä armejaa ruveta keräämään ja olen päättänyt kerätä rohania.ja olen vaaan keräillyt nyt pitäisi ruveta sitten sääntöjen opetteluun(perus säännöt osaan).
Euskari

Viesti Kirjoittaja Euskari »

Kerään parhaillaan High Elffejä ja Numenorilaisia sekä örkkejä viimesen liiton mättöihin. Lisäksi on jonkin verran Morian Goblineja sekä peikko ja tietenkin saattue.

Seuraavaksi ajattelin kerätä ehkä Gondorilaisia tai Rohanilaisia ja pahiksilta Uruk-Haita tai lisää Mordoria.
the gaunt

Viesti Kirjoittaja the gaunt »

Meikä ownailee wood elffeillä.
The stars themselves once lived and died at my command and yet you still dare to opposite my will
Eaglewarrior

Viesti Kirjoittaja Eaglewarrior »

Minä aloitan keräämään kääpiöitä
=)(=
Eöl the Dark Elf

Viesti Kirjoittaja Eöl the Dark Elf »

Easterlingejä. Kun niistä nyt saa jopa armeijan kun tuli ratsut yms. Ennen kun oli vaan 2 joukkotyyppiä, nii armeijan monipuolisuus olis ollu huikea.
pikkupoika

Viesti Kirjoittaja pikkupoika »

Minulta löytyy kaapillinen Gondoria (mutten käytä niitä), jonkun verran goblineita löytyy.
Ja nyt olen Welffi armeijalla loppu suoralla
Pitäisi lopettaa se itseleen valehtelu
Elrontti

Viesti Kirjoittaja Elrontti »

N.2000 pts. Rautapihaa ja Wood Elffei niitäkin jo n.1200 pts.
Elrohir

Viesti Kirjoittaja Elrohir »

Itselläni on aikas paljon Rautapihaa, Mordoria, Korkeahaltioita ja Gondoria, mutta hyllystä löytyy myös welfejä sekä itäläisiä.Tällä hetkellä kerään Gondor armeijaa ja Mordor-Rhun liittoumaa.
Loppiainen hyvin, kaikki hyvin
örkkipoka

Viesti Kirjoittaja örkkipoka »

Wood elves ja High elveseitä tässä keräillään
@Pippin@

Viesti Kirjoittaja @Pippin@ »

Kerän Rohania, Mordoria ja Haradia ja kohta alkaa hyllylle tippua myös Elffejä...
Lieutenant of Morgul

Viesti Kirjoittaja Lieutenant of Morgul »

Kerään Rautapihaa ja Wood Elffejä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Yleinen keskustelu”