Necroneista kysyttävää
-
Tomb Spyder
Necroneista kysyttävää
Oon kuullu että necron claw (klosis ase)toimii samalla lailla kuin lightningclaw.Mutta rules buuk sanoo että claw on fiisti.Kumpi on oikeessa? Ja onko tomb spyderien partikle projektor =partiklevhip (olen aloittelija)
Ei kumpikaan. Tomb spyderien clawit on ihan tavallisia lähitaisteluaseita (verrattavissa haarukkaan), mutta tomb spyderit ovat monstrous creatureja joten ignoraavat kumminkin savet niillä.
Particle projectorilla on samat säännöt kuin staff of lightilla, mikä lukee myös erinomaisen selvästi codexissa.
Particle projectorilla on samat säännöt kuin staff of lightilla, mikä lukee myös erinomaisen selvästi codexissa.
Viimeksi muokannut Jake, Ma 28.08.2006 19:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- The Captain
- Valvoja
Re: Necroneista kysyttävää
Rulebookin mukaan power claw on sama kuin power fist, ja lightning claw on lightning claw. Huomannet eron. Tavallinen claw toimii vain tavallisen close combat weaponin säännöillä, jollei toisin mainita.Tomb Spyder kirjoitti:Oon kuullu että necron claw (klosis ase)toimii samalla lailla kuin lightningclaw.Mutta rules buuk sanoo että claw on fiisti.Kumpi on oikeessa?
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-
Tomb Spyder
- The Captain
- Valvoja
Nämä ovat taas näitä GW:n tyypillisiä "vicious claws" tai "huge ritual blades" -tyyppisiä aseita, joille ei ole viitsitty mainita sääntövastaavuutta. Huomattavaa on myös, että vaikka hahmon aseiden kuvauksessa olisi lueteltu kädet, jalat, häntä, sarvet, lonkerot ja muut epämääräiset ulokkeet, niistä ei saa lisähyökkäystä, jollei aseiden kohdalla ole nimenomaan mainittu "counts as two close combat weapons".
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?