"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Blade of Mourning

Warhammer FB -pelin säännöt ovat yleensä hieman tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
Ari

Blade of Mourning

Viesti Kirjoittaja Ari »

Olisi onkelma Tomb Kingien aseen Blade of Mourningin kanssa. Kyseinen ase tuplaa Ld:n "hävikin" jos vihollinen häviää taistelun, helppoa kauraa eläviä vastaan, mutta miten se toimii eläviä kuolleita vastaan? Tuplataanko uhrit vai eikö ole mitään vaikutusta?
Zarathustrian
Peliporukkavalvoja

Re: Blade of Mourning

Viesti Kirjoittaja Zarathustrian »

Ari kirjoitti:Olisi onkelma Tomb Kingien aseen Blade of Mourningin kanssa. Kyseinen ase tuplaa Ld:n "hävikin" jos vihollinen häviää taistelun, helppoa kauraa eläviä vastaan, mutta miten se toimii eläviä kuolleita vastaan? Tuplataanko uhrit vai eikö ole mitään vaikutusta?
Ei tee undeadeille mitään. Tuplaa -modifierit vain Break testissä, ja Undeadit on Unbreakable.
Kalakukko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kalakukko »

Itse asiassa, minä taidan olla erimieltä. Undeadit eivät ole UNBREAKABLEja, vaan undeadeilla on vain erilainen Break kuin muilla. Eli jokaisen pisteen jonka häviät tappelussa, jokainen unitti tappelussa menettää haavoina. En siis näe mitään syytä miksi ase ei toimisi.

Selvennykseksi: Undeaddejen kuolemis-systeemi kerrotaan otsikon Breaktest alla, tämä lienee kertoo jotakin.
::Ei ole hyviä ihmisiä, on vain pahoja ihmisiä, joila on kaksi vastakkaista puolta::
Ari

Viesti Kirjoittaja Ari »

PXI kirjoitti:Itse asiassa, minä taidan olla erimieltä. Undeadit eivät ole UNBREAKABLEja, vaan undeadeilla on vain erilainen Break kuin muilla. Eli jokaisen pisteen jonka häviät tappelussa, jokainen unitti tappelussa menettää haavoina. En siis näe mitään syytä miksi ase ei toimisi.

Selvennykseksi: Undeaddejen kuolemis-systeemi kerrotaan otsikon Breaktest alla, tämä lienee kertoo jotakin.
Itsekkin näen asian samalla tavalla.
Zarathustrian
Peliporukkavalvoja

PXI kirjoitti:Itse asiassa, minä taidan olla erimieltä. Undeadit eivät ole UNBREAKABLEja, vaan undeadeilla on vain erilainen Break kuin muilla. Eli jokaisen pisteen jonka häviät tappelussa, jokainen unitti tappelussa menettää haavoina. En siis näe mitään syytä miksi ase ei toimisi.
Juuh mutta undeadit ei ota break testiä!! siis tuo Mournblade vähentää yksikön LD:tä break testissä.
edit: tässä tämä pieni sääntö pätkä tuosta aseesta -> "any negative modifiers to units LEADERSHIP for susequebt break test are doubled

Eli suomeksi breikki testissä kaikki miinukset LD arvoon tuplataan.
Ja koska lurkit ei ota breikki testiä ei tuo miekka niihin vaikuta.
Kalakukko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kalakukko »

Tuo kyllä muuttaa tilanteen, en tiennyt miekan tietoja... Eli lopputuloksena miekasta ei ole mitään muuta hyötyä epäkuolleita vastaan, paitsi se etu että sillä voi vahingoittaa etheraleja.
::Ei ole hyviä ihmisiä, on vain pahoja ihmisiä, joila on kaksi vastakkaista puolta::
crow

Viesti Kirjoittaja crow »

PXI taitaa olla oikeessa..
Zarathustrian
Peliporukkavalvoja

crow kirjoitti:PXI taitaa olla oikeessa..
Ööh?? oikeassa missä?? siis siinä että tuo tehoaa undeadeihin vai siinä että ei tehoa?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Säännöt”