"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Hulppea kilpi?

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
taavetti

Hulppea kilpi?

Viesti Kirjoittaja taavetti »

Otsikko kertoo paljon. Hakusessa suhteellisen hulppea kilpi ja yksityiskohdat eivät olisi paitteeksi. Fb-maailmaan tulossa.

Jossain olen moisen nähnyt, mutta en kuollaksenikaan muista missä. Mutta ehkäpä te tiedätte ;)
The Captain
Valvoja

Re: Hulppea kilpi?

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Mille armeijalle? Millaista heraldiikkaa? Voisin selata sinulle online storesta 30 hulppeaa kilpeä, mutta kun olen laiska paska, niin kehotan sinua hakemaan itse.

Jos taas vaivaudut täsmentämään esim. armeijan tai hahmon, jolle kilpi on tulossa, voin ehkä liikauttaa hiirtäni sen verran, että etsin oikein esimerkkikappaleen.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
taavetti

Viesti Kirjoittaja taavetti »

Anteeksi, mutta tarkkaan en tiedä mitä haluan. Oikea kun tulee vastaan, niin *pim* siinä se on. Suuntaa antavana kuitenkin: armeijana bretonnia. Lordille tai sankarille...
Gane

Viesti Kirjoittaja Gane »

Green Knightilla, vanhalla King Louenilla, sekä Elector Countilla (griffonilla) on aika makeet kilvet.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Samoin Repanse de Lyonessella. Löytyy online storesta hakua käyttämällä.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”