"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Apua gobbojen maalauksessa!

Aloittelijatason kysymykset miniatyyrien maalaamisesta, kokoamisesta tai maaston rakentamisesta.
riimumestari

Apua gobbojen maalauksessa!

Viesti Kirjoittaja riimumestari »

Hyvää päivää sotulaisten väki... tässä tuumailin ettäkun olisi todella hienoa saada mukavat blendit ja highlaitit noihin night gobboihini ja trolleihini osaisikos joku neuvoa miten ja millä väreillä millä väriyhdistelmillä saada mukavat nassut ja kaavut...(ofc ja trollien kivikova iho :D)
laitanpa tänne kuvia parista ns:hienosta gobostani kun niitä saan, mutta jos joku täällä itse on viherihojen ystävä tai muuten vaan "pro" niin voisi laittaa minulle vinkkiä mitens maalata noita hienosti.
Kiitos ja kumarrus!
riimumestari

Auttakaa nyt joku :( !!
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

riimumestari kirjoitti:Auttakaa nyt joku :( !!
Voi olla auttajat vähän vähissä kun kello on vielä näin vähän, töissä tai opinnoissa.

Ngoblineiden maalukseen voisit kurkata tätä
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
riimumestari

:P

Hei gobbojen ja vihernahkojen ystävät auttakaas minnua!
Nonus

Viesti Kirjoittaja Nonus »

<Huokaus>, Kärsivällisyyttä veliseni.
Aloitan itse maalaamaan ihoa näin: Goblin green, dark green ink koko alueelle. Taas goblin green ylempiin kohtiin. Nyt se peitetään vedellä ohennetulla dark green inkillä. Nyt viimeistellään valoherkimmät kohdat goblin greenillä. Voi toki jatkaa lisäämällä Goblingreeniin bleached bonea.
Muista ettet jätä inkistä läikkiä. Siis tasainen, inkkisellä mutta kuivahkolla pensselillä.
Infinity, Deadzone, Gaslands, 6mm fantasy&ancients, 15mm WW2 Soviet
Ratovaari

Viesti Kirjoittaja Ratovaari »

Goblin greenin ja chaos blackin sekoitusta, sitten siitä alat vetelemään muutaman kymmentä kerrosta, aina vähemmän Chos Blackkiä, kunnes tulet Goblin greeniin. Tai jos ei blendaus kiinnosta vaan haluat nopean armeijan, Chaos Blackin ja Goblin Greenin sekoitusta eka, ja sit drybrushilla gobbogreeniä.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
riimumestari

Tänks!

kiitoksia avusta!! täytyypä huomenna poiketa puolenkuunpeleihin ostamaan tuota inkkiä ja aijon kokeilla kumpaisenkin ohjetta.. ei tuota citadelin ohjetta viitsi noudattaa... entä miten tekisin kaavut??
Wizzbang

Viesti Kirjoittaja Wizzbang »

No, riippuu mitä haluat. Itse tekisin tummansiniset, koska musta on IMO hieman tönkkä ja tylsä. Mutta voithan tehdä vaikka pinkit, jos tykkäät.
riimumestari

miten ne maalaan?? blendaan highlight?? neuvokaa im N00b!!!
togottaja

Viesti Kirjoittaja togottaja »

Siniset? lol, mustaa vaan ja erittäin hienovaraisesti niitä reunoja highlightailemaan(tai ehkä vähän blendaamaan) harmaalla
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

jos nyt unohdetaan blendit ja opettele ensin washiminen ja drybrushiminen.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
riimumestari

Hiphei

Sainpas hienon sinipukuisen 4-5edikan gobbon maalattua... laitanpa tänne kuvaa kun saan otettua mutta mielestäni siitä tuli ihan hyvä näin alkuun... tulee tänään illemmalla se kuva!
Ja kiitos vielä kerran suuresta avusta!!
kuuasema

Viesti Kirjoittaja kuuasema »

jos haluat ne sata200 goblinia joskus ihan oikeasti kaikki valmiiksi niin tee näin:

maalaat väh 20 gobboa kerrallaan, 40 menee vielä hyvin.

drybrushaa n.gobbot kevyesti harmaalla käyttäen Isoa pensseliä.
sitten naamat gobbo greenillä ja vihreä inkki päälle.
sitten keihäs ja kilpi haluamallasi värillä.
lopuksi hampaisiin hiukan bleached bonea tms. ja silmät voi maalata jos jaksaa, varsinkin command groupille vois kannattaa.

tolla tyylillä saa siistit gobot pelikäyttöön ja ne tulevat jopa valmiiksi parissa illassa.
hullukoira

Viesti Kirjoittaja hullukoira »

Itte olen tehnyt greenskinnejä siten että sekoitan gobbo vihreään aika reilusti scorched brownia ja käytän tätä pohjana. Tummissa voi käyttää myös DA green+Scorched pohjaa...

Highlightteihin lisään vaan sekoitukseeni joko valkoista, bleached bonea taikka space wolves greytä. bleached antaa pehmeän ihon, samoin valkoinen. space wolves grey antaa sellaisen kivan kylmänvihreän jota voi käyttää niissä kovimmissa örkeissä.

en lainkaan pidä raa-asta vihreästä. Kun sitä highlighttaa niin tulos on yleensä kauhea. Mutta kun sekoitaa vihreään ruskeaa, on sävyt jo paremmat.
Ukkomiehet ovat sukupuolten välisen sodan sotavankeja!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Perusteet”