"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Brettejä, Brettejä 2000pts

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Lord Mikke

Brettejä, Brettejä 2000pts

Viesti Kirjoittaja Lord Mikke »

Tässä tylsän matematiikantunnin tulos:

Lord:

Prophetess of the lady: 4lvl wizard, dispel scroll, potion sacre---260pts

Heroes (of magic):

Damsel: 2lvl wizard, dispel scroll---130pts

Damsel: 2lvl wizard, dispel scroll---130pts

Damsel: 2lvl wizard---105pts

Bösb: purebreed warhorse, Conqueror's tapesty---99pts

Core:

12 Peasant Bowmen---72pts

12 Peasant bowmen: scirmishers---84pts

8 Knights of the realm: Full command---216pts

9 Knights of teh realm: full command---240pts

6 Knights errant:command---144pts

Special:

3 Pegasus Knights: musician---175pts

5 Jouman---75pts

Rare:

6 Grail Knights: full command---272pts

Total: suht 2000pts
Peril of Warp
Viiksivallu

Viesti Kirjoittaja Viiksivallu »

Mihin meinasit maagit tunkea?
Munkki on upporasvassa paistettu pullataikinasta valmistettu makea leivonnainen. Munkkileivonnaisten yleisin muoto on pallo, jonka sisällä on hilloa tai muuta makeaa täytettä.
Lord Mikke

taistelukentällä on kyllä tilaa. Scirmarit ja Pegasukset järjestävät tekemistä kaikille jotka aikovat kiusata mageja.
Peril of Warp
Nightderanger

Jaahas

Viesti Kirjoittaja Nightderanger »

Lord Mikke kirjoitti:taistelukentällä on kyllä tilaa. Scirmarit ja Pegasukset järjestävät tekemistä kaikille jotka aikovat kiusata mageja.
Kenraalin Ld on asia, mikä hieman arveluttaa.
Lord Mikke

Ld 8 ei todellakaan ole huono.

Ja lisäksi ei tarvitse pelkästään tähän juuttua, sanokaa muutakin listasta, jos siitä vaan löytää muuta korjattavaa.
Peril of Warp
kasvi

Viesti Kirjoittaja kasvi »

tuota noinniin..

jos kerran sitä full magiaa otat, niin ota sitten vielä tuolle yhdelle damselille sacramentti.. potion of sacre pois.. siitä saat ainakin jotain pisteitä, vaikka onkin ihan jees..
ainakin yhdelle damselille heppa ja tuohon 8 kotrin ryhmään. bösbi pala vaikka graileihin, mikä tarkoittaa sitä (ainakin vielä tässä edikassa), että voit ottaa graaleilta lippumiehen pois, tai jos pidät sen, niin ota ihmeessä banner of defence.. se on melko jees..
yrittäisin saada vielä sen yhden pegasoksen ja yksi yksiköllinen m@a:ta olisi hyvä lisä.. ovat kuitenkin melko koviksia ihan vaan perseelleen menneen wepari taulukon takia..

noihin 6 erranttiin en välttämättä ottaisi sitä lippumiestä.. eivät mene oikein mistään läpi ilman errantry banneria tuon kokoisena yksikkönä.. mutta siis jos pidät, niin puserra tuo banneri sinne.. toimivat ihan hyvin knightejä vastaan, mutta jalkaväkeä vastaan ovat vähän kehnompia.. osuvat kuitenkin 4+.. ja toden näköisesti kaveri voittaa sen staattisen reson turvin. mutta jos saavat jonkin sortin tuplachargen aikaan vaikkapa kotrien kera, niin eiköhän ne mene läpi aikalailla mistä tahansa..

mutta niin.. eivät pisteet oikein riitä.. menee jo nytkin yli..
Palkkamaalausta
"Oikeat figut on niille, jotka eivät osaa proxyttaa"
-Nojatuoli
Wompatti

Viesti Kirjoittaja Wompatti »

kasvi kirjoitti:tuota noinniin..jos kerran sitä full magiaa otat, niin ota sitten vielä tuolle yhdelle damselille sacramentti..
Pelin ainoa taika-esine josta ei ole edes teoreettista hyötyä. Tämä siis sillä olettamuksella etttä lista on tehty 7.edikkaan joka on vain muutaman viikon päässä.
kasvi

Viesti Kirjoittaja kasvi »

Wompatti kirjoitti:
kasvi kirjoitti:tuota noinniin..jos kerran sitä full magiaa otat, niin ota sitten vielä tuolle yhdelle damselille sacramentti..
Pelin ainoa taika-esine josta ei ole edes teoreettista hyötyä. Tämä siis sillä olettamuksella etttä lista on tehty 7.edikkaan joka on vain muutaman viikon päässä.
jaaps.. asiasta voi olla montaa mieltä, mutta minusta sillä vekottimella on jopa kätännöllistä hyötyä.. en kuitenkaan ala väittelemään noinkin kokeeneen maajoukkue pojan kanssa -mutta silti olen sitä mieltä, että kapistus on hyödyllinen. itse en tästä 7. edikasta niin paljoa tiedä, kuin esimerkiksi sinä, joka varmaankin jotenkin suhteilla sun muilla on saanut kyseistä materiaalia jo käsiinsä.. (niinkuin varmasti moni muukin).. koska en siitä niin paljoa tiedä, en myöskään tiedä sitä, miten esim. magia toimii, eikä minua vielä kiinnostakkaan tietää, koska todennäköisesti en ole niin fanaattinen harrastaja, kuin sinä.
Mutta mitä turhaan kinastelemaan moisesta.. Voitat kuitenkin.. ;)
Palkkamaalausta
"Oikeat figut on niille, jotka eivät osaa proxyttaa"
-Nojatuoli
bloody_pirate

Viesti Kirjoittaja bloody_pirate »

Suht kivalta listalta näyttäis... kunnon ritarijyrällä pärjää aina
"Did you come here to die"
"No, I came yesterday"
spjarv

Viesti Kirjoittaja spjarv »

kasvi kirjoitti:
Wompatti kirjoitti:
jaaps.. asiasta voi olla montaa mieltä, mutta minusta sillä vekottimella on jopa kätännöllistä hyötyä.. en kuitenkaan ala väittelemään noinkin kokeeneen maajoukkue pojan kanssa -mutta silti olen sitä mieltä, että kapistus on hyödyllinen. itse en tästä 7. edikasta niin paljoa tiedä, kuin esimerkiksi sinä, joka varmaankin jotenkin suhteilla sun muilla on saanut kyseistä materiaalia jo käsiinsä.. (niinkuin varmasti moni muukin).. koska en siitä niin paljoa tiedä, en myöskään tiedä sitä, miten esim. magia toimii, eikä minua vielä kiinnostakkaan tietää, koska todennäköisesti en ole niin fanaattinen harrastaja, kuin sinä.
Mutta mitä turhaan kinastelemaan moisesta.. Voitat kuitenkin.. ;)
Vomppa tarkoitti varmaankin, että jos maagi tuottaa tuplanopat, vain itse maagi voi ne 7. edikassa käyttää, eli nopat menevät aina hukkaan. Paitsi jos aiot dispellata remains in play-spellejä! Joten keksien syöminen noppien toivossa ei välttämättä ole pelkkää juhlaa.

Ja life-lore saa senverran raskaalla kädellä nerffikeppiä että itse en edes miettisi heavy magic brettejä. Mutta kokeileminen kannattaa aina.

-Sami
Is that a diver's watch, can you dive? Is that a pilot's briefcase, can you fly? Oh fuck, another three bottle lunch.
Ishmael
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Ishmael »

Toisaalta Beastilore saa jonkin verran uppia - mutta en silti pelaisi Bretonnialla magian varassa.
Oberon kirjoitti:On ne RF-tiimin pojat kovia kyllä
Wompatti

Viesti Kirjoittaja Wompatti »

spjarv kirjoitti:Vomppa tarkoitti varmaankin, että jos maagi tuottaa tuplanopat, vain itse maagi voi ne 7. edikassa käyttää, eli nopat menevät aina hukkaan. Paitsi jos aiot dispellata remains in play-spellejä! Joten keksien syöminen noppien toivossa ei välttämättä ole pelkkää juhlaa.
Tätäpä juuri.

En nyt oikein tiedä kasvi mistä moinen reaktio kun en mielestäni ollenkaan mennyt henkilökohtaisuuksiin tai muuta vastaavaa vaan totesin vain esineen olevan teoriassakin turha paitsi jos tarvitsee noppia remains in play spellejä dispelloimaan. Eli no offense meant. Niin, ja harrastuksenikaan ei ole mitään fanaattista, itseasiassa minun tulee pelattua todella harvoin, lähinnä turnauksissa vain, mitä nyt silloin tällöin ennen turnausta warm-up peli tai uutta listaa kokeillessa. 7. Edikan säännöistä olen vain lukenut foorumeilta, ei sen kummalisempaa. Ja Suomesta löytyy vaikka kuinka paljon minua kokeneempia pelaajia, 6 vuotta tässä kuitenkin ollaan vasta harrastettu.

Sitten vielä listasta että maagisi eivät kyllä tule selviämään ilman hevosia. Kun maailmassa liikuskelee niin paljon erilaisia tunnelijoita, lentelijöitä, ampujia ja taikoja on vain ajan kysymys milloin jokin niistä iskee kiinni. Yeomanit voisi vaikka tiputtaa jotta saisit damseleille hevoset ja sitten voisit iskeä ne ritareihin.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijalistat”