"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Giant rat riders

Onko kynä (tai näppäimistö) miekkaa mahtavampi? Tule ja todista, että näin on - muuten emme usko.
Killu

Giant rat riders

Viesti Kirjoittaja Killu »

Figutus

Giant rattien synty!

Mordheimin lähellä alueella jossa on paljon warpstonea oli suuri lauma Erikokosta rottaa syömässä ruohoa. Vikisevä ääni oli korvia hivelevä kun lähes 500 rottaa vikisi, yhtäkkiä äänet vaikenivat kun rottien keskelle asteli korkeamman tason sankari Skuknak. Vähän ajan kuluttua kun kaikki rotat katsoivat Skuknakin suuntaan Skuknak osoitti joukosta 10 suurikokoisinta rottaa ja ohjasi ne pois muiden rottien lomasta, Skuknak ja 10 rottaa lähtivät matkaan kohti Skavenbligtiä kun he saapuivat Skavenblightiin he hakeutuivat heti Skuknakin omaan "koti-koloon" jossa jo Warlord Rodsnak jo olikin. Skuknak sanoi Rodsnakille "Aloitetaan!" Rodsnak nyökkäsi he telkesivät suuret rotat häkkeihin ja syöttivät niille warpstonea kaikista rotista tuli suurempia kuin koskaan aiemmin on nähty. 3 rotista kuoli käsittelyn yhteydessä 1 Skuknak piti itse vahvin rotista meni Warlord Rodsnakille ja 5 muuta annettiin Clanrateista ylimmille eli Stormvermineille.

Tuommonen, jotkut asiat saattaa vähän pissii mutta kai ne suurimmaks osaks oikein on, en oo kovin hyvä äikässä.

noh?
1+1=10
xxxxxxx

Viesti Kirjoittaja xxxxxxx »

Hei. Tuo on ihan hyvä fluffi, vaikkakin vaikuttaa vähän sutaistulta ja hutaistulta. Lyhyt mutta ytimekäs.
Half-breed kirjoitti:Is answer question?
Killu

Viesti Kirjoittaja Killu »

Jypermään! kirjoitti:Hei. Tuo on ihan hyvä fluffi, vaikkakin vaikuttaa vähän sutaistulta ja hutaistulta. Lyhyt mutta ytimekäs.
onhan se vähän sutastu semmonen 30-60 min. (en nyt tarkalleen muista) siihen meni aikaa :?

edit: on sentään enemmän kun läksyjen tekoon käytetty aika... tähän sopis just se smile mikä on ilkee ja on niinku noin mutta sillain juu :(
1+1=10
Skaven Lord

Viesti Kirjoittaja Skaven Lord »

Skuknak vai mikä lie tuntuu olevan aikas kovis :D Aikas hyvä...
Behold the glory of my vermin horde
Skavengeneral

Viesti Kirjoittaja Skavengeneral »

Hmm... itse olisin halunnut ehkä vähän pitempää ja juonekkaampaa stooria tuohon fluffiin mutta olkoon millainen on. Mutta nuo figut itsessään on kyllä komeita (alan toistaa taas itseäni)
Olen lomalla, eikä minua näy eikä kuulu. Siksi myöskään en saa viestejäsi, joten minua on turha yrittää saada mitenkään kiinni. HYVÄÄ KESÄÄ KAIKILLE!!!!!
Ahneman

Viesti Kirjoittaja Ahneman »

Ehdottoman mahta skaven fluffitarinahössötys
Pahoittelen kirjoitusvirheitäni.
Herra juusto

Viesti Kirjoittaja Herra juusto »

Hyvä fluffisöhellys
Kaikkea pitää kokeilla paitsi kansantanhuja ja pikkusiskoa.
(entinen nimimerkki oli Thanguol)
Teonanacatl

Viesti Kirjoittaja Teonanacatl »

Heh.
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
Vastaa Viestiin