Seiskaedikka tulee, miten valmistaudut?
Seiskaedikka tulee, miten valmistaudut?
Reilu viikko seiskaedikan viralliseen julkaisuun, osalle teistä tämä luultavasti tietää rahanmenoa.
Tässä muistinvirkistykseksi vielä eri tavat päästä rahoistaan eroon:
Battle for Skull Pass
7th Edition Rulebook
Warhammer Gaming Edition
Warhammer Collectors Edition Rulebook
Äänestyksessä on myös vaihtoehto olla tukematta Games Workshoppia. Eli jos et koe tarpeelliseksi investoida seiskaedikan sääntöihin, valitse viimeinen vaihtoehto. Itsekään en koskaan tullut hankkineeksi kutosedikan sääntökirjaa tai yhtään chroniclesia, silti mielestäni opin säännöt jokseenkin kiitettävästi. Nyt ajattelin kuitenkin poimia sekä aloituspoksin että sääntökirjan.
PS: Huomatkaa, että linkeissä on brittihinnat. Suomessa aloituspoksi ja sääntökirja ovat keskenään samanhintaisia, eli 50e.
Tässä muistinvirkistykseksi vielä eri tavat päästä rahoistaan eroon:
Battle for Skull Pass
7th Edition Rulebook
Warhammer Gaming Edition
Warhammer Collectors Edition Rulebook
Äänestyksessä on myös vaihtoehto olla tukematta Games Workshoppia. Eli jos et koe tarpeelliseksi investoida seiskaedikan sääntöihin, valitse viimeinen vaihtoehto. Itsekään en koskaan tullut hankkineeksi kutosedikan sääntökirjaa tai yhtään chroniclesia, silti mielestäni opin säännöt jokseenkin kiitettävästi. Nyt ajattelin kuitenkin poimia sekä aloituspoksin että sääntökirjan.
PS: Huomatkaa, että linkeissä on brittihinnat. Suomessa aloituspoksi ja sääntökirja ovat keskenään samanhintaisia, eli 50e.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
- riimumestari
Se kovakantinen tulee mukaan heti kunhan osuu kauppojen hyllyille. En minä sen Skull Passin vaatimiin säätämisiin jaksa ruveta, kun pitäisi ruveta myymään niitä nappeja pois, eikä sen pienen lärpykän painojälki muutenkaan oikein kiinosta pahemmin. Kovakantisella voi mäiskiä vastustajaakin tehokkaammin.
- Stormdaemon
Ison sääntiksen, vaikka kerään Örkkejä, niin se on juurikin örkkejä, gobot eivät pahemmin kiinnosta, kääpiöistä puhumattakaan. Lisäksi pidän niinkin hajanaisista fluffailuista kuin sääntiksien ja kuvat kiinnostavat. Hyllyillekin se maastoutuu paremmin saman kokoisena kuin muut harrasteopukseni.
Miten sydämesi kutsuu,
niin liki rintaa pimeys on,
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
niin liki rintaa pimeys on,
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
- The Captain
- Valvoja
Skull pass -sääntiksen ostan siksi, että voin heittää töissä Sotua selatessani sääntökysymyksiin suorat quotet sääntökirjasta, kuten olen jo tähän asti voinut tehdä 40K:n kohdalla. Pikkusääntis kulkee kätevästi paperikansion välissä. Ja tietysti se on kivempi kuljettaa turnauksissa.
Ison sääntiksen ostan siksi, että sillä saa paremmin mäiskittyä proxyttaja-kusettajia päähän. Ja se näyttää pro'mmalta hyllyssä.
Ison sääntiksen ostan siksi, että sillä saa paremmin mäiskittyä proxyttaja-kusettajia päähän. Ja se näyttää pro'mmalta hyllyssä.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
- Rullakuski
Kaikki säännöt löytyy, mutta tosiaan ne kuvat ja fluffit on karsittu pois.Snortling kirjoitti:Löytyykö tuosta skull passin sääntöläpykästä kaikki säännöt, vai onko se joku vajaa leikkisääntökirja? Vai onko siitä läpykästä kenties otettu vaan fluffit ja kuvat pois?
Mutta sitten mitä itsestäni sanon, niin puokkiin kaverin kanssa ollaan Battle for Skull Pass ostamassa, koska siinä kuitenkin niin paljon niitä figuja tulee.
No jaa.. itse en ole pitkään aikaan pelannut fabaa, enkä ole jaksanut innostua uudesta editiosta ollenkaan. Jos kuitenkin jostain mysteerisestä syystä saan a)rahaa tai/ja b)innostusta, voin ehkä harkita tuon skull passin ostamista, muussa tapauksessa taitaa jäädä väliin. Enkä ole niin sadistinenkaan että pieksisin proxyttajia paksulla kirjalla, joten taitaa jäädä minun osaltani väliin koko 7th edition.
Tämän takia minulle tulee se Collector's Edition, Muah hah hah hah.The Captain kirjoitti: Ison sääntiksen ostan siksi, että sillä saa paremmin mäiskittyä proxyttaja-kusettajia päähän. Ja se näyttää pro'mmalta hyllyssä.
Skull passeja neljä sitten figujen ja lehtisen takia kunhan alkuhuuma on mennyt ohi.
Skullpass tuli varattua jo aikapäiviä sitten. Gobeliinit menevät vaihtoon ja otan toiset käpiöt tilalle. Halvalla kun tuosta saa jo armeijan.
Mutta kyllä se kovakantinen sääntökirja sinne hyllyyn tulee. Näyttäisi ehkä hieman surkealta, jos hyllyssä seisoisivat kaikki vitoslaitoksen kirjat, massiivinen kutoslaitoksen tiiliskivi ja sitten siellä jossain välissä 5th editionin magiakirjaa ohuempi seiskan sääntis.
Ei, kyllä se kovakantinen tulee lunastamaan paikkansa vielä minun kirjahyllyyni.
BTW, onko tietoa, tuliko vitosedikasta kovakantista sääntistä? Jos tuli, olisi minun suotavaa hankkia sekin, niin ei enää tarvitsisi sitä pelatessaan raahata kolmea kirjaa mukana.
Mutta kyllä se kovakantinen sääntökirja sinne hyllyyn tulee. Näyttäisi ehkä hieman surkealta, jos hyllyssä seisoisivat kaikki vitoslaitoksen kirjat, massiivinen kutoslaitoksen tiiliskivi ja sitten siellä jossain välissä 5th editionin magiakirjaa ohuempi seiskan sääntis.
Ei, kyllä se kovakantinen tulee lunastamaan paikkansa vielä minun kirjahyllyyni.
BTW, onko tietoa, tuliko vitosedikasta kovakantista sääntistä? Jos tuli, olisi minun suotavaa hankkia sekin, niin ei enää tarvitsisi sitä pelatessaan raahata kolmea kirjaa mukana.
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.