Seiskaedikka tulee, miten valmistaudut?

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.

Mihin suuntaat rahasi ?

Äänestys päättyi Su 01.10.2006 12:18

Battle for Skull Pass
81
35%
7th Edition Rulebook
106
46%
Battle for Skull Pass JA 7th Edition Rulebook
21
9%
Warhammer Gaming Edition
10
4%
Warhammer Collectors Edition Rulebook
14
6%

Ääniä yhteensä: 232

jullevi
Valvoja

Seiskaedikka tulee, miten valmistaudut?

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Reilu viikko seiskaedikan viralliseen julkaisuun, osalle teistä tämä luultavasti tietää rahanmenoa.

Tässä muistinvirkistykseksi vielä eri tavat päästä rahoistaan eroon:

Battle for Skull Pass

7th Edition Rulebook

Warhammer Gaming Edition

Warhammer Collectors Edition Rulebook

Äänestyksessä on myös vaihtoehto olla tukematta Games Workshoppia. Eli jos et koe tarpeelliseksi investoida seiskaedikan sääntöihin, valitse viimeinen vaihtoehto. Itsekään en koskaan tullut hankkineeksi kutosedikan sääntökirjaa tai yhtään chroniclesia, silti mielestäni opin säännöt jokseenkin kiitettävästi. Nyt ajattelin kuitenkin poimia sekä aloituspoksin että sääntökirjan.

PS: Huomatkaa, että linkeissä on brittihinnat. Suomessa aloituspoksi ja sääntökirja ovat keskenään samanhintaisia, eli 50e.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
riimumestari

Viesti Kirjoittaja riimumestari »

Kyllähän nuo goblinit ja kääpiöt ovat sen verran hauskoja että niitä pitää pari poksia hankkia... taasen tämän vielä 6edikan yksiköt kusevat suoraan sanoen silmille... hyi niitä sculptaajia!
Garoth
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Garoth »

Collector's Editionin ostin itse, joten klikkasin sen. Tuo nyt tulee lähinnä kirjahyllyn koristeeksi. Skull Pass -setti taasen tulee Outrider-hommien kautta, ja sen sääntökirjaa tulee varmasti enempi pidettyä pelikentän vieressä.
Phil Kelly says "No!"
Lassek

Viesti Kirjoittaja Lassek »

Sniidaan ja luen kämppiksen kirjaa kun se ostaa. Armeija on jo viittä vaille valmis, eikä tuntuisi hyvältä törsätä taas lisää samaan peliin.
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Se kovakantinen tulee mukaan heti kunhan osuu kauppojen hyllyille. En minä sen Skull Passin vaatimiin säätämisiin jaksa ruveta, kun pitäisi ruveta myymään niitä nappeja pois, eikä sen pienen lärpykän painojälki muutenkaan oikein kiinosta pahemmin. Kovakantisella voi mäiskiä vastustajaakin tehokkaammin.
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Aco

Viesti Kirjoittaja Aco »

Itse ostin 6. edikan kirjan ensimmäisenä kaveriporukasta, jonka jälkeen kaikki vain luki olan yli sen. Taitaa olla muiden vuoro investoida tuohon suuntaan ^^
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
Wompatti

Viesti Kirjoittaja Wompatti »

Jätän jälleen hankkimatta sääntökirjan ja opettelen säännöt kentällä.
Stormdaemon

Viesti Kirjoittaja Stormdaemon »

Ison sääntiksen, vaikka kerään Örkkejä, niin se on juurikin örkkejä, gobot eivät pahemmin kiinnosta, kääpiöistä puhumattakaan. Lisäksi pidän niinkin hajanaisista fluffailuista kuin sääntiksien ja kuvat kiinnostavat. Hyllyillekin se maastoutuu paremmin saman kokoisena kuin muut harrasteopukseni.
Miten sydämesi kutsuu,
niin liki rintaa pimeys on,
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Kai se battle of skull pass tulee ekana ostettua, kun on tarvis saada kumpaakin lisää. Sääntistä tuskin ostan, tyydyn varmaan pikku läpyskään.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Skull pass -sääntiksen ostan siksi, että voin heittää töissä Sotua selatessani sääntökysymyksiin suorat quotet sääntökirjasta, kuten olen jo tähän asti voinut tehdä 40K:n kohdalla. Pikkusääntis kulkee kätevästi paperikansion välissä. Ja tietysti se on kivempi kuljettaa turnauksissa.

Ison sääntiksen ostan siksi, että sillä saa paremmin mäiskittyä proxyttaja-kusettajia päähän. Ja se näyttää pro'mmalta hyllyssä.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Hypnotoad

Viesti Kirjoittaja Hypnotoad »

Löytyykö tuosta skull passin sääntöläpykästä kaikki säännöt, vai onko se joku vajaa leikkisääntökirja? Vai onko siitä läpykästä kenties otettu vaan fluffit ja kuvat pois?
"Chaos is the only true answer"
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Snortling kirjoitti: Vai onko siitä läpykästä kenties otettu vaan fluffit ja kuvat pois?
Juuri niin, ihan kaikki säännöt löytyy, mutta suurennuslasin kanssa pitää lukea (pieni fontti).
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Rullakuski

Viesti Kirjoittaja Rullakuski »

Snortling kirjoitti:Löytyykö tuosta skull passin sääntöläpykästä kaikki säännöt, vai onko se joku vajaa leikkisääntökirja? Vai onko siitä läpykästä kenties otettu vaan fluffit ja kuvat pois?
Kaikki säännöt löytyy, mutta tosiaan ne kuvat ja fluffit on karsittu pois.

Mutta sitten mitä itsestäni sanon, niin puokkiin kaverin kanssa ollaan Battle for Skull Pass ostamassa, koska siinä kuitenkin niin paljon niitä figuja tulee.
Rogue

Viesti Kirjoittaja Rogue »

No jaa.. itse en ole pitkään aikaan pelannut fabaa, enkä ole jaksanut innostua uudesta editiosta ollenkaan. Jos kuitenkin jostain mysteerisestä syystä saan a)rahaa tai/ja b)innostusta, voin ehkä harkita tuon skull passin ostamista, muussa tapauksessa taitaa jäädä väliin. Enkä ole niin sadistinenkaan että pieksisin proxyttajia paksulla kirjalla, joten taitaa jäädä minun osaltani väliin koko 7th edition.
Drago^

Viesti Kirjoittaja Drago^ »

Äänestin isoa sääntökirjaa, se on vaan niin ihanamman oloista lukea kunnon kirjaa ja kuvat ovat mucho kivempia. Luultavasti myös silmäni menisivät kipeiksi tuon pienen painoksen kanssa.
No pain no gain.
Rautamaha

Viesti Kirjoittaja Rautamaha »

Äänestin Battle for Skull Passia.Kaverin kanssa aiotaan ostaa ja laittaa puoliksi.Minulle kääpiöt, kaverille yömaahiset.
Fellows, there's a troll among us.
Mayhemia

Viesti Kirjoittaja Mayhemia »

The Captain kirjoitti: Ison sääntiksen ostan siksi, että sillä saa paremmin mäiskittyä proxyttaja-kusettajia päähän. Ja se näyttää pro'mmalta hyllyssä.
Tämän takia minulle tulee se Collector's Edition, Muah hah hah hah.

Skull passeja neljä sitten figujen ja lehtisen takia kunhan alkuhuuma on mennyt ohi.
Gilaelin
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Gilaelin »

Skullpass tuli varattua jo aikapäiviä sitten. Gobeliinit menevät vaihtoon ja otan toiset käpiöt tilalle. Halvalla kun tuosta saa jo armeijan.

Mutta kyllä se kovakantinen sääntökirja sinne hyllyyn tulee. Näyttäisi ehkä hieman surkealta, jos hyllyssä seisoisivat kaikki vitoslaitoksen kirjat, massiivinen kutoslaitoksen tiiliskivi ja sitten siellä jossain välissä 5th editionin magiakirjaa ohuempi seiskan sääntis.

Ei, kyllä se kovakantinen tulee lunastamaan paikkansa vielä minun kirjahyllyyni.

BTW, onko tietoa, tuliko vitosedikasta kovakantista sääntistä? Jos tuli, olisi minun suotavaa hankkia sekin, niin ei enää tarvitsisi sitä pelatessaan raahata kolmea kirjaa mukana.
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
Nonus

Viesti Kirjoittaja Nonus »

7. edikan kovakantinen minulle, kiitos. Kaverin lyöntiin liian kallis vehje, mutta oiva jos haluaa verrata kahvipöydässä 6. edikan pehmytkansi vastaavaan. Ja sen minä totisesti aion tehdä.
Infinity, Deadzone, Gaslands, 6mm fantasy&ancients, 15mm WW2 Soviet
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

Sekä kallopassi että Iso Kirja ovat varauksessa jo. Pehmyt turnaussääntökirja & uuden örkkiarmeijan pohja, isosta kirjasta taas löytyy fluffia, ja tuleehan jokaisen itseään kunnioittavan figupelaajan se omistaa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”