"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Gun servantin konverttaus.

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Sami Jumppanen

Gun servantin konverttaus.

Viesti Kirjoittaja Sami Jumppanen »

En tiedä onko kukaan tehnyt tätä vielä, mutta suunnittelin tuossa Heavy Bolter servantin valmistamista combat servitorista. Tarvikkeina olisi Impertial Servitor Blisterissä oleva combet servitor (eli se jolla on mekaaninen käsi) ja Exorcist tankin mukana tulevia bitsejä. Nämä ovat ilmeisesti tarkoitettu Immolaattori tankin käytettäviksi, mutta ne on sisällytetty samaan pakettiin, jostakin syystä.

Siis onko kukaan tehnyt tätä aikaisemmin, ja miten tämä onnistui?
Sami Jumppanen

Mainitakoon kiinnostuneille, että se immolaattorin HB on huomattavasti kannettavaa mallia isompi kooltaan, mutta minun mielestä kuitenkin paremman näköinen tuossa ukkoon kiinnitettynä. Ja uskon että imperiumin alueella on tuhansia erillaisia Gun servitor malleja, kun nämä rangaistustaan kärsivät rikolliset ovat kai rakennettu helposti saatavilla olevista materiaaleista, joten figujen toisistaan eroava ulkonäkö ei luulisi haittaavan ketään.
Dead Maniac
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dead Maniac »

Jep, kiinnostaisi nyt lähinnä, laiska kun olen, kuvamateriaalia olisi kiva nähdä, notta mistä meinaat tehdä. Kuulostaa ainakin suunnitelmalta.
Time waits for no slave.

Kääntyneet kaartilaiseni:
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... p?p=638449
Sami Jumppanen

Dead Maniac kirjoitti:Jep, kiinnostaisi nyt lähinnä, laiska kun olen, kuvamateriaalia olisi kiva nähdä, notta mistä meinaat tehdä. Kuulostaa ainakin suunnitelmalta.
Valitettavasti en omista digikameraa, mutta kuten kerroin, niin käytin ensimmäiseen ukkoon Immolator II tankkiin tarkoitettua Heavy Boltteria joka sattui olemaan saatavilla. Figu oli vissiinkin vanhempaa sarjaa oleva servantti malli, sen se mekaaninen koura oli ikäänkuin vinoneliön muotoinen ja tämä oli vasen käsi. Minulla on toinen figu joka on kai uudempi ja sen koura on hieman oudon muotoinen, muistuttaa hieman sen powerloaderin kouraa joka oli Aliens leffassa, tämä taas on figun oikea käsi. Sikäli tämä sattui hyvin koska nämä kaksi HB:tä ovat "erikätisiä".

Itse homma oli loppujen lopuksi tosi helppo, koska tarvitsi vain katkaista mekaaninen käsi poikki sopivalta kohdalta ja liimata osat kiinni. Boltterissa on sopivasti reikä johon käsivarsi sopii suht. hyvin.

Oudoltahan se tietenkin näyttää, kun tykki on ukon kokoinen, mutta maalattuna sen pitäisi olla melko huomaamaton muunnos.

Nyt jos keksisin mistä saisi Plasma kanuunan samanlaiseen viritelmään...

Minkä näköinen tämä plasma kanuuna muuten on? En usko, että olen nähnyt sellaista kunnolla.
Scoundrel

Viesti Kirjoittaja Scoundrel »

Sami Jumppanen kirjoitti: Minkä näköinen tämä plasma kanuuna muuten on? En usko, että olen nähnyt sellaista kunnolla.
Oikeanpuolimmainen äijjä
Näitä devastaattorimariineja myydään yksittäisissä blistereissä. Etsiskelet vain oikean.
Voit myös kysellä kaaospelaajilta ylimääräistä dreadnoughtin plasmakanuunaa. On vielä enemmän iso ja vähemmän jalkaväelle sopiva.
Turun huonoimmaksi rankattu 40k-pelaaja 2012!
Tiistaisin 40k:ta Turun Fantasiapeleissä!
Sami Jumppanen

Scoundrel kirjoitti:
Sami Jumppanen kirjoitti: Minkä näköinen tämä plasma kanuuna muuten on? En usko, että olen nähnyt sellaista kunnolla.
Oikeanpuolimmainen äijjä
Näitä devastaattorimariineja myydään yksittäisissä blistereissä. Etsiskelet vain oikean.
Voit myös kysellä kaaospelaajilta ylimääräistä dreadnoughtin plasmakanuunaa. On vielä enemmän iso ja vähemmän jalkaväelle sopiva.
Joo, taitaapa tuo pizza-kone jäädä hankkimatta, tyydyn pelkkiin HB servitoreihin.
Dead Maniac
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dead Maniac »

Niin, itse tarkoitin ihan vaikka online-storesta kaapattuja kuvia kyseisistä figuista alkuperäisasussaan...
Time waits for no slave.

Kääntyneet kaartilaiseni:
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... p?p=638449
Sami Jumppanen

Dead Maniac kirjoitti:Niin, itse tarkoitin ihan vaikka online-storesta kaapattuja kuvia kyseisistä figuista alkuperäisasussaan...
Minä taas löysin tuolta sen varsinaisen figun ja asioita mietittyäni päätin luopua sen hankinnasta, vaikka se olisikin erittäin kätevä. Sain nimittäin kahdesta paketista noita servitoreja kolme HB servitoreja ja M-Melta servitorin, joten en ala tilamaan sitä erikseen, jos joskus sattuu PC-servantti käsiin, niin sitten sen voi toki hankkia, mutta nyt keskityn etsimään melta siskoja. (jos joku on moisita luopumassa, niin yv:tä tulemaan).

Mutta miksi noille servitoreille ei voi saada Heavy Flameria, se olisi niin lystikäs lisä Inkvisiittorin posseen.
Sami Jumppanen

Updatea:

Haa... Sain käsiini tuollaisen mariinin jolla on Plasma kanuuna, valitettavasti kyseinen figu on jo koottu, joten hienoinen ongelma tuossa. Kuitenkin uskoisin, että kyseisestä figusta tai tarkemmin sanottuna niistä metalli osista voisi liittää servitorin ruumiiseen uudet kädet ja sen aseen. Reppu noissa figuissa on jo jonkinlainen valmiiksi, joten se ei olisi ongelma. Toinen mahku on, että sahaan aseen irti käsistä ja muokkaa sitä sopivasti, jolloin sitä voisi sovittaa servitorin ruumiiseen normaaliin tapaan. Toisaalta, jos maalaa kyseisen mariinin sopivasti, niin kuka huomaa, että figulla on power armour...

Digi-kameran hankinta on työn alla...
Maatsi

Viesti Kirjoittaja Maatsi »

Sami Jumppanen kirjoitti:Updatea:

Haa... Sain käsiini tuollaisen mariinin jolla on Plasma kanuuna, valitettavasti kyseinen figu on jo koottu, joten hienoinen ongelma tuossa.
Jos figu on kokonaan metallia, heitä se asetoniin, irtoaa maalit, liimasaumat ja GS:t eikä tarvi sahailla. Jos taas muovia, ei auta muu kuin saha käteen...
Sami Jumppanen

Maatsi kirjoitti:
Sami Jumppanen kirjoitti:Updatea:

Haa... Sain käsiini tuollaisen mariinin jolla on Plasma kanuuna, valitettavasti kyseinen figu on jo koottu, joten hienoinen ongelma tuossa.
Jos figu on kokonaan metallia, heitä se asetoniin, irtoaa maalit, liimasaumat ja GS:t eikä tarvi sahailla. Jos taas muovia, ei auta muu kuin saha käteen...
Muoviahan se mariini on, mutta maalattuna tuon pitäisi toki menä servitorista, harni kun se irto pää on jo liimattu, niin saisi servitorimaisen pään mokomalle.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”