Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Ukkonen jyrähtää ja taivas tummuu pikimustaksi finaalin alkaessa. Raskaat portit aukeavat, ja niiden takaa astelevat esiin areenan parhaat soturit; Zeldiriel ja Jack. Ottelijoiden kasvoilta kuvastaa kaikennielevä viha toisiaan kohtaan. Zeldirielin kasvot vääristyvät ja tummuvat hänen nähdessään Jackin. Raivonsa siivittämänä musta haltia lähtee juoksemaan kohti vihaamaansa vastustajaa, huutaen vihaansa. Jack karjaisee, ja lähtee rynnäkköön kohti vihollistaan, nosten miekkansa ensimmäiseen iskuun. Isku lähtee kohti Zeldirieliä, vain tullakseen torjutuksi. Musta haltia pyöräyttää aseet erilleen juuri Jackin suojauksen yläpuolella, ja pistää draichinsa tämän kylkeen. Panssari antaa periksi raivoisan hyökkäyksen alla, ja Jack kiristelee hampaitaan tuskasta. Sitten myrkynvihreä katse kohtaa taas tulikivenkatkuisen, vihan täyttämän katseen, ja Jack vetäytyy kauemmas vihollisestaan. Zeldiriel karjuu vihansa vimmassa, ja lyö Jackin kylkeen ammottavan haavan. Tämä ei tosin näytä hidastavan miestä lainkaan, vaan vain nopeuttavan häntä. Zeldiriel ei ehdi väistää potkua, joka osuu hänen jalkoihinsa, kaataen hänet rähmälleen maahan. Musta haltia karjaisee tuntiessaan, kuinka ihmisen miekka lävistää hänen olkapäänsä, runnoen tiensä aina toiselle puolelle saakka, ja riistäen toiselta kädeltä kyvyn tehdä mitään joksikin aikaa. Jack nauraa, ja kohottaa miekkansa vielä kerran.
Zeldiriel makaa maassa kyynelten pyyhkiessä hänen kasvojaan. Hän ei enää koskaan voisi tavata aseenkantajaansa....
"EI"
Zeldiriel nousi niin nopeasti, että silmä ehti hädin tuskin rekisteröidä liikkeen. Hän tarttui aseeseensa lujasti, karjaisi, ja iski kaikilla voimillaan petoa, joka oli ollut piikki maailman lihassa jo liian kauan. Musta ase osui Jackia suoraan sydämmeen, ja Zeldiriel päästi irti aseestaan.
Jack laski hitaasti katseensa rintaansa, josta mustan haltian ase yhä törrötti. Hän nosti katseensa Zeldirieliin, ja sanoi nauraen:" Tämä ei muuta mitään. sinä hävisit, ja muistat sen aina. Aina!". Miehen loput sanat peittyivät korinansekaiseen nauruun tämän kaatuessa elottomana maahan, vihreiden liekkien sammuessa silmistä. Zeldiriel kävelee vaivalloisesti Jackin ruumiin luo, ja riuhtaisee aseensa irti. Hän ei edes kuule yleisön äänekkäitä suosionosoituksia miettiessään Jackin sanoja. Kyynel vierähtää hänen poskelleen.
Anna sielusi pimeydelle, koska pimeys sinua lopussa kuitenkin odottaa
Onnea executionerille, ja kiitos kaikille osallistujille hyvistä hahmoista ja mahtavista fluffeistä. May the blessing of the arena be eternally with you.
Anna sielusi pimeydelle, koska pimeys sinua lopussa kuitenkin odottaa
Tätä hän oli odotannut, että haltia tappaisi hänet.
Viimeiset hymyn virneet hän nosti naamalleen ja ajattelin Sigmarin valtakuntaa ja hänen suomiaan paratiisin hedelmiä.
"Sigmar oletko sinä todellakin sinä?" Jack sanoi miehelle, joka oli tullut varjoisassa laaksossa häntä vastaan.
"Hah luuletko tosiaan, että olet palvellut Sigmaria koko tämän ajan. EI HÖLMÖ MINÄ OLEN SE JOTA VASTAAN OLET TAISTELLUT KOKO IKÄSI!" Hahmo huusi ja paljasti hänen kasvot.
"Sinä et voi olla sinä mutantti sinähän olet kuollut!" Jack huusi täyttä hahmolle
"Olet kuoleman rajoilal hyvä veli sinulla ei jää, kuin kaksi vaihto ehtoa kumartua kaaos jumallille tai kuolla ja kärsiä Sigmarin valtakunnassa. Kaikki näkysi ja käskysi ovat olleet Khornen juonia." Masher sanoi.
"EI PALA HELVETISSÄ SINÄ KAAOKSEN MUTANTTI!" Jack huusi ja heräsi ruumispinon keskeltä.
Hän näki ruumiinsa se oli kappaleinna ja osittain syöty koirien takia.
"Perkele se haltia piti sanansa" jack tuumasi ja nuosi. Miksi minulla ei ole kipuja? Mitä sigmarin nimeen minulle tapahtuu ja hän katsoi mahaansa se rupesi parantumaan ja hän rupesi kasvamaan silmissään.
Nopeasti hän oli taas oma itsensä ja huomasi Zieldierin jätin, jonka hän päästi vapaaksi.
Jack nosti aivopiikinsä ja iski jättiä suoraan silmään. Jätti huusi ja huusi, mutta lopulta tippui maahan. Jack irrotti pään ja lähti matkaan.
Haltia oli lähtennyt takaisin kotimaahansa, mutta eihän Jackille kelvannut tämä.
Hän juoksi porteille, josta he olivat juuri mennyt. Jack nosti pistoolin ja ampui viimeisen ammuksen Zielderin aseenkantajaan ja panos repi hänen suolensa palassiksi ja nainen romahti maahan. Jack romahti saman tien maahan ja elämä katosi hänestä. "Sinä hävisit sinulla ei ole mitään syytä enään edes elää!" Jack huusi ja samalla hänen kehonsa rupesi muuttumaan tomuksi
Exe olen huono häviämään, mutta hyvä voittamaan, mutta ainahan täytyy tapahtua jotakin karmeaa voittojallekin .
Zeldirielillä ei ollut aikomustakaan palata kotiinsa, edes voittonsa jälkeen, ehei: hän ei halunnut mennä tapettavaksi. Vaikka velhottaret toki olisivat voineet auttaa hänen aseenkantajaansa. Hän halusi elää rauhassa aseenkantajansa, nykyisen kihlattunsa, kanssa.
Hän näki silmäkulmastaan Jackin syöksyvän areenalle ja ampuvan pistoolillaan. Luoti osui Aryeliin, tappaen tämän lähes välittömästi.
"Sinä hävisit ja minä voitin!", murhaaja karjui mielipuolisessa hurmiossa. Zeldiriel oli maassa polvillaan, pitäen neitoa sylissään ja silittäen tämän kasvoja.
"Ei, Jack. Sinä hävisit", hän kuiskasi ja veti miekkansa huotrasta. Yhdellä, sirolla liikkeellä Mestareiden areenan voittaja syöksi draichinsa omaan sydämeensä ja kaatui kuolleena maahan, ainoan rakastettunsa vierelle.
Siistiä! Voitin! Hah, todistinpas, että kyllä sillä Assassinillakin pärjää
Executioner kirjoitti:
EI voi olla totta saamerin haltia menee tekemään itsarin .
Mutta kateellinen ja vihaisen rotten onnitellut... noppatuuri ratkaisi tämänkin ja minulla oli flunssa, Aurinko häikäsi, vasenkäsi oli kipeä, Tein lasku virheen hahmoa tehdessäni...
Executioner kirjoitti:
Mutta kateellinen ja vihaisen rotten onnitellut... noppatuuri ratkaisi tämänkin ja minulla oli flunssa, Aurinko häikäsi, vasenkäsi oli kipeä, Tein lasku virheen hahmoa tehdessäni...
Executioner kirjoitti:
Älä itke. Olet vain surkea
Minä en ole surkea olen jumala itse keisareitten keisari muahaha ...
Kai pitäisi oppia, joskus häviämään.