"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Hiukan alle 1500 pistettä Tauta

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Mighty Muffin

Hiukan alle 1500 pistettä Tauta

Viesti Kirjoittaja Mighty Muffin »

Noniih, jutun juju on tämä.Minä pelaanTaulla, vihollisina Space marinet, Chaos Space marinet ja Necronit. IG on epävarma. Alla olevan listan 1000 pistettä-versiolla olen taistellut Suuremman Hyvän puolesta vaihtelevalla menestyksellä. Nyt olisi tarkoitus sitten lisätä ne viimeiset 500 pistettä. Tällaista olen ajatellut:

Tau 1500p.

HQ

Shas’O 127
-Cyclic ion blaster
-Plasma rifle
-Fusion blaster
-HW multi-tracker
-HW target lock
Tähän hemmoon olen mieltynyt.Olisi kiva nostattaa hänet SHas'oksi. Korkannu Monoliitin(!) ja Land raiderin.

2xBodyguard suits 174
-2xPlasma rifle
-2xFusion blaster
-2xHW drone controller
-2xshield drone
-2xHW multi-tracker

Ennen käytin vain Elite suitteja mutta nykyään alkaa lascannonhelvetit olla yleisiä täälläkin niin pitää ottaa astetta raskaammat aseet käyttöön. Kuitenkin hiukan epäilyttää nuo shiel generaattorit. Halvemmalla kuitenkin saisi sen Shield dronen.

Ethereal 50

Niin halpa että on aina pakko ottaa mukaan remmiin. Yleensä pitää Firewarrut paikoillaan. Tosin armeijan tärkeimmät joukot jäävät yleensä LOSsittomiksi ku pomppivat jossai muualla.

HQ total: 351

Elites

2x3 Stealthsuit 2x92
-2xFusion blaster

Tank/Necron bustereita. Kumpi on parempi:2 kolmen ryhmää vai 1 kuuden ryhmä?

Elites total: 184

Troops

9xFirewarrior 100
-Shas'Ui
10xFirewarrior 110
-Shas'Ui
10xFirewarrior 110
-Shas'Ui

Ne perus tulituki ryhmät. Ethereal liittyy pienimpään ryhmään.

Troops total: 320

Fast attack

Piranha 75
-Fusion blaster
-Targeting array
-Decoy launcher
Nopeasti liikkuva Tankbuster. Necronwarruja ei tällä uskalla uhkailla.

6xVespid 102
-Strainleader

Siis 6Vespidiä joista yksi(1) on Strainleader.Kyllä näillä satasia metsästää mutta jos yksikkö ei tuhoudu niin se on menoa. Mitä nämä metsästäisivät Necronpelissä? Dessuja?

Fast attack total: 172

Heavy support

2xBroadsides 160
-2x A.S.S

Perus tankinkaatajat. Kyllä näistä aina se toinen osuu. Ja eipähän tarvitse olla heti siellä kukkulalla ekalla vuorolla katselemassa vihun lascannoneja

Hammerhead 170
-Railgun
-Burst cannons
-Disruption pod
-Multi-tracker
-Decoy launcher
Jup. Mtäs minä? Tankkei kaatelen.

Hammerhead 135
-Ion cannon
-Burst cannons
-Disruption pod
-Multi-tracker
-Decoy launcher
Satasen tappaja.

Heavy support total: 465
Army total: 1497

Jup.Siinä se sitten olikin. Kaikensorttinen palaute tervetullutta. Ja mitä minä teen 58 pisteellä? Varalla on Krootteja, lisää Crisissejä ja 1 (huonosti maalattu)Devilfish johon olen konvertoinu Smart missilet. Turnauksiin tuskin olen menossa.

Edit: decoy launcherit ja Shas'Uit lisätty. Crisis commander sai sen kauan kaivatun ylennyksensä.
Viimeksi muokannut Mighty Muffin, Ma 04.09.2006 18:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Onneks mun kosmonautin ura katkes tähä lattiaa
Datsi

Viesti Kirjoittaja Datsi »

viidellä suitilla minä en ainakaan uskaltautuisi ulos...
ioni hammerhead pois, broadsidet kahteen ryhmään, toinen stealthryhmä pois, bodyguardid pois ja tilalle kymmenen kroottia ja kaksi kolmen battlesuitin ryhmää. toiselle plasma,missilepod ja multi-tracker ja toiselle plasma, fusion blaster ja multi-tracker.
sitten näyttää paremmalta
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Näyttää ainakin hyvältä. Mitä nyt itse korjaisin, niin bodyguardeilta voisit ottaa nuo shield generaattorit pois ja ottaa tilalle niitä shield droneja. Näin invun mokatessa et menetä suittia, vaan dronen. Samalla yksikön hinta halpenisi hieman.
Firewarruit tarvitsevat sen Shas'uin mukaansa LD:n takia, jolloin ne pysyvät paremmin mukana pelissä (Etenkin Etherealin silmän alla.) ja onnistuisivat välissä ampumaan oikeita kohteita.
Ajoneuvoissa olet mokannut pahasti ja unohtanut antaa näille Decoy launcherit, jotka ovat pakko-ostos jokaiseen Taun ajoneuvoon.
Stealth suitit näyttävät hyviltä kahdessa ryhmässä, mutta itselläni ei näistä ole kummoista kokemusta, joten muun kommentoimisen jätän muille.

Siinä nyt jotain kommenttia.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Scoundrel

Viesti Kirjoittaja Scoundrel »

Half-breed kirjoitti: Stealth suitit näyttävät hyviltä kahdessa ryhmässä, mutta itselläni ei näistä ole kummoista kokemusta, joten muun kommentoimisen jätän muille.
Itsellänikään ei ole stealttipuvuista kokemusta, mutta taulistaa suunnitellessani mietin pitkään eri kokoonpanoja.
Isossa ryhmässä on tietenkin tyyliä, mutta paljon pisteitä yhdistettynä suhteellisen pieneen päälukuun on yleensä huono ratkaisu. Karkaavat kuitenkin kriittisellä hetkellä eivätkä jostain kohtalon oikusta saa regroupata.
Pienet ryhmät on helpompi piilottaa infiltroimaan maastoon ja ovat pistehinnaltaa pelaajaystävällisempiä (vrt. suuremman ryhmän pistehinnan vastustajaystävällisyyteen).
Ryhmän koosta riippumatta ottaisin aina maksimi fuusioblasterit. Vaikuttaa overkilliltä jalkaväkeä vastaan, mutta kyllä se yksi kaatunut powerarmorukko on sen parin lisäpisteen arvoista. Ja ajoneuvoista ne pisteet kuitenkin tienataan, jos sellaisia lähistölle sattuu.
Supportsysteemeistä päädyin 1x targetting array fuusioblastaajalle ja 2x target lockit kavereille ettei tarvitse turhaan ammuskella tankkeja heikommilla aseilla. Myös shield drone olisi kiva, mutta hw drone controller edellyttää ryhmänjohtajan hankkimista. Ja tälläisellä kokoonpanolla saisikin jo pari karvalakkimallin stealttipukua enemmän.
Budjettiratkaisu voisi olla 1 puku targetting arraylla ja fusion blasterilla, 1 puku target lockilla ja 1 puku drone controllerilla sekä shield dronella (tai parilla).
Turun huonoimmaksi rankattu 40k-pelaaja 2012!
Tiistaisin 40k:ta Turun Fantasiapeleissä!
Mighty Muffin

Viesti Kirjoittaja Mighty Muffin »

Pientä viilailua siellä täällä. Pomo sai ylennyksensä jota oli kauan toivonut. Firewarrut saivat Shas'Uit ja decoy launcherit tulivat kentälle. Omasta mielestä tämä lista alkaa olla lähellä hyvää. Nyt vaan mietiskelen toimiiko tämä Cityfightissa? Armeijassa on kuitenkin suhtkoht paljon nopeita yksiköitä jotka myös pystyvät ampumaan paljon dakkaa.

Miten on? Pärjätäänkö Cityfightissa?
Onneks mun kosmonautin ura katkes tähä lattiaa
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijalistat”