"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Fingolfin ja Morgoth

Muut kuvat kuin miniatyyrien kuvat. Piirustukset, maastonpalat, pelipöydät, jne.
Toysoldier

Viesti Kirjoittaja Toysoldier »

Itseasiassa Fingolfin viilteli Morgothia nimenomaan naamaan.
Mortals fear what they cannot understand and grow to hate what they fear.
Chrono

Viesti Kirjoittaja Chrono »

Varsin hieno lyijäri piirustus. Tulee mulle ainakin ekana mieleen että olisit ottanu mallia siitä elokuvassa esiintyvästä seinä maalauksesta rivendellis, jossa Sauron on just pistämäs isilduria lekal pannuun(vaikka siinä ei sit niin käynykkää). Lyijäri tekniikka sulla on hallussa, kuten muutkin piirtämisen taidot. Nostan hattua, varsinkin koska en juuri itse pidä lyijärillä piirtämisestä muuhun kun nopeihin sketsauksiin.

Moi
Hope is a serum that never heals
Putte

Viesti Kirjoittaja Putte »

Vastailenpa taasen, muutamalla viikolla myöhässä.

Nilarakh: Viivoitus oli lähinnä keino saada iso ala peitettyä nopeasti ja lisäksi saada aikaan maalausmaista pintaa; halusin selvän eron reunoille ja itse kuvalle. Digikuva syö vähän kontrastia, sanoisin että luonnossa sitä on enemmän.

Yrittäisit Edes: Usvassa näkyvät viivat ovat varmaan sinne tänne vedeltyjä suuntaviivoja ja rajoja, mutta eipä niihin tosiaan enää pääse käsiksi smudgettamatta koko työtä. Jalat jäävät tosiaan vieläkin työn heikoimmaksi osaksi. Miekkaan koetin saada välkettä, siitä vajaat varjot. Valokehä Fingolfinin ympärillä on periaatteessa sitä, muistelin kuvausta Glorfindelistä Sormusten Herrasta, toisaalta taas vaaleampi tausta saa kuninkaan hiukset näkymään paremmin.

Toysoldier: Se oli Thorondor, eihän Fingolfin edes yltänyt tämän kasvoja viiltelemään.

Chrono: Rivendellin seinämaalaus oli idean lähteenä, mutta koetin olla matkimatta sitä liikaa. Tuon työn jälkeen ei kovin yksityiskohtaisia lyijäritöitä vähään aikaan sitten tullutkaan tehtyä.

Kiitokset kommenteista!
Nilarakh
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Nilarakh »

Putte kirjoitti:
Nilarakh: Viivoitus oli lähinnä keino saada iso ala peitettyä nopeasti ja lisäksi saada aikaan maalausmaista pintaa; halusin selvän eron reunoille ja itse kuvalle. Digikuva syö vähän kontrastia, sanoisin että luonnossa sitä on enemmän.
Zelevä. Näin uskoinkin sen menevän, upea nyt jo, mutta varmasti upeampi livenä. Hienoa.

-Nilarakh
"ytimekäs ja hyvä *näyttää vaemman sormen peukaloa*" - Hovinarri

Cynae-aeaelioe
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maastot ja pelipöydät”