Porista peli porukkaa
Porista peli porukkaa
Tuli tosiaan opiskelupaikaksi pori ja täältä olisi hyvä peliporukkaa kasaan saada. Koululta yksi tuli samantien. Peleinä FB, 40K, mordheim, gorkamorka ja starship trooppereista ja gothicista on aloituspakkaukset hallussa. Lotria kanssa jonkunverran tullut käsiin hamuttua. Eli löytyykö poppoota?
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Joo ohan täällä porukkaa ainakin hammerin osalta. Itse pelaan fb:aa ja armeijana on örkit ja kääpiöt. Henri Ketonen taisi juuri lopettaa fb:n peluun, mutta 40k:ssa armeijana taitaa olla kaaos, en tiedä varamasti. Timo (anrtax) sitten pelaa molempia armeijoina on tk ja joku, en millään muista. Joose (greewer) sitten ulvilasta tulee välillä pelailemaan, omistaa monta armeijaa fb:ssä sekä 40k:ssa, en nyt muista mitä kaikkea löytyy. Mastercalcar sitten pelailee 40k, en tiedä armeijoista sitten mitään. Half-breed on sitten täällä asumassa, mutta intissä mätänemässä. Armeijoina on he, de, dark angelit, tau ja sisterit.
Siinä oli muutam, jotka nyt muistaisin. Voivat vaikka henkilö kohtaisesti tulla kirjoittamaan itsestään.
Siinä oli muutam, jotka nyt muistaisin. Voivat vaikka henkilö kohtaisesti tulla kirjoittamaan itsestään.
Viimeksi muokannut El Capitan, To 31.08.2006 21:56. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Minua voi vaikka heti kiusata yv:llä ja ehdottaa tappelua, enpä ole koskenut pahemmin figuihini sitten maaliskuun ja tekisi taas hyvää hävitä massacrella.
Herttuantorin toisessa kerroksessa on porin rakastettu pitkäkiekko, jossa on ihan mukavasti tilaa pelata. En sitten tiedä kuinka paljon sitä on turnauksissa kun en ole kehdannut osallistua. Koti pelit voisi ehkä joillekkin sopia ihan miten vaan, mutta kyllä ihan normaalina päivänä saa tilavan ja kauniin maaston peliin.
Muistaisin sitten hämärästi, että kölle ja black sheep pelaisivat myös fb:aa, mutta en ole varma. Hiljaisia kun ovat, joten en mene varmakaksi sanomaan.
El edit: Niin ja jos sinulla roikkuu kääpiöitä käsissä ja et tiedä mitä tehdä niin minä voisin ostaa ne pois tilaa viemästä.
Herttuantorin toisessa kerroksessa on porin rakastettu pitkäkiekko, jossa on ihan mukavasti tilaa pelata. En sitten tiedä kuinka paljon sitä on turnauksissa kun en ole kehdannut osallistua. Koti pelit voisi ehkä joillekkin sopia ihan miten vaan, mutta kyllä ihan normaalina päivänä saa tilavan ja kauniin maaston peliin.
Muistaisin sitten hämärästi, että kölle ja black sheep pelaisivat myös fb:aa, mutta en ole varma. Hiljaisia kun ovat, joten en mene varmakaksi sanomaan.
El edit: Niin ja jos sinulla roikkuu kääpiöitä käsissä ja et tiedä mitä tehdä niin minä voisin ostaa ne pois tilaa viemästä.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Uusi boksi tulee ostettua että jos niistä vaihdellaan silleen että saan itselleni nätin mordheim porukan ja itsellesi vähän runsaamman määrän perus kääpiöitä. mielellään tulen tekemään sulle vuoron 3 massacren mitä välillä tullut harrastettua. voisi sitä matsata taas kunnolla pitkästä aikaa. pitäisi vaan armeijat maalata uuteen uskoon.
- Master Calgar
No, täältä löytyy ultria ja nykyään henrin nurglea, kun vaihettiin armeijoita. Necronit meni sille, nurgle minulle. Black templareita on jonkin verran, mutta niillä en juurikaan pelaile. Tauta olisi tarkoitus seuraavaksi aloitella, jahka aika antaa myöten.
Ikaalisissa opiskelen, mutta wiikonloppuisin porissa olen, koska ikaalinen vain on niin perseestä, ettei siellä pysty pakollista kauempaa olemaan. Eli toki myös minä voin joskus lauantaisin, tai perjantaisin lähteä pelaamaan, mutta pe olisi joskus neljän jälkeen vasta.
Ikaalisissa opiskelen, mutta wiikonloppuisin porissa olen, koska ikaalinen vain on niin perseestä, ettei siellä pysty pakollista kauempaa olemaan. Eli toki myös minä voin joskus lauantaisin, tai perjantaisin lähteä pelaamaan, mutta pe olisi joskus neljän jälkeen vasta.
RC helikopteri myynnissä: viewtopic.php?f=99&t=105910
-
Black_Sheep
Jep. olen tosin vasta ihan täysi aloittelija pelaamisessa. HE armeija on valmistumassa (opiskelu hidasti hieman mutta nyt on taas ollut enemmän aikaa tällekin) kovaa vauhtia, ja jonkin ajan päästä toivottavasti pääsen pelaamaan. että minua voi myös kysellä. mutta mitään haastetta minusta ei vielä taida olla... olisi mukavaa päästä pelaamaan/oppimaan fabaa.
...eiköhän se pian onnistu...
- Henri Ketonen
Mjoo. Oon nyt sivarissa niin en varmaan ehdi arkisin pelaamaan kuin neljäksi, mutta täällä on itse asiassa eräänlainen pelipöytä ja kaikenlaista maastoa. Mulla on kyllä vain yksi 1500pts Necronarmeija, innostuksia aika vähän, ja joskus valmistuva Necromundajengi ja Blood Bowl - jengi (pitkiksessä on jopa kentä).
zqmfgb