"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Mestareiden areena II-3. kierros käynnissä!

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Rautamaha

Viesti Kirjoittaja Rautamaha »

Onko sinulla Tristan mitään erikoista taika-asetta?
Fellows, there's a troll among us.
Datsi

Viesti Kirjoittaja Datsi »

siinä ne olikin, ei se sun ''minä syön sinun taika-aseesi'' ase ei toimi.
ja jos sinulla on killing blow et saa sitä asetta...
mitä sinulla itselläsi on?
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
Rautamaha

Joop voin kertoo..
Skullplucker
Greedy fists (Tämä on armori eikä mikään ase!)
Giantbreaker name
Wyrdstone necklase ja jtn sälää.
Datsi

ai sea oli harniska... no, ei se haittaa kun minulla ei ole mitään maagista.
jos sinä noin olet varustautunut, niin kyllä minä sinut voitan! unohdin kertoa että saat kaiken lisäksi -1 leadershippiin!

mwehehe...
onkos sinulla mitään muuta haarniskaa vai tuletko tappelemaan 6+ savella?
Rautamaha

Raskas haarniska on..
Mutta noh, olen huuono tuurinen ja tämähän on vain peliä.
Nilarakh
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Nilarakh »

Rautamaha kirjoitti:Raskas haarniska on..
Mutta noh, olen huuono tuurinen ja tämähän on vain peliä.
Hmm...

Ogret eivät ole kyllä mitään mahottoma voittaa areenassa, ite pelailen jäteillä, mutta ei niistä saa pumpattua mitään ûber juustoa, ehei. Armourit sen verta huonoja. Seuraavalla kerralla pitää tulla jollain bretonnialla, kivat fluffit saa ainakin tuolloin. Faunini tosin vaati verta...

-Nilarakh
"ytimekäs ja hyvä *näyttää vaemman sormen peukaloa*" - Hovinarri

Cynae-aeaelioe
Rotten sound

Viesti Kirjoittaja Rotten sound »

Goblini tuli Jackin huoneeseen ja ilmottautui
"Jack The slasher teitä vastaan tulee olemaan khornen taistelia"

Jack nosti pistoolinsa ja ampui goblinin mutisten sanoi
"kiitos tiedosta"

Jack otti esilleen hänen miekkansa ja ruokki ajatuksia taposta ja voitosta.

Baarin tullessaan hän huomasi, vain pari aatelista ja joitakin epämääräisiä ottelioita ja yksi kaunis nainen, joka oli ilmottautunut areenalle.
"Pah nainenko muka pärjäisi täällä, minun aikana tapeltiin nyrkein ja hampain viimeiseen henkeen vetoon" Jack mutusi omassa pyödässä, jossa istui kaaoskääpiö juomassa kaljaa hänen kanssaan.

Jack nuosi ja meni kahden aatellismiehen luokse ja otti hänen miekan esiin ja sivalsi kummankin selät auki ja huusi "Kuka uskaltaa tappaa minut tulkoon, nytten tappamaan minut tapan teidät, jotka tulevat minun eteeni tällä areenalla ja se on khornen tahto, mutta minä lähden nytten areenalle taistelemaan!"

Onneksi on psykoimmuuni hahmo :D.
Nilarakh
Peliporukkavalvoja

Ei se silti pelasta sinua Lahmian kreivittäreltä. Kattelin ja totesin, että mukavan hahmon olet Tristan väsännyt. Liittoudu faunini kanssa. ;)

-Nilarakh

Cynae-aeaelioe
Datsi

olenko? :D hauska tietää. mkä tekee minun hamosta niin kovan?

rotten:eikös frenzy tarkoita että olet impsy kunnes häviät combatissa?

laura istuu baarissa hurmaamassa miehiä katseellaan, kun jack the slasher astuu sisään.
''siinä hän nyt on'' kuiskaa johannes.
''kuka?'' kysyy laura.
''jack the slasher, mies josta puhuimme, se raaka hyyppä.''
''ai hän''

laura katsoo ilmettään väräyttämättä, kun jack leikkaa kahden aatelismiesten selät auki.
''ei paha, ei yhtään paha...''

''Kuka uskaltaa tappaa minut tulkoon, nytten tappamaan minut tapan teidät, jotka tulevat minun eteeni tällä areenalla ja se on khornen tahto, mutta minä lähden nytten areenalle taistelemaan!'' jack huutaa.

''minulla on sellainen tunne että tulemme tapaamaan jossain vaiheessa...''
''ei hyvä'' johannes vinkuu vieressä

saa nähä miten käy...

edit:voiskos niitä tappeluita laittaa...
Viimeksi muokannut Datsi, Ti 05.09.2006 15:39. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Nilarakh
Peliporukkavalvoja

Baarin ovet lennähtävät auki, sisään astuu selvästi ylimielinen olento, ihminen. Grunthups siemaisee vielä viimeiset tipat rommituopistaan ja tilaa toisen paukun, selvästi jo kännissä. Fauni kuitenkin pystyy erottamaan kuinka tuo sisään astunut mies istuu kahden pöydän päähän hänestä, kahden aatelismiehen lähelle.

Siinäpä vasta nulikka, ikääkään ei ole vielä vuosisataa. Kolauttaen rehvakkaasti pöytään tilaamansa tuopin, fauni katselee, kuinka mies ylimielisesti sivaltaa aatelismiehet kuoliaaksi, puhdistamatta edes teräänsä. Sen lisäksi hän huutaa vielä jotain epämääräistä, niin, että faunin pieniin korviinkin kantautuu sanat "khornen tahto"... Kaaoksen kätyri, siitä ei ollut eipäilystäkään tämän jälkeen. Raiteiltaan suistunut nulikka, Grunthups ajattelee ja lähtee hoipertelemaan kohti makuuhuoneeseensa johtavia portaita.
Viimeksi muokannut Nilarakh, Ti 05.09.2006 15:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Cynae-aeaelioe
Datsi

Ei se silti pelasta sinua Lahmian kreivittäreltä. Kattelin ja totesin, että mukavan hahmon olet Tristan väsännyt. Liittoudu faunini kanssa.

kenties... ;)
niin, miksi laura on kova? muistutan vielä että tämä on ensimmäinen ''tälläinen'' turnaus johon olen osallistunut, ja olen tähän menesse itseeni oikein tyytyväinen...
Viimeksi muokannut Datsi, Ti 05.09.2006 15:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Horde Lover

Viesti Kirjoittaja Horde Lover »

no mun örkki kantaa tälläistä varustusta

Boar
Shield
Macigal Warpaint
Battleaxe of Last Waaaghh!!!

et tällänen
(ei se lahmiakaan haittaa kun on frenzy)
(ukosta laittomuudt poistettu)
Viimeksi muokannut Horde Lover, Ti 05.09.2006 18:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nilarakh
Peliporukkavalvoja

Tristan kirjoitti:
Ei se silti pelasta sinua Lahmian kreivittäreltä. Kattelin ja totesin, että mukavan hahmon olet Tristan väsännyt. Liittoudu faunini kanssa.
kenties... ;)
niin, miksi laura on kova? muistutan vielä että tämä on ensimmäinen ''tälläinen'' turnaus johon olen osallistunut, ja olen tähän menesse itseeni oikein tyytyväinen...
Onhan se mullakin ensimmäinen, haluan vain kattoa miten haltian kestävyydellä pärjäilee. Katoin sen sun tyypin statit AB:llä erikoisskilleineen ja totesin että hyvän hahmon olet väsäillyt, ei siinä mitään. Olisipa pari-areena...

-Nilarakh

Cynae-aeaelioe
Nilarakh
Peliporukkavalvoja

Horde Lover kirjoitti:no mun örkki kantaa tälläistä varustusta

Heavy Armour
Boar
Shield
Macigal Warpaint
Battleaxe of Last Waaaghh!!!
'Edputting' 'ad

et tällänen
(ei se lahmiakaan haittaa kun on frenzy)
Hey, tässähän on virheitä, runsainmitoin IMO (2). Ensinnäkin Sawage Örkit eivät saa Heavy armouria ja ´Edputting ´ad on challengeihin tarkoitettu ja eikös areenoissa kielletty tällaiset tavarat?

-Nilarakh
Viimeksi muokannut Nilarakh, Ti 05.09.2006 15:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Cynae-aeaelioe
Datsi

...mutta kuka vain joka on immune to psychology minua vastaan, niin olen pulassa...
grand masterille en pärjännyt kun kotona kokeilin...

matsejaaa...
The Chosen of Waagh

Viesti Kirjoittaja The Chosen of Waagh »

Malttia, malttia, hyvät ihmiset! Kyllä niitä matseja tulee! Ne täytyy vain ensin käydä!
Anna sielusi pimeydelle, koska pimeys sinua lopussa kuitenkin odottaa
Nilarakh
Peliporukkavalvoja

The Chosen of Waagh kirjoitti:Malttia, malttia, hyvät ihmiset! Kyllä niitä matseja tulee! Ne täytyy vain ensin käydä!
Heittelet vain noppia koneen ääressä, kyllähän siinä parit matsit saa nopiaan. Sitten vielä fluffittelut ja se on siinä...

-Nilarakh

Cynae-aeaelioe
The Chosen of Waagh

Viesti Kirjoittaja The Chosen of Waagh »

Saatte ensimmäiset ottelut vielä tänään, jos fluffin taso ja tahti pysyy riittävänä (huom. myös niille ottelijoille, jotka eivät ole tähän mennessä mitään kirjoittaneet)
Anna sielusi pimeydelle, koska pimeys sinua lopussa kuitenkin odottaa
Executioner

Viesti Kirjoittaja Executioner »

Hefaistos oli kentaurin nimi, Zalcadirille kerrottiin vastustajastaan. Epäkuolleen ruumis oli taas alkanut hajota, ja näytti nyt, kuin olisi ollut viikon kuolleena. Kun tämä tappaisi vihollisensa, hänen ruumiinsa vahvistuisi ja saisi jälleen elämää, mutta ei Zalcadir olisi ketään tappanut vain itsensä ja oman turhamaisuutensa takia: hän oli kunniallista kansaa, vahvaa, ylpeää rotua, ensimmäisiä ihmisiä. Hänen kansansa oli valloittanut arot ja kukkulat, jotka nyt olivat Keisarikuntaa. He olivat hallinneet, kunnes Sigmar oli tullut, ja hänen kansansa oli kaatunut taistelussa häntä vastaan. Nyt ihmiset palvoivat tuota soturia vanhojen jumaltensa, henkien, sijaan.

Zalcadir veti huotrastaan pronssimiekkansa, kiinnitti Pitkän Talven haarniskan rinnalleen, asetti päähänsä Kuninkaiden kruunun. Käsiinsä hän asetti teräväkyntiset, rumat rautahansikkaansa, Haudanhaamun sotahansikkaat, jotka olivat kauan sitten olleet hänen valtansa merkki: nyt vuosisatojen kuluessa haudan löyhkä ja nekromantian musta mahti oli kiteytynyt niihin ja tarjosi hänelle mahtiaan vihollisiaan vastaan.

Haudanhaamu asteli ylpeänä areenalle, ja käytti viimeisen elinvoimansa saapuakseen sellaisena, kuin oli ollut ennen kuolemaansa: komeana, vakavailmeisenä ja pitkähiuksisena miehenä. Yleisö hurrasi ottelijoille, ja Zalcadir tervehti vastustajaansa nostamalla miekkansa ylös ja nyökkäämällä. Eleen jälkeen hänen maanpäällinen ruumiinsa alkoi taas rapistua, hälyyttävällä vauhdilla entiseen, luurankomaiseen hahmoonsa. Zalcadir otti taisteluasennon ja valmistautui hyökkäämään.
Datsi

minusta tuo örkki pitäisi
a)diskata
b)tappaa
tai c)estää häntä käyttämästä laittomia esineitä, joka olisi mielestäni paras vaihtoehto.

[/i]
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”