500 pojoa kaaosta turnaukseen!!!
-
Officer-Matti
500 pojoa kaaosta turnaukseen!!!
Eli olen miettinyt tälläistä istaa turnaus käyttöön.Onko mitään mahdollisuuksia vain olenko vai tuhoon tuomittu.
Chaos Lieutenant 45
pair of Lightning Claws 30
D.speed 15
Infiltrate 15
D.aura 15
D.resilience 10
personal icon 10
Mocu 5
melta pommit 5
=150
(kätevä joka paikan höylä)
Csm 70
Infiltrate 15
Mocu 5
melta-gun 10
=100
(pieni ryhmä pieneen peliin kutsumaan demoneita)
Csm 70
Infiltrate 15
Mocu 5
melta-gun 10
=100
Demonettes 75
(tappavat puskissa kämppäävät marinet)
Demonettes 75
(sama juttu)
=500 pojoa
Mitään mahdollisuuksia?
Chaos Lieutenant 45
pair of Lightning Claws 30
D.speed 15
Infiltrate 15
D.aura 15
D.resilience 10
personal icon 10
Mocu 5
melta pommit 5
=150
(kätevä joka paikan höylä)
Csm 70
Infiltrate 15
Mocu 5
melta-gun 10
=100
Csm 70
Infiltrate 15
Mocu 5
melta-gun 10
=100
Demonettes 75
(tappavat puskissa kämppäävät marinet)
Demonettes 75
(sama juttu)
=500 pojoa
Mitään mahdollisuuksia?
Viimeksi muokannut Officer-Matti, Su 10.09.2006 20:16. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
...
-
vompovompatti
Saattavat ryhmät olla liian pieniä, jotta selviäisivät edes vuoroa 1... Ei ole silti varmaa että demonisi vaivautuvat lopettamaan kaffettelun vielä vuorolla 2. Tietenkin, jos pääsee kivasti terrainin taakse hengaamaan voi selvitä ihan mukavasti.
I am the king of Rome, and above grammar.
-Sigismund, Emperor of the Holy Roman Empire
-Sigismund, Emperor of the Holy Roman Empire
-
Officer-Matti
Voiko olla jotain tylsempää, kuin paikallaan kököttävä armeija?!X-Type kirjoitti: Shoota listaa kuitenkin suosittelisin.
Vaahto suussa päälle vaan!! Hyökkäys on paras puolustus, ja varsinkin selkään puukotus.
GW,MTG,PC,Lauta-ja Konsolipelit
Assassin´s Creed 65€, Mario Galaxy 55€, Ratchet&Clanck Future 65€
http://www.kolumbus.fi/pelimesta
Assassin´s Creed 65€, Mario Galaxy 55€, Ratchet&Clanck Future 65€
http://www.kolumbus.fi/pelimesta
-
Officer-Matti
No tylsää tai ei, mutta valitettava tosiasia on, että turauspeleissä shoota listalla on paremmat mahdollisuudet pärjätä kuin lähitaistelupainotteisella.
Miksi suosittelin shootaa - Ei ole riippuvainen infiltrate säännöstä, ei ole riippyvainen suojaavasta maastosta ja ei ole yhden tempun lista.
Miksi suosittelin shootaa - Ei ole riippuvainen infiltrate säännöstä, ei ole riippyvainen suojaavasta maastosta ja ei ole yhden tempun lista.
Tuo riippuu ihan pelaajista. Ei ole minun kaveripeleissä ollut pelkkiä ampumalinjoja vastakkain. Ropeconissakin oli lähitaistelu jokaisessa pelaamassani pelissä.mattic kirjoitti: Olen todellakin samaa mieltä.Sitä paitsi pelistä lähtee into tollasissa ampuma armejoissa kuten suurin osa 40k pelistä on nykyään mä ammun,sä ammut pelejä.
- Master Calgar
Tietysti niitä lähiksiä tulee väkisinkin. Mutta ei ole ihan varmaa, että vastustaja haluaa niitä, jos sinulla itselläsi on tarkoitus mennä rymistellä käsikähmään 
Mutta, kyllä olen myös tuostakin huolimatta itse sitä mieltä, että lähitaistelussa pelit ratkaistaan, jos yhtään enempää maastoa, kuin mitä normaalilla lattealla ja tyhjällä pöydällä, mitä näkee läjäpäin. Tähän mennessä ainoastaan necroneillani (rauha heidän pattereilleen...) on suurin osa peleistä ratkennut ampumisella. Ja mitä nyt tarkoitan suurimmalla osalla on ehkä n.60%, koska usea peli ratkennut myös siihen, miten hyvin wraithit ja spyder ja scarabit suorittavat lähiksessä antaen muulle armeijalle aikaa ammuskella. Ja marsuilla varsinkin homma viimeistellään lähitaistelussa, eli tuo lista mielestäni ihan kiva pelata varmasti.
Shoota armeijat ovat voitokkaampia turnauksissa, missä ei ole paljoa mitään maastoa. Pistäkää pöytä täyteen LOSin blokkaajia, niin johan alkaa lähitaistelukyky ratkomaan pelien tuloksia
Mutta, kyllä olen myös tuostakin huolimatta itse sitä mieltä, että lähitaistelussa pelit ratkaistaan, jos yhtään enempää maastoa, kuin mitä normaalilla lattealla ja tyhjällä pöydällä, mitä näkee läjäpäin. Tähän mennessä ainoastaan necroneillani (rauha heidän pattereilleen...) on suurin osa peleistä ratkennut ampumisella. Ja mitä nyt tarkoitan suurimmalla osalla on ehkä n.60%, koska usea peli ratkennut myös siihen, miten hyvin wraithit ja spyder ja scarabit suorittavat lähiksessä antaen muulle armeijalle aikaa ammuskella. Ja marsuilla varsinkin homma viimeistellään lähitaistelussa, eli tuo lista mielestäni ihan kiva pelata varmasti.
Shoota armeijat ovat voitokkaampia turnauksissa, missä ei ole paljoa mitään maastoa. Pistäkää pöytä täyteen LOSin blokkaajia, niin johan alkaa lähitaistelukyky ratkomaan pelien tuloksia
RC helikopteri myynnissä: viewtopic.php?f=99&t=105910