Lotr, vähän ajan innostus?

Varo, ettei Sauron saa vallattua Keski-maata! Vai onko se kenties juuri se, minkä haluat tapahtuvan?
TranssiApina

Viesti Kirjoittaja TranssiApina »

Nii että ne jotka ovat lotria nyt pelailleet, jaksaako sitä kauan pelata? Että ei ole vain sillein että pari peliä ja sit innostus loppuu? Ku ne säännöt tuntuu olevan vähän yksinkertaiset nii pystyykö siinä pahemmin taktikoida ja se taistelu, kumpi heittää isomman luvun nopalla on aika suck.
"If it bleeds, we can kill it."
Thorwald
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Thorwald »

Ainakin ite olen pelannut (aina kun olen saanut vastustajan kiinostuu, joulun jälkeen kait enemmänkin pelitän) aika paljon, enkä ole ainakaan vielä tylsiintynyt siihen. toisaalta joitakin sääntöjä täytyisi muutella, näin kun ei vielä ole onnellinen TTT-ohjekirjan omistaja.
Ainakin siitä, että loppuuko lotr:in kiinostus leffojen jälkeen:
En usko, sillä GW on tekemässä paljon extraa siitä.......

Kuitenkin ehkäpä joskus siirryn FB:hen kääpiöiden puolelle, mutta nyt pelataan lotria kuin viimeistä päivää. ( no ei nyt ihan niin paljon)
Mulle se on kait hyvä tapa oppia GW:n pelejä yms. yms.
Where's mi pint? I can't do nothing whitout mi pint!
Inquisitor

Viesti Kirjoittaja Inquisitor »

Olen itse pelaillut LOTRia nyt jonkin aikaa(ja tietysti muitakin GW:n pelejä siinä samassa) ja itse ainakin pidän kyseisestä pelistä. Myönnettäköön, että LOTRin taistelu tyyli ei ehkä ole GW:n parhaimmistoa, mutta toimivathan kaikki muutkin GW:n pelit aika pitkälti nopilla.

Kaverini saattaa saada sen Two Towers pelin nyt joulun aikana ja ootan kyl ihan innolla et pääsis sitä kokeilemaan. Ne uudet Rohanin Ratsastajien figut on kyl erittäin näyttävän näköisiä.

Mitä sitten tulee siihen taktikointiin niin harvoja skenarioita pystyy voittamaan ihan pelkällä "Hakkaa päälle!" taktiikalla. Esimerkiks se Balin´s Tomb skenario vaatii molemmilta puolilta melko tarkkaa taktikointia et pelin vois voittaa. Monet pelin skenarioistahan on nimenomaan tehtykin sellaisiksi ettei niitä edes ilman pientä taktikointia voi voittaa. Hyvä esimerkki vaikka se Wrath of Rohan-skenario jonka Battlereportti oli viimeisimmässä White Dwarfissa...

Tässä lopuksi hyvää Joulua kaikille!
"Hosanna memvromi barukhamma adonai."
Armageddon

Viesti Kirjoittaja Armageddon »

Kyllä sitä LotRia jaksaa pelata kunhan on sopiva pelikaveri joka on kanssa kiinnostunut...

Mun mielestä se lähitaistelu kusee aika pahasti. Tulee suurimmillekin sankareille kusi sukkaan kun muutama gobbo ryssii päälle...
pamp-pu

Viesti Kirjoittaja pamp-pu »

Armageddon kirjoitti:Mun mielestä se lähitaistelu kusee aika pahasti. Tulee suurimmillekin sankareille kusi sukkaan kun muutama gobbo ryssii päälle...
Niin mutta sankareillahan on Might, will ja Fate pointteja :D . esim: Aragorn vs. 3 moria goblins. Goblinit heittää 2,4 ja 4=4. Aragorn heittää 2,3,2=3. Normaalisti Aragorn häviäis taistelun, mut se voi nostaa omaa tulostaan Might pointeilla, ja Aragornillahan on might pointteja 3+ 1 ilmainen joka vuoro. :wink:
tneva82

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

pamp-pu kirjoitti:
Armageddon kirjoitti:Mun mielestä se lähitaistelu kusee aika pahasti. Tulee suurimmillekin sankareille kusi sukkaan kun muutama gobbo ryssii päälle...
Niin mutta sankareillahan on Might, will ja Fate pointteja :D . esim: Aragorn vs. 3 moria goblins. Goblinit heittää 2,4 ja 4=4. Aragorn heittää 2,3,2=3. Normaalisti Aragorn häviäis taistelun, mut se voi nostaa omaa tulostaan Might pointeilla, ja Aragornillahan on might pointteja 3+ 1 ilmainen joka vuoro. :wink:
Jotenkin oli vaikuttavaa kun sain Aragornin läpi kahden TUSINAN goblinin(lähitappelussa. Ammunta olis ollu hankalampi juttu) eikä edes otettu huomioon couragea(joka olis tehnyt hommasta vieläkin helpomman). Luoja et ne mightit on käteviä!
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Armageddon

Viesti Kirjoittaja Armageddon »

pamp-pu kirjoitti:Niin mutta sankareillahan on Might, will ja Fate pointteja :D . esim: Aragorn vs. 3 moria goblins. Goblinit heittää 2,4 ja 4=4. Aragorn heittää 2,3,2=3. Normaalisti Aragorn häviäis taistelun, mut se voi nostaa omaa tulostaan Might pointeilla, ja Aragornillahan on might pointteja 3+ 1 ilmainen joka vuoro. :wink:
Kyllä mä sen tiedän, mun mielestä niitä on ehkä liian vähän (ainakin pahiksilla). Ja jos ne pointit loppuu niin sitten ne vastaa statseiltaan vähän parempaa rivimiestä... :roll:
Gandalf The White

Viesti Kirjoittaja Gandalf The White »

Armageddon kirjoitti:
pamp-pu kirjoitti:Niin mutta sankareillahan on Might, will ja Fate pointteja :D . esim: Aragorn vs. 3 moria goblins. Goblinit heittää 2,4 ja 4=4. Aragorn heittää 2,3,2=3. Normaalisti Aragorn häviäis taistelun, mut se voi nostaa omaa tulostaan Might pointeilla, ja Aragornillahan on might pointteja 3+ 1 ilmainen joka vuoro. :wink:
Kyllä mä sen tiedän, mun mielestä niitä on ehkä liian vähän (ainakin pahiksilla). Ja jos ne pointit loppuu niin sitten ne vastaa statseiltaan vähän parempaa rivimiestä... :roll:
Niinpä! Niitä pisteitä pitääkin osata käyttää. Ohjekirjassa juuri sanotaankin että eihän kukaan jaksa loputtomiin tapella ja jopa herotkin väsähtää (eli justiinsa mightit ym. loppuu)
"I come back to you now... At the turn of the tide"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Yleinen keskustelu”