Golden Eye of Tzeentch
- Nightderanger
Golden Eye of Tzeentch
Jos Tceentch Championilla on golden Eye, suojeleeko se myös chariottia?
- Pannukakku
Seiskaedikan kirja käsittääkseni tulkitsee chariotit mounteiksi. En nyt tähän hätään muista mikä kohta siitä tarkemmin kertoi, mutta esim. Great weapon bonarit tulevat +ykkösenä chariotinkin selästä mikäli tulkitsin uutta kirjaa ihan oikein. Jotta joo, kyllä minä ainakin antaisin sen kultaisen wardauksen vankkurillekin.
- The Captain
- Valvoja
Seiskaedikan kirja ei käsittääkseni edelleenkään määrittele mountia ja steediä tai onko niillä eroa. Tosin olen lukenut sen läpi vasta puolitoista kertaa paskalla istuessani (hämäläinen suoli), joten on voinut mennä ohi silmien.Rune kirjoitti:Seiskaedikan kirja käsittääkseni tulkitsee chariotit mounteiksi.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
- Walloittaja
- Viesti:
Seiskan kirja ei tosiaan määrittele chariottia mountiksi. Viittauksia molempiin suuntiin kyllä löytyy, muttei suoraa määritelmää. Pitänee kysellä jokaiselta turnausjärjestäjältä ko. turnauksen suhtautuminen kärryihin, kunnes jotain 'virallista' tietoa meille jaetaan.Rune kirjoitti:Seiskaedikan kirja käsittääkseni tulkitsee chariotit mounteiksi.
PS. Tästähän voisi vaihteeksi perustaa mutu-väittely ketjun, eikös?
Mä voisin ihan hyvin pelata noita Harpyjoita vaikka niillä ei ois yhtään attackia! (c) Nazreg