Moi

Näyttäisi Imperial Fistien kypärältä.Kisame kirjoitti:Mitä tuo pitelee toisessa jalassaan?
Jalat ovat raptor championilta.paha setä kirjoitti:Hieno mini.... Hymy
Reppu/viitta-konversio onnistunut hyvin, mistä teit jalat?
Fiery orange, sunburst yellow+fieryO, sunburst yellow, sunburst yellow+skull white.castellan kirjoitti:wooooow keltainen oli hienoa miten sen teit ???
Lopetin wowin pelaamisen, joka päivä on lomaa(varsinkin kun "koulu" juuri alkoi, niin ei vielä paina päälle noita tehtäviä vielä). Rautajannuja on suht nopee malaa myös.maelis kirjoitti:Onko siulla joku loma kun lähes päivittäin pukkaa maalattua tavaraa tulemaan?
Hienojahan noi on (varsinki iw:t) että hyvin aika käytettyä ainakin.
Noh, peli figuhan tuo, en mä nyt kaikkee pientä ehi säätää, vaikka voisit kyllä listata ne, niin voisin itse katsella niitä muitakin virheitä ihan kiinnostuksen puolesta. Toi viitta on tarkotuksella aika karkeasti tehty, ja ne highlight viivat hyppäsivät esille kun vedin glazen siihen päälle. Ne metallit jotka paljastuvat tuolta hajonneen shoulderpadin alta ottavat suoraa osumaa valosta ja heijastelevat ikävästi, vaikka siinä olet kyllä oikeassa että näyttävät vähän laimeilta jokatapauksessa, pitänee kattoo vähän washia kehiin.Nazgul wraith kirjoitti:Tjaa-a, mitä tähänkin sanois.
Kivahan tosta lopputuloksesta tuli, mutta noita virheitä on silti tavallista enempi, mitä mäkin oon sun töissä tottunu näkeen.
Esmes olkapää suojuksen (oikealla) rikkoutunut osa ei pahemmin säväytä, kuten ei nuo pääkallot selkärepussakaan, liian paksut maalit ehkä?
Konversio on muuten siisti, mutta asento ei näytä vieläkään tarpeeksi liikkuvalta ja sillai, tai sitten se ei paljastu noista kuvista.
Sitten on kaikkea pientä, mutta yleisilme on mukava, miekka antaa just sopivan sävyn tolle muuten tasapainoiselle teemalle ja beissi on upea, kuten kaikessa muussakin mitä oot tänne tunkenu.
Metallit on tässäkin ihan upeet, kuten konffikin.
Kokeiles Graveyard earth drubrushia mustan päälle, ja jatka siitä sekoittamalla commando khakia sekaan, ja lopuksi vähän valkoista viimesille highlighteille.taavetti kirjoitti:Saanko udella reseptiä/maaleja tuohon alustan hiekkaan? Iso hymy Olen tässä käsirampana etsinyt erilaisia savyjä, mutta tuo näyttää mukavalta.
Oon erimieltä.Nàzgul wraith kirjoitti:T
Konversio on muuten siisti, mutta asento ei näytä vieläkään tarpeeksi liikkuvalta ja sillai, tai sitten se ei paljastu noista kuvista.
.