"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Eldar Farseer

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Draktaron

Eldar Farseer

Viesti Kirjoittaja Draktaron »

Jeps, eli heitin teeman uusiksi. Panssariin yritin hakea jonkinlaista utopisuutta joten blendasin sitä mustasta punaiseksi, ja oranssin kautta keltaiseen joissain kohdissa. Aluksi ei toivottu lakasta tullut lievä kiilto osoittautuikin mielestäni ihan jeespoksiksi lopputuloksen kannalta.

Kuva

Maalasin korut luunvärisiksi, tämä toi minun mielestäni shamaanimaista lookkia figuun. Täydensin tätä leikkaamalla tyypin ärsyttävän näköisen miekan pois ja vaihtamalla tilalle alkukantaisen ja lohjenneen veitsen.

Itse olen tyytyväisin hepun viittaan, johon lisäsin syvyyttä ruskealla värillä.

Kuva

Jeps, siinähän tuo. :)
vompovompatti

Viesti Kirjoittaja vompovompatti »

Hieno tuo maalaus, mutta hämää tuo veitsi seerillä. Näyttää kuin suuri johtaja olisi suorittamassa uhrausta jossain rituaalissa. No onpa ainakin erilainen nappi.
I am the king of Rome, and above grammar.
-Sigismund, Emperor of the Holy Roman Empire
Chrono

Viesti Kirjoittaja Chrono »

Sika makee mun mielestä, toi väri teema on jotenkin todella eldarmainen, en tiedä miksi, mutta tuosta irtoaa paljon inspiraatiota. Väri teema toimii ainakin mun silmissä tosi hyvin, toi tumma punainen ja vaalea luu on sika hyvä yhdistelmä. Hyvin maalattu nappi kaiken lisäksi. Mielestäni puukko on hyvä valinta, muuttaa figun ulkonäköä aika paljon. Thumbs up.

Moi
Hope is a serum that never heals
Easterling

Viesti Kirjoittaja Easterling »

Njaa, viitta näyttää aika nopeasti sutaistulta ja sauvakin on vähän vinossa.
Mustat timantit (tai mitkä lievåt) ovat todella tyylikkäitä ja veitsi on myös maalaukseltaan niin konffaukseltaan onnistunut siististi. Kaikin puolin hieno nappi, 8+.
Farseer of Biel-tan

Viesti Kirjoittaja Farseer of Biel-tan »

Oikein onnistunut nappi veitsi on oikein hyvän näköinen. 9+
ÄÄÄ... Ei tuu mitää mielee
Draktaron

Itsekin funtsin että veitsi näyttää joltain rituaalikalulta, joka taas on hyvä kun mielessäni pyörii jokin verisempi Warhost idea.

Sauva on vino ( mielestäni. ) käden ja jalkojen välikohdasta, jolloin sen suoristaminen vaatisi joko käden tai itse sauvan katkaisun ja tähän en viitsinyt ryhtyä. Ehkä Farseer on purkanut kiukkuaan staffiin. :)

Viittaan taas taisi mennä kyllä eniten aikaa mutta no, mitä pienistä. :D
Andi

Viesti Kirjoittaja Andi »

Loistavan väriteeman oot tehny. Värit sopivat loistavasti toisiinsa. 10- arvoinen figu.
Dalamar kirjoitti: Myymme halpaa suuseksiä.
migsula

Viesti Kirjoittaja migsula »

Hyvältä näyttää, hyvä skeme.

Blendaus on paikoin vähän kömpelöä, varsinkin luu ja punainen on passeleita gleizaus alustoja. Helpompi melkeen gleizaa ja tummentaa varjoja realistiseen ja nättiin pintaan ku highlighttaa. Lisäisin vielä punasella inkillä gleizei, ja tummemmalla varjoja kaapuun ja kävisin luun väriset osat kaavussa läpi.
☠️
Rejector

Viesti Kirjoittaja Rejector »

Vaikka tekniikka ei aivan täydelliseltä vaikuttanutkaan, väriteema ja figun kokonaisilme on aivan huippuluokkaa. Mustat helmet ovat erityisen hieno ratkaisu. Viekö armaijallien näitä niin randomiturnauksen paras armeija -palkinto on plakkarissa ;) .
Galleriaan pääsee tästä.
Lumppu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lumppu »

Joo ihan tyylikäs(piru viä).Ihan on onnistunut,vaikka hame onkin kokomusta,vai onko?Se oikea miekka Eldradilla on aika ruma,joten tuo sopii.Mutta en tiedä verestä..

Voisitko neuvoa minkäänlaisia miekka ideoita,konffauksen ja maalauksen ohelta miekalle?Koska itsekkin tein Eldradista farsun.

Sauva ei ole vinossa..se on sculpti joka on minunkin eldradissa.

Edit:Ja tuohon wraithbone armoriin mikäihmeonkaan tarvisin kanssa pieniä maalausohjeita.. :)
"Entä mitä syötte aamupalaksi? Minkäväriset kalsarit teillä on?" - Matti Niemelä.
Blood for the blood God! Skulls for the skull throne! Milk for the Khorne flakes!
Draktaron

En tiedä mistä tekniikasta on kyse, mutta täytyy myöntää että olen blendaamisen saralla varsin uusi tulokas, koitin käyttää sitä vain tarkasti harkittuihin kohtiin. Mutta miten kömpelöä? ( Ihan puhtaasti sen takia että tiedän mitä teen väärin, koska tahtoisin kovasti kunnon blendaajaksi oppia. ) Ei siis niin sulava väriliuku?

Miekan konffausohjeita, jaa-a, onhan noita vaikka millä mitalla. :)

Itse leikkasin miekan poikki, hioin röpelöt pois ja paikkasin kolot GS:llä. Maalaan miekkoihin yleensä väriliu'n, ja myös NMM "kiilto" jota näkee usein ( esim. tämänhetken Pippin -threadissa.) on hyvännäköistä tavaraa. Ja kuten Chrono on todistanut, ihan metallimaaleillakin saa perhanan hyvää jälkeä.
Panssari, noh, yksityiskohdathan siinä ovat tärkeitä, ne saa helposti esiin washeilla. ( Muista laittaa vähän saippuaa ja ohentaa, noita GW:n washeja. )

Ja siitä mustasta hameesta, on siellä pienet korostuksetkin. :P

Kiitos kommenteista paljon, tämä saattaa kuulostaa jo huonolta vitsiltä mutta jos tosiaan nyt saisin armeijan valmiiksi. :D Seuraavaksi tulisi Vypereitä ja Rangereita.
figunarkki

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

"Onks tulta?"
"Beibi mä oon tulta"

Aika hot etten sanoisi. ;) Erittäin tyylikäs, hyvä idea hyvin toteutettuna.
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

Plussan saat. Loistava yleisilme, väriteema on omaperäinen ja erittäin toimiva. Nyt tosta tulee mieleen joku vähän kaaoottisempi eldar-kulttijengi, joka on siis mielestäni ihan hyvä asia.

Smoothit eivät ole niin kamalan blendit, varsinkin esim. lähikuvassa kypärästä huomaa värien vaihtumisen liian selvästi.

Inspiroiva ja upea miniatyyri, koitas nyt edes tämä projekti saattaa loppuun niin pääsee ihastelemaan lisää tällaisia nappeja ;)
taavetti

Viesti Kirjoittaja taavetti »

Mielestäni oikein onnistunut nappi. Tekniikat eivät ole kömpelöitä, liukuma näyttää hyvältä. Tarkastele figuasi 10 -20cm päästä ja totea se itse. ;) Teema toimii, mutta henk. koht. olen sitä mieltä, että punainen vaatisi taakse jotain kaverikseen.

Yksityiskohdat myös hyviä.
thaav

Viesti Kirjoittaja thaav »

Hienohan se.
There's this "thing" that's all around us. It controls everything, and we must get as much of it as possible. We call it warp.
Nitrone

Viesti Kirjoittaja Nitrone »

Erittäin hyvin onnistunut figu. Luupanssarit ovat erittäin hyvän näköisiä.
"Time is a great teacher, but unfortunately it kills all its pupils" - Louis Hector Berlioz
JakeZuku

Viesti Kirjoittaja JakeZuku »

Inhoan modelin alkuperäistä miekkaa :( Tämä on huomattavasti paremman näköinen! Terän yksinkertaisuus luo kivan vastakohdan panssarin ja kepakon monimutkaisuudelle.
Jag tycker! sanos svedu jos näkis.
What's going on here? Back from the grave and crap.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”