"Jack olet palvellut minua hyvin ja haluan antaa tämän demonin sinun aseenkantajaksi!"
Samassa veri kiinteytyi ja siitä nuosi Demoni, joka oli kuin ihminen kolmeaa asiaa lukematta. Demonin iho oli verenpunainen, demonin naamma oli kaaoksesta vääristynyt ja naamassa hehkui kaksi isoa silmää mustana ja tällä aseenkantajalla oli viellä siivet selässä.
"Palvellen sinua Jack ja tappelen rinnallasi" Demoni sanoi, mutta samassa kaatui Jackin miekkaan.
"Pah minä en tarvitse apulaisia! Minä tapan kaikki itse omalla voimalla ja nopeudella!" Jack huusi ja paloitteli demonia ja lähti Baariin. Baarissa istui kaksi vämpyyriä ja skinni, joka oli täysin päissään.
Pah tämähän on vain sikala, missä on vain heikkoja otteliota. Miten, joku pystyi häviämään tommoselle pikkuliskolle tai naiselle?!
Jack kävelli nurkassa olevan miehen luo, joka kirjoitti kirjeitä ihmisille ja lähetti ne eteen päin.
"Lähettä viesti inkvisaattori Matteukselle vämpyyrillisestä uhasta ja muista mainita, että nämä vämpyyrit ovat lahmialaisia ja hankkia vämpyyrin metsästäjiä paikalle terveisin Isä Jack" ja muista antaa nämä timantit hänelle ja tiputti pyödälle 3 vihreää timanttia.
Jack kävelli baarille ja sanoi "kaksi tupla viskiä pontikalle terästettynä"
Metsästäjät tulevat seuraavan kieroksen aikana, mukaan jos selviän hengissä
muistakaa olen iivöl.