"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Toimitusongelmat (splitattu pelaajaketjusta)

Palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin.
The Captain
Valvoja

Toimitusongelmat (splitattu pelaajaketjusta)

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Oma pelaamaan pääsy hidastui juuri hiukan. Tilaamistani viidesta jaakosta saapui yksi. Ei taida PP:tä tämän maailmankolkan markkinat suuremmin surettaa.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Teräratas
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Teräratas »

The Captain kirjoitti:Oma pelaamaan pääsy hidastui juuri hiukan. Tilaamistani viidesta jaakosta saapui yksi. Ei taida PP:tä tämän maailmankolkan markkinat suuremmin surettaa.
Mistäpä nuo tilasit? Suoraan Privateerilta, vai jostain muualta? Ihan vain kiinnostuksesta.
Stormdaemon

Viesti Kirjoittaja Stormdaemon »

The Captain kirjoitti:Oma pelaamaan pääsy hidastui juuri hiukan. Tilaamistani viidesta jaakosta saapui yksi. Ei taida PP:tä tämän maailmankolkan markkinat suuremmin surettaa.
Samankaltainen juttu, Roolipeleisitä tilasin armeijani kesän aluksi, kaikki eivät ole saapuneet vieläkään (edelleen ne 2 McThrallia ja 2 Seetheriä ovat odotuksen alla).
Toisaalta muistelen, että Terärattaalla itselläänkin oli samankaltainen ongelma Gun Magejen kanssa. Täytyy vain odottaa... Ja pitkään, minäkin olen odottanut jo päälle 3kk, vaikka ei se ole edes ennätys.
Värväys täällä päin jatkuu, ainakin yksi kaverini osoittaa lieviä kiinnostuksen merkkejä Hordesia kohtaan, vaikka eräs toinen vastustaa kaikkia muita kuin GWn pelejä aktiivisesti, ei halua "menettää" pelikavereitaan.
Miten sydämesi kutsuu,
niin liki rintaa pimeys on,
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
Nilarakh
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Nilarakh »

Eihän tuo vielä mitään, itellä ollut postittamatta niillä viime helmikuusta. Enpä sitten tiiä mikä vaivaa, lähettelin meiliä, mutta ihan jotain puuta heinää tuli, ei siis mitään järkevää.

Ainakin yllätyksenä sitten joskus...

-Nilarakh
"ytimekäs ja hyvä *näyttää vaemman sormen peukaloa*" - Hovinarri

Cynae-aeaelioe
The Captain
Valvoja

Teräratas kirjoitti:
Mistäpä nuo tilasit? Suoraan Privateerilta, vai jostain muualta? Ihan vain kiinnostuksesta.
Peliarkun kautta. Privateerhan ei vissiin vieläkään myy suoraan kuluttajalle.

Roolipelit.netistä laitoin uusintatilausta (tunnen itseni petturiksi), toivottavasti paremmalla onnella. Tähän asti olen saanut tiedon, että "tuotetta tilattu toimittajalta"...
Stormdaemon

Viesti Kirjoittaja Stormdaemon »

Kyllä se sieltä aikanaan tulee, minun lähetettiin tänään. Viimein pääsen Seetherien kimppuun, ettei tarvitse lainata/proxyttää niitä enää... Värväys jatkuu.
Miten sydämesi kutsuu,
niin liki rintaa pimeys on,
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
Teräratas
Valvoja

The Captain kirjoitti:
Teräratas kirjoitti:
Peliarkun kautta. Privateerhan ei vissiin vieläkään myy suoraan kuluttajalle.
Näin minäkin vähän muistelin, jotenkin vain jäi semmoinen kuva tuosta lauseesta. Peliarkkuhna tilaa privateerin tuotteensa jonkun englantilaisen jälleenmyyjän kautta ymmärtääkseni, jolloin homma on paljolti siitä kiinni, mitä sieltä löytyy. En tiedä toimiiko Roolipelit.netillä samalla tavalla.
Roolipelit.netistä laitoin uusintatilausta (tunnen itseni petturiksi), toivottavasti paremmalla onnella. Tähän asti olen saanut tiedon, että "tuotetta tilattu toimittajalta"...
Ongelma varsinkin vanhojen figujen osalta on se, että Privateer ajaa tuotantolinjoillaan pääasiassa uutta nappia, ja vanhojen saatavuus ennen uutta painosta tuntuu aina välillä olevan aika heikkoa. Eli jos superiorityn tai hordesin figuja tilaa, ne tulevat usein nopeasti, mutta osa primen figuista voi oikeasti kestää, kun ne ensin tehdään kunhan keretään. Näin homma meni ainakin jossain vaiheessa, en tiedä miten hyvin tuo tuotanto tällä hetkellä toimii, mutta ongelmia mitä ilmeisimmin on taas, ja pahitenhan ne näkyvät, mitä pidemmällä jälleenmyynti ketjussa ollaan.

Sinäälläänhän tämä nyt ei figujen tuloa jouduta, mutta tietääpähän edes, miksi odottelee. Käytännössä siis nopeimmin armeijan kasaisi aloitusboxeista ja mahdollisimman tuoreista julkaisuista.

Splittasin omaksi ketjukseen.
Murhe
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Murhe »

Tuskasta tuo odottaminen tuntuu olevan. Itse sain Primen vajaan kuukauden odotuksella. Näköjään kannattaa tilata varastosta uupuvat tavarat omana tilauksena. Ainakin tuolta Roolipelit.netistä. Positiivista siellä on nykyään ainakin se, että lasku tulee toimituksen mukana.
Ironman

Viesti Kirjoittaja Ironman »

Itse en ole näihin toimitusvaikeuksiin missään vaiheessa törmännyt. Maksimissaan pari viikkoa olen tainnut joutua joskus jotain tilausta odottamaan. Toki olen nuo primen ja escalaation aikaiset figuni hommannut jo aikaa sitten, että en tiedä, onko tilanne heikompi nyt jos vanhoja figuja tilaa.

Peliarkkua ja Roolipelit.nettiä käytän aina kun heillä on haluamani tavara heti varastossa, muussa tapauksessa tilaan englantilaiselta wargamesworkshopilta. WGW:llä on kattava varasto PP:n figuja ja noilta voi aina myös sähköpostilla vielä varmistaa, että tavara on varastossa. Yleensä tuolta paketti saapuu muutamassa päivässä suomeen. Ennakkotilaaminenkin tuntuisi toimivan. Kaverin Superiority saapui postilaatikkoon julkaisupäivää seuraavana päivänä.
Teräratas
Valvoja

Ironman kirjoitti:Itse en ole näihin toimitusvaikeuksiin missään vaiheessa törmännyt. Maksimissaan pari viikkoa olen tainnut joutua joskus jotain tilausta odottamaan. Toki olen nuo primen ja escalaation aikaiset figuni hommannut jo aikaa sitten, että en tiedä, onko tilanne heikompi nyt jos vanhoja figuja tilaa.
Tuntuu tosiaan olevan niin, että nuo vanhemmat napit juuttuvat isojen myymälöiden blisterihyllyihin, ja jos moista ei ole käsillä, ei niitä sitten kovin helpolla saa. WGW:llä varmaan on ihan kiva valikoima hyllyssä vanhojakin figuja tosiaan, mutta tilaamalla niitä ei ihan hetkessä varastoa pitämättömältä liikkeeltä saa. Esim. Cainea ja Skarrea odottelin jossain vaiheessa 4-5 kuukautta, eikä ennen saanut ennen kuin ajoivat uuden painoksen kyseisiä figuja Privateerillä ulos.

Mutta tosiaan, tukkoisia ovat suomalaiset hankintakanavat vähän, isoja varastoja pitäviltä ulkomaalaisilta liikkeiltä saa varmasti nopeammin, mutta toisaalta pakkohan se on lajin turvaamiseksi yrittää tukea suomalaisia liikkeitä, jotta saatavuus edes joskus olisi kunnollinen. Melkoisen ärsyttäväksihän homma välillä kuitenkin tuntuu karkaavan.
Osku
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Osku »

Ohan tuo paha juttu ihan PP:lekin. Tuskin he tahallaan jättävät tavaraa myymättä halukkaille ostajille. PP taitaa olla nyt siinä vaiheessa pikkuhiljaa, jossa tuote on kasvanut niin isoksi, että myynnin kasvun kannalta pitäisi laajentaa tuotantotiloja jne. rajulla kädellä, mutta siihen taas sisältyy riskiä sen verran, että sitä ei uskalleta ottaa. Toivottavasti saavat homman kuitenkin rullaamaan jossain vaiheessa.

Itsellä ei tosiaan myöskään ole juurikaan ollut toimitusongelmia, tilaan roolipelit.netistä ainoastaan ja sieltäkin vain tuotteita, joita löytyy suoraan hyllystä. Jenkkilän päästä katselin sellaista firmaa, kuin plycons keep - siellä vasta halpaa olikin ja kaikki tavarat suoraan hyllystä seuraavana päivänä matkaan. Ainoa ongelma on tullit, joiden kanssa joutuisi säätämään ja makselemaan, mutta tulisi se silti halvemmaksi sieltä tilailla... Eipä ole vielä tullut tarvetta, mutta voisi joskus kokeilla. Hinnathan ovat jenkkilässä noin 30% halvempia, kuin täällä, lisää tulee kuitenkin tullista se 22% alv kaikista figuista ja 8% kirjoista + tullimaksu mikä oli noin 3% jos oikein muistan.. Halvempaa se silti tosiaan on, jos vaan jaksaa säätää.

T. Osku
The Captain
Valvoja

Teräratas kirjoitti: Käytännössä siis nopeimmin armeijan kasaisi aloitusboxeista ja mahdollisimman tuoreista julkaisuista.
No kun minulta jäi mm. juurikin Battlegroup saamatta...

Mutta nyt on sentään eeppinen Sorscha työpöydällä. Tod.näk. en kyseistä tyyppiä ikinä käytä, mutta kun se oli niin söpö...
Attila

Viesti Kirjoittaja Attila »

Minullakin on mokomia ongelmia ollut. Tilasin joskus ennen 'Conia Greygore-boksin, Eiryssin, Renegaden ja blisun Trollkineja. Greygore ja Eiryss tulivat ajallaan, loput lähtivät eilen. "Jee."
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
Teräratas
Valvoja

The Captain kirjoitti:
Teräratas kirjoitti: Käytännössä siis nopeimmin armeijan kasaisi aloitusboxeista ja mahdollisimman tuoreista julkaisuista.
No kun minulta jäi mm. juurikin Battlegroup saamatta...

Mutta nyt on sentään eeppinen Sorscha työpöydällä. Tod.näk. en kyseistä tyyppiä ikinä käytä, mutta kun se oli niin söpö...
Roolipelit.netillä on Khadorin battlegrouppia sivujen mukaan hyllyssäkin. Kannattanee ehkä mainita, että tahtoisit sen nyt ja ilmoituksen loppujen saapumisesta sitten kun tulevat? Battlegroupit ei kyllä vielä koskaan ole ennen olleet kortilla, mutta kertahan se valitettavasti on tämä ensimmäinenkin.
The Captain
Valvoja

Teräratas kirjoitti: Roolipelit.netillä on Khadorin battlegrouppia sivujen mukaan hyllyssäkin. Kannattanee ehkä mainita, että tahtoisit sen nyt ja ilmoituksen loppujen saapumisesta sitten kun tulevat?
Olen sinua edellä. Näin on tehty.
Teräratas
Valvoja

The Captain kirjoitti:
Teräratas kirjoitti: Roolipelit.netillä on Khadorin battlegrouppia sivujen mukaan hyllyssäkin. Kannattanee ehkä mainita, että tahtoisit sen nyt ja ilmoituksen loppujen saapumisesta sitten kun tulevat?
Olen sinua edellä. Näin on tehty.
Kävi kieltämättä jo kirjoittaessa mielessä, että noinkohan kapteeni tarvitsee neuvoja figutilauksen hoitamisessa... :)
Celebdae

Viesti Kirjoittaja Celebdae »

Pienehköjä ongelmia mulla ollut nyt jo miltei legendaarisen Trencher Chain Gunin kanssa. Alunperin paketissa ei tullut mukana ollenkaan kiväärejä ukoille, joita sitten aloin kyselemään hieman hitaahkosti PP:ltä. En ihan alkuun ollut täysin varma, että kuuluvatko ko. osat edes pakettiin, vai ovatko kuvissa vain konvertoituja. Mutta kuuluvat siis.

No PP:ltä tuli ystävällinen vastaus päivässä, että lähettävät puuttuvat osat saman tien. Mitään kuitenkaan ei kuulunut aikoihin ja melkein rustasin jo uuden kyselyviestin, kunnes eilen kolmen viikon odottelun jälkeen postiluukusta tupsahti pieni kirjekuori. Postileima oli 20.9. Liverpool, joten tod. näk. Royal Mailin piikkiin tämä odottelu.

Hauskinta kuitenkin oli paketin avaaminen: sisältä löytyi vain yksi kivääri!! Kaksihan niitä piti olla, joten ei kun uutta viestiä kirjoittelemaan. Siihen ei vielä toistaiseksi vastausta ole kuulunut.

Fiksua säätämistä kyllä parin gramman metallipalikan takia...
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “PP: Yleiset keskustelut”