Orkit aloittamassa!Apua kaivataan!
Orkit aloittamassa!Apua kaivataan!
Elikkä oon ajatellut nelkytkoon taas alottaa,ja armeijanani Orkit.Elikkä kysymys kuuluu,notta mitä ensin?Sääntökirja tietysti.Sitten?Budjetti ~30 euroa/kuukausi.
"Kake,ajattelen sinua päivät ja yöt,mutten voi ymmärtää miksi minua lohella lyöt" -Kaikka,Stam1na
3 vuotta vittuilua Sotussa!
3 vuotta vittuilua Sotussa!
Codex. Perus orkkibokseja pari kappaletta. Nob/warboss blisteri armeijan johtajaksi.
Tai jos haluat armeijaasi vaihtelevuutta vaihda yksi orkkiboksi Faban örkkiboksiin, osat ovat yhteensopivia ja saat hienompia choppia, vartaloita ja nobin osat. Ja tietysti vihreää maalia.
Noilla pääset hyvin alkuun ja pienellä konvertoinnilla saat erikoisaseetkin perustroopeillesi ja armorin osilla 'ard boyzeja.
Tai jos haluat armeijaasi vaihtelevuutta vaihda yksi orkkiboksi Faban örkkiboksiin, osat ovat yhteensopivia ja saat hienompia choppia, vartaloita ja nobin osat. Ja tietysti vihreää maalia.
Noilla pääset hyvin alkuun ja pienellä konvertoinnilla saat erikoisaseetkin perustroopeillesi ja armorin osilla 'ard boyzeja.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Minä tein näin:
Yksi paketti perusörkkejä joista väsäsin Sluggia, käytin hyväkseni Faban örkkilaatikkoa. Sitten Toinen örkkipaketti, shootia. Warbossi. Sotakone maun mukaan ja nobit joukkoihin. Sitten keräsin Warbossin ympärille Bodyguardin. Raskaat aseet voi tehdä itse, itse teen Rokkit Launchan kaverin Hunter Killer Missilestä ja Big Shootan kaverin hevari boltterista.
Niin, ja älä unohda maaleja.
Yksi paketti perusörkkejä joista väsäsin Sluggia, käytin hyväkseni Faban örkkilaatikkoa. Sitten Toinen örkkipaketti, shootia. Warbossi. Sotakone maun mukaan ja nobit joukkoihin. Sitten keräsin Warbossin ympärille Bodyguardin. Raskaat aseet voi tehdä itse, itse teen Rokkit Launchan kaverin Hunter Killer Missilestä ja Big Shootan kaverin hevari boltterista.
Niin, ja älä unohda maaleja.
-
Sami Jumppanen
Enpä sanoisi niinkään. Joitain 40K:n figuja voi käyttää ihan suoraan Necromundassa. Ja Fabassa on miljoonittain ukkoja joita voi käyttää Mordheimissa, mutta jos 40K:ta vertaa niin kyllä niitä muitakin voi käyttää ihan hyvin. Kai muuten olet huomannut että Faba ja 40K käyttää samoja Demonifiguja?Sami Jumppanen kirjoitti:Örkit on sitten vissiin ainoa armeija jonka osia voi käyttää muissakin peleissä ihan muutenkin kuin vain yksittäisinä kappaleina?
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.