Hyvinkään peliporukat

Ilmoitukset tulevista turnauksista.
Jyrzzä

Hyvinkään peliporukat

Viesti Kirjoittaja Jyrzzä »

Elikkä nyt on vähän ollu warhammerit kanveesissa kun en oo löytäny peliporukoita,ja nyt kysynkin onko Hyvinkäällä joku oma peliporukka,ja jos on,mikä on keski-ikä?Itse olen 13-vuotias,ja 40koota keräilen.
"Kake,ajattelen sinua päivät ja yöt,mutten voi ymmärtää miksi minua lohella lyöt" -Kaikka,Stam1na
3 vuotta vittuilua Sotussa!
Hedelmäpeli
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Hedelmäpeli »

jos kiinnostaa niin riksussa kokoontuu joka viikon keskiviikko 17.00-21.00 vetämänäni kerho aiheesta.hyvinkäältä meitä käy siellä 1-3 jeppeä keski-ikänä voisin sanoo n.17w vaikka meitä kahan kymmenen päälle olevia käpyjäkin siellä rassailee. suurin osa porukasta on kuitenkin 13-17w tervetuloa:)
Elämä on Peliä, koskaan ei tiedä mitä kohdalle pyörähtää.
togottaja

Viesti Kirjoittaja togottaja »

Jep, riksuun kaivataan lisää 40k-porukkaa, sinne vaan keskiviikkona!
Jyrzzä

Viesti Kirjoittaja Jyrzzä »

togottaja kirjoitti:Jep, riksuun kaivataan lisää 40k-porukkaa, sinne vaan keskiviikkona!
Missäs ko.kerho kokoontuu?Jos ehdin kiireiltäni ja muilta harrastuksiltani(kitaraa pitäisi soittaa ja koulua käydä),niin voisihan siellä käydä tutustumassa!
"Kake,ajattelen sinua päivät ja yöt,mutten voi ymmärtää miksi minua lohella lyöt" -Kaikka,Stam1na
3 vuotta vittuilua Sotussa!
sarathain
Viesti:

Viesti Kirjoittaja sarathain »

Taitaa olla vähän menneen talven lumia, mutta tuossa vuosi sitten pidimme muottikadulla Royal Toys liikkeessä ihan hyvinkääläisten voimin lauantaisin ja sunnuntaisin pelipäiviä aina kun jaksettiin. Siellä kaiketi saa edelleen pelata lauantaina jos löytää paikkansa pokemon-liigalaisten seasta ja kannattaa sopia pelaamisesta ennakkoon jo myyjän kanssa.
Pöytäkangasta ja vähän maastoakin pitäisi olla ellei sitä kukaan ole mukaansa korjannut ;)
Tosin se pelikaveri pitää löytää jostain muualta, käsittääkseni siitä Hyvinkään peliporukasta joka on pelannut viimesen 5 vuoden ajan, ei enään kukaan pelaile.
samppuliini

Viesti Kirjoittaja samppuliini »

Tule riihimäen monarille keskiviikkona klo 5
LordQ

Viesti Kirjoittaja LordQ »

Joo täytyy itekkin tulla riksus käymää jokupäivä.
Pelasin WH40k viimeks 10-15 vuotta sitten. (vanhat säännöt vielä :p)

Tilattu uudet säännöt ja uuden armeijan kerääminen / maalaaminen alotettu.

LordQ
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Turnaukset”