Tässä ajattelin pohjasuunnitelmia, mitä minä haluaisin 2-3 viikon päästä viedä Lahteen sotasille, minkälaista kokoon panoa. Kun mietin Headquaters osastoa, mieleeni pulpahti osa sivuston säännöistä
Mikäs siinä? Olenkin hankkinut Grimalduksen, Black'an'White marineiden erikoishenkilön kuvaamaan normaalia kappalaista, miksei saman tien heittäisi saman hepun johtamaan minun armeijaa itsenään? Pari hassua erikoissääntöjä, varustuksetkin sopivat. Mutta mikä mättää?- Special Charactereita saa käyttää, jos ne eivät vaadi vastustajan suostumusta
Muiden ihmisten suhtautuminen. Vaikka en ajattele toisten ihmisten mieliksi, en halua turhautua kun jokainen vastaan tuleva pelaaja katsoo minua vinosti. Spessun pöydälle pistäminen olisi kuin case closed, olet nypy heidän silmissä, aina ja ikuisesti.
Katson Grimalduksen unit entryä, ja se eroaa normaalista Kappalaisesta vain yhden säännön erolla ja yhden säännön pienellä variaatiolla. Eli mikä kauhistuttaa? Olenko paha ihminen jos käytän speciaali charactereita? Katsovatko ihmiset pitkään ja hartaasti kuin syöpäläistä ihmistä, joka nyt sattui valitsemaan näitä erikoisia ihmeitä?
Liittyykö epäsuosio jotenkin uusien innokkaiden aloittajien taipumukseen käyttää niitä? Onko oman rodun charrut niin paskoja että samalla voi leimata muidenkin? Vai onko kyseessä vain pohjaton pelko, koska kukaan ei ole oikeasti jaksanut koittaa kyseisiä erikoissankareita ja luovat kuvitelmat niiden asiallisuudesta huhujen ja omien ennakkoluulojen perusteella?
Ovatko kaikki sankarit saaneet samanlaisen maineen erinnäisten rikkiolevian sankareiden takia? Vai onko kyse periaatteesta, SC ovat pahoja Piste?
Eli haluan tietää, mistä tulee se ennakkoluulo, se viha, näitä erikoisankareita vastaan? Mistä kumpuaa tämä negatiivinen suhtautuminen, vai onko mahdollista ettei sellaista ole?
Kertokaas gurut.