Fury of the Ancient
Fury of the Ancient
Noniin tätä ole miettiny pitkään ja lukenu mutta en ole saanu vastusta. Kuinka leveä on FoA viiva onko se gw tikku vai normaali basen kokoinen vai milli viiva vai......?
Only Dead WarriorWill Live
- The Captain
- Valvoja
Re: Fury of the Ancient
Se on kahden pisteen välille vedetty suora.spray kirjoitti:Noniin tätä ole miettiny pitkään ja lukenu mutta en ole saanu vastusta. Kuinka leveä on FoA viiva onko se gw tikku vai normaali basen kokoinen vai milli viiva vai......?
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-
Kidhidalco
Eli se mitä Kapu yrittää sanoa on, että codexi on asian tiimoilta valitettavan epäselvä. Siellä ei siis todellakaan lue muuta kuin tuo Kapteenin käännös, leveydestä ei halaistua sanaa.
Mitä ohuemmalla "narulla" linjan katsot, sitä kohteliaammin pelaat.... itse esimerkiksi älähtäisin jo GW:n punaisen mittatikun käyttämistä leveyden määrittämiseen.
Mitä ohuemmalla "narulla" linjan katsot, sitä kohteliaammin pelaat.... itse esimerkiksi älähtäisin jo GW:n punaisen mittatikun käyttämistä leveyden määrittämiseen.
Oudot ovat tutut kasvot dementikolle
- The Captain
- Valvoja
Suora on suora. Onko sitä nukuttu ala-asteen geometrian tunneilla?Kidhidalco kirjoitti:Eli se mitä Kapu yrittää sanoa on, että codexi on asian tiimoilta valitettavan epäselvä. Siellä ei siis todellakaan lue muuta kuin tuo Kapteenin käännös, leveydestä ei halaistua sanaa.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
- Master Calgar
Elleivät ne sitten seiso vierekkäin pitkittäissuunnassa suoraan nähden... jolloin taas muuttuisi ehkä ennemminkin riviksi
Mutta vierekkäin kuitenkin... No joo, vitsit jääköön vähemmälle. Mitenkäs tuossa furyssa oli, että puhuttiinko siitä modeleista vai uniteista? Eli siis, jos tuon Suoran nyt vetää yksikön läpi ja katsoo lopetuspisteeksi sellaisen, missä tuo ei osu yhteenkään modeliin vaan halkaisee vain matkallaan unitin, eikös ne silti ota osumaa tuo yksikkö?
VOIN toki muistaa väärinkin ko. säännön. Mutta jos oikein muistitikkuni toimii, niin silloinhan tuon Suoran leveyskysymys on aivan turha. No, lähes turha. Mutta jos nyt välttämättä haluaa joku tuosta vetää herneen nenäänsä jos käyttää apuna vaikka ohutta siimaa (HEI, toi on ihan liian paksu ku se on 0,1mm!!!) niin heiltä saa GW:n luvalla nyppiä niin monta hiusta päästä, kuin suoran vetäminen vaatii ja tehdä sillä mittauksensa
(tämä uusimmassa erratassa: How to deal with wankers
)
VOIN toki muistaa väärinkin ko. säännön. Mutta jos oikein muistitikkuni toimii, niin silloinhan tuon Suoran leveyskysymys on aivan turha. No, lähes turha. Mutta jos nyt välttämättä haluaa joku tuosta vetää herneen nenäänsä jos käyttää apuna vaikka ohutta siimaa (HEI, toi on ihan liian paksu ku se on 0,1mm!!!) niin heiltä saa GW:n luvalla nyppiä niin monta hiusta päästä, kuin suoran vetäminen vaatii ja tehdä sillä mittauksensa
RC helikopteri myynnissä: viewtopic.php?f=99&t=105910
Yksiköistä.mastercalgar kirjoitti:Mitenkäs tuossa furyssa oli, että puhuttiinko siitä modeleista vai uniteista? Eli siis, jos tuon Suoran nyt vetää yksikön läpi ja katsoo lopetuspisteeksi sellaisen, missä tuo ei osu yhteenkään modeliin vaan halkaisee vain matkallaan unitin, eikös ne silti ota osumaa tuo yksikkö?
Yksittäistä modelia ei nimittäin voi normaalisti ampua, joten sääntöteknisestä pakosta koko yksikkö ottaa osumaa
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
- Master Calgar
Juu niin muistelisinkin... Olikos ihan sama tilanne jos ampuu vehicle squadia? Eli jos menee ajoneuvojen välistä, ottaako koko yksikkö sen d3 osumaa, vai pitääkö osua yhteen tuo suora ja se ajoneuvo ottaa kaikki hitit?
RC helikopteri myynnissä: viewtopic.php?f=99&t=105910
Yksikkö ottaa osuman, kun yhteen sen jäsenistä osuu. Mikään abstrakti "yksikön hallussapitävän tilan" tähtäily Furyllä ei siis tuota tulosta, turha niitä tyhjiä aukkoja on ampua.
Käsittääkseni vehicle squadronia käsitellään siten, että kun Fury osuu yhteen squadronin jäsenistä, squadron ottaa osumat ja jakaa ne veljellisesti keskenään.
-Touko
Käsittääkseni vehicle squadronia käsitellään siten, että kun Fury osuu yhteen squadronin jäsenistä, squadron ottaa osumat ja jakaa ne veljellisesti keskenään.
-Touko
...to crush your enemies, to see them driven before you, and to hear the lamentations of their women.
- Master Calgar