"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Transportation

Aloittelijatason kysymykset miniatyyrien maalaamisesta, kokoamisesta tai maaston rakentamisesta.
WHAM
Viesti:

Transportation

Viesti Kirjoittaja WHAM »

En keksinyt muuta paikkaa tälle, joten antakaa anteeksi.

Millä te kuskaatte armeijoitanne pelipaikoille? En jaksa uskoa että kaikki ovat ostaneet julmetun kalliita armeijasalkkuja, joten miten teette sen?
This galaxy is full of hidden secrets. It takes a vivid imagination and some pure insanity to uncover them all, yet the cost to ones sanity in uncovering them is... immense...
Huru-ukko

Viesti Kirjoittaja Huru-ukko »

Leikoin salkkuun vaahtomuovipatjasta sopivan lokerikon ja ostin kalastustarvikelaatikon myös kaveriksi sille. Joskus olen laittanut figut kuplamuovissa Yves Rocherin meikkirasiaan :) Satunnaisia pahvirasioita, joissa on myyty Rune Quest ja D&D figuja, olen myös käyttänyt. Niissä oli sopivat valmiit vaahtomuovitkin sisällä. Alkoivat kuitenkin kulumaan liiaksi, joten siirryin noihin järeämpiin looviin.
Luumumehu on soturien juomaa
Dead Maniac
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dead Maniac »

Yleensä tankkien & vastaavien mukana tulevissa laatikoissa, ehkä paperilla vuorattuna - nämä sitten sopivan suuressa olkakassissa, itselläni yleensä tuollainen mihin mahtuu 2 Land Raiderin kokoista laatikkoa ja kirjat ym. rekvisiitta sopivasti. Parempaa järjestelmää olen pähkäilemässä.
Time waits for no slave.

Kääntyneet kaartilaiseni:
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... p?p=638449
Mer'siles

Viesti Kirjoittaja Mer'siles »

Itselläni on tähän asti mennyt tilausten mukana tulleissa kuplamuovilla vuoritetuissa kirjeissä. Ja tietysti ylimääräisiä kuplamuoveja laitellaan figujen väleihin. Nuo sitten reppuun. Ihan hyvin tuolla tyylillä minulla kulkenut 2000pts faba armeija. Toisaalta reppuun ei mahdu sitten yhtään mitään enää noiden ja armybookin lisäksi, joten jos tulevaisuudessa pitää maastoakin kuljetella niin joudun keksimään jotain uutta.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Lukittu

Palaa sivulle “Perusteet”