Kaaoksilla oli vitoslaitoksessa ihan hiton hauska muodostaa armeija. Se retinue-homma oli omalla tavallaan tosi toimiva. Kiva että muutkin aikovat opetella vitoslaitoksen kirjaa minun lisäkseniGilaelin kirjoitti:Menee kyllä vähän OT:ksi...Murhe kirjoitti: Saatampa myös ehkä opetella viidennen edikan säännöt.
Mutta ihan oikein! Retropelaajia on Suomessa aivan liian vähän, tai ainakin sellaiset näyttävät pysyttelevän kivien alla.
Itsekkin hankin nuo viidennen laitoksen opukset keväällä ja olen pelaillut kaikkia niitä vastaan, jotka ovat uskaltautuneet kokeilemaan. Vaikka onhan laitos rikki, omaa järkeä käyttäen siitä saa aikaan joukon haskoja ja erilaisia hammer-pelejä.
Seiskaedikka tulee, miten valmistaudut?
- Lord Mikke
Peril of Warp
- Terminator Sergeant
Ei se ole rikki! Kun kerta Elviskin elää niin elää 5. edikkakin! Siinä oli munaa.
Silloin itse aloittelin joskus 6. edikan alkuaikoina, ja sääntöinä oli vain pieni suomenkielinen 5 edikan sääntölehti, ah, nostalgy, my dearest friend and enemy... jos joskus pääsen coniin niin ottakaa joku 5. edikan peli munkin kanssa.
And now, something completely in-topic.
Ostan sääntiksen. Skull passin fidut on niin perseestä että ei mitään rajaa. Rupean kohta mieluummin ite skulptaamaan kuin ostamaan noita 1-2 osaisia ville 5v. figuja.
Ostan kohta vaan directistä armeijani. Mutta siis, päätelmä: ostan BRBn, jos se edes on enää punainen.
Silloin itse aloittelin joskus 6. edikan alkuaikoina, ja sääntöinä oli vain pieni suomenkielinen 5 edikan sääntölehti, ah, nostalgy, my dearest friend and enemy... jos joskus pääsen coniin niin ottakaa joku 5. edikan peli munkin kanssa.
And now, something completely in-topic.
Ostan sääntiksen. Skull passin fidut on niin perseestä että ei mitään rajaa. Rupean kohta mieluummin ite skulptaamaan kuin ostamaan noita 1-2 osaisia ville 5v. figuja.
Ostan kohta vaan directistä armeijani. Mutta siis, päätelmä: ostan BRBn, jos se edes on enää punainen.
Think of the rivers of blood spilled by all those generals and emperors so that, in glory and triumph, they could become the momentary masters of a fraction of a dot.
- Carl Sagan
- Carl Sagan
- Terminator Sergeant
Praise to the God of all painokoneet siitä hyvästä. Jos ois ollu noita tulossa nykyisten pakkauksien tilalle niin minä olisin lahdannu GWn ja hakenu vanhat miehet paikalle pelastamaan päivän. Siis meinaan GWn ex-jäseniä.
Think of the rivers of blood spilled by all those generals and emperors so that, in glory and triumph, they could become the momentary masters of a fraction of a dot.
- Carl Sagan
- Carl Sagan
- The Captain
- Valvoja
Skull-boxin ostan kaverin kanssa puokkiin, gobboja kun kerään.
http://www.supergeek.se8.org
"Supergeek, the clever way."
"Supergeek, the clever way."