Mestareiden areena II-3. kierros käynnissä!
minä ainakin siirrän oman areenani tuonne... sinne sitten pelailemaan
rotten: kai sinulla on tuolla account?
katos... ainoa ei-impsy hahmo minua vastassa... sattumaa? no, jokatapauksessa., jos en nyt häviä, niin vähintään seuraavassa...
joko rotten, tai exe... *brrr*
ette arvaakkaan miten vaikea on kirjoittaa pilkko-pimeässä
rotten: kai sinulla on tuolla account?
katos... ainoa ei-impsy hahmo minua vastassa... sattumaa? no, jokatapauksessa., jos en nyt häviä, niin vähintään seuraavassa...
joko rotten, tai exe... *brrr*
ette arvaakkaan miten vaikea on kirjoittaa pilkko-pimeässä
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
-
Rotten sound
KroX-Kro vs. Countess Laura
Laura siis jatkoon saaden re-rollin.
-Nilarakh
Skinkki kämmi lidujansa aika tiuhaan, iski vain sen yhden rundin ajan, epäonnistuen haavoittumisessa tosin...Laura torjui näppärästi väistämällä KroX-Kron vihaisen iskun. Tätä oli jatkunut vasta tovin, mutta oli selvää, ettei vampyyri tulisi taistelemaan ilman syöksyjä ja kentän apuja, suoranaista kaksinkamppailua ei siis ollut odotettavissa.
Skinkki tähyili ratsunsa selästä vastustajaansa varjoista, jotka johtuivat lähinnä areenan seinien ja katsomoiden suuruudesta, täydellisiä Lauran taktiikalle. KroX-Kro pyöritteli kivistä sapeliaan, tavallaan uhitellen vastustajaansa esiin, vilkuillen samalla vähänväliä taakseen. Laura tiesi, mitä oli tekemässä. Hänen tulisi vain odottaa.
Tumma varjo liukui nopeasti areenan läpi, pyörien ilmassa, tummat hiukset takanaan hulmuten. Varjo oli vampyyri, Laura. Skinkki nosti kilpensä, suojatakseen itseään Lauran hyökkäykseltä, mitä olisi liki mahdoton väistää hankalasti käyttäytyvän sarvipedon kanssa. Sehän oli huomattu jo viime ottelussa.
Laura iski kyntensä skinkin suomuiseen nahkaan, raastaen mukanaan aimo kimpaleen lihaa. KroX-Kro korahti ja suojasi kilvellään haavoittunutta kylkeään, silmänsä sulkien, odottaen. Laura kiersi matalana vastustajansa selän taakse, etsi jaloillaan ponnistus tilaa epätasaisesta maastosta, tulevaa liikettä mielessään kelaillen. Vampyyrin jalat suoristuivat, oikenivat ilmassa, samalla kun muu vartalo kierähti kerälle. Laura käänsi käsivartensa alas päin, hyökäten ilmasta käsin kierimällä, skinkin niskaan. Yllättäen kuitenkin KroX-Kro torjuu Lauran, läimäyttäen häntä kilvellään, yrittäen lisäksi pistää vielä aseellaan ohi kiitävää vampyyriä. Laura kuitenkin väisti ja kierähti uuteen hyökkäykseen, hiuksiaan taaksepäin heilauttaen. Terävät kynnet upposivat pehmeään kaulalihakseen, puhkaisten henkitorven, tappaen vastustajansa välittömästi. KroX-Kro rojahti alas poukkuroivan ratsunsa selästä, upoten veren punaamaan hiekkaan, silmänsä ummessa kuolleena pitäen.
Laura siis jatkoon saaden re-rollin.
-Nilarakh
"ytimekäs ja hyvä *näyttää vaemman sormen peukaloa*" - Hovinarri
Cynae-aeaelioe
Cynae-aeaelioe
''skinkki oli helppo vastus minulle, mutta seuraava matsi ei tule olemaan lastenleikkiä'' laura ajattelee tarvehtiessään charlieta öisessä puutarhassa
''ansaitsit voittosi'' charlie onnittelee
''niin tein, mutta oletko jo oppinut nekromansian perusteet?'' laura kysyy.
''kyllä'' charlie vastaa ja manaa esiin luurangon.
''hyvä, nyt sinun on aika oppia monimutkaisempia loitsuja...''
noniin, tämän vielä voitin, mutta seuraava tulee olemaan erittäin tiukka.
nila, minkä re-rollin? kun säännöissä lukee selvästi että finaalissa ei niitä käytetä...
chosen voisi tapella rottenin ja exen matsin, jotta saan tietää että kummalle minä häviän...
''ansaitsit voittosi'' charlie onnittelee
''niin tein, mutta oletko jo oppinut nekromansian perusteet?'' laura kysyy.
''kyllä'' charlie vastaa ja manaa esiin luurangon.
''hyvä, nyt sinun on aika oppia monimutkaisempia loitsuja...''
noniin, tämän vielä voitin, mutta seuraava tulee olemaan erittäin tiukka.
nila, minkä re-rollin? kun säännöissä lukee selvästi että finaalissa ei niitä käytetä...
chosen voisi tapella rottenin ja exen matsin, jotta saan tietää että kummalle minä häviän...
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
Et sitten kai mitään, oli vain selvennykseksi sille, ettet kärsinyt vahinkoa olleskaan.Tristan kirjoitti: nila, minkä re-rollin? kun säännöissä lukee selvästi että finaalissa ei niitä käytetä...
-Nilarakh
Cynae-aeaelioe
Cynae-aeaelioe
-
Rotten sound
Jack meni viettämään nähtävästi viimeiset päivät öiseen ja kauniiseen puutarhaan.
Jack katsoi punaisia ruusuja ja haisteli näitä, kunnes havahtui ääniin ja lopulta luitten kalinaan.
"Päivää verenimijät tämä on yllätys tai pikemmin sattuma. Laura kultaseni minä voitan seuraavan ottelun sinua varten" Jack sanoi pimeydestä
" Sinä epäpyhä saastainen kaaoksen koira...!" Laura sihisi ja kiljui nähdessä Jackin virneen yöstä.
" Kultaseni miksi olet vihainen? Sinä tulet nauttimaan meidän tulevasta ajasta täällä areenalle, kun minä jään tänne asumaan. Nautin sinun suomista nautinnoista, joka ikinen päivä."Jack sanoi ja lähetti lentosuukon Lauralle. Jack näki Charlien juoksemassa raivoissaan hänen päälle huutaen ja huitoen miekalla. Jack nosti kilven torjuntaan ja potkaisi Charlien maahan.
Jack sanoi samalla osoittaen Charlien rintaan "Tsot tsot tsot sinä et tule pärjäämään minulle, koska minä olen kaaoksen valittu ja rakastettu. Laura näätkö miten rohkea apuri pärjää minulle? Hän on heikko, kuin ihminen" Jack sylkäisi Charlien päälle ja lähti lentämään hänen demonisilla siivillään, kohti areenaa.
Jack katsoi punaisia ruusuja ja haisteli näitä, kunnes havahtui ääniin ja lopulta luitten kalinaan.
"Päivää verenimijät tämä on yllätys tai pikemmin sattuma. Laura kultaseni minä voitan seuraavan ottelun sinua varten" Jack sanoi pimeydestä
" Sinä epäpyhä saastainen kaaoksen koira...!" Laura sihisi ja kiljui nähdessä Jackin virneen yöstä.
" Kultaseni miksi olet vihainen? Sinä tulet nauttimaan meidän tulevasta ajasta täällä areenalle, kun minä jään tänne asumaan. Nautin sinun suomista nautinnoista, joka ikinen päivä."Jack sanoi ja lähetti lentosuukon Lauralle. Jack näki Charlien juoksemassa raivoissaan hänen päälle huutaen ja huitoen miekalla. Jack nosti kilven torjuntaan ja potkaisi Charlien maahan.
Jack sanoi samalla osoittaen Charlien rintaan "Tsot tsot tsot sinä et tule pärjäämään minulle, koska minä olen kaaoksen valittu ja rakastettu. Laura näätkö miten rohkea apuri pärjää minulle? Hän on heikko, kuin ihminen" Jack sylkäisi Charlien päälle ja lähti lentämään hänen demonisilla siivillään, kohti areenaa.
Charlie kirosi mielessään Jackin röyhkeyttä, mutta oli onnistunut siinä mitä yrittikin. Hämätä demonia. Vampyyri nousi hitaasti seisomaan, samalla tähyillen öiselle taivaalle Jackin omahyväistä hahmoa, joka lensi hyppelehtien läpi ilman. Charlie veti esiin tikarin, jota hän säilytti aina povellaan, varmuuden vuoksi, tällaisia tapauksia varten ja heitti sen valtaisalla nopeudella kohti Jackia. Tikari upposi demonin siipeen horjauttaen tämän ilmassa, lähes tiputtaen. "Kosket Lauraan vain minun kuolleen ruumini yli, joka on mahdotonta! Vampyyrit eivät kuole!", Charlie karjui jo kaukana lentävälle demonille, samalla Lauraa tiiviisti kylkeensä puristaen, ikäänkuin varmistaen ettei tällä ollut hätää.
"Kaikki hyvin Laura?", hän jatkoi katsoen samalla Lauraa silmiin. "Jos näen tuon demonin koskevan sinuun saastaisilla käsillään, ei tule päivää ennen kuin lepäisin ennen kuin saisin kostoni." "Ei hätää, en vahingoittunut." Laura vastasi samalla hymyillen Charlien huolenpidolle.
-Nilarakh
"Kaikki hyvin Laura?", hän jatkoi katsoen samalla Lauraa silmiin. "Jos näen tuon demonin koskevan sinuun saastaisilla käsillään, ei tule päivää ennen kuin lepäisin ennen kuin saisin kostoni." "Ei hätää, en vahingoittunut." Laura vastasi samalla hymyillen Charlien huolenpidolle.
-Nilarakh
Cynae-aeaelioe
Cynae-aeaelioe
-
Rotten sound
Osuit minun heikkoon kohtaan Arrrggghhh... 
Jack yritti lentään viellä, mutta hän romahti talon katolle ja rämähtäen katon läpi.
Jack tunnisti huoneen Lauran huoneeksi, joka oli korjattu.
Jack katsoi isoa vaatekomeroa huoneessa ja piiloitui sinne odottamaan Lauraa.
Tunteja meni ja lopulta Jack kuulli Lauran äänen "Charlie menen takaisin nukkamaan hyvästi."
Jack katsoi kuinka Laura tuli ovesta sisään ja katsoi itseään peilistä ja kammaten hiuksiaan.
Jack potkaisi komeron oven auki ja loitsi huoneen oven kiinni ja sanoi
"Kultaseni miksi sinä pelkäät minua? Sinun säälittävä orjasi ei pääse tänne ja olemme täysin kahdestaan täällä" Jack sanoi ja irvisti Lauralle, joka oli kauhun valkaisema.
"Tule tanssi minun kanssani, niin jätän sinut henkiin seuraavassa ottelussa, jonka taistelemme" Jack sanoi ja jäi odottamaan Lauran vastausta.
Tristan laitappa fluffia kehiin
Jack yritti lentään viellä, mutta hän romahti talon katolle ja rämähtäen katon läpi.
Jack tunnisti huoneen Lauran huoneeksi, joka oli korjattu.
Jack katsoi isoa vaatekomeroa huoneessa ja piiloitui sinne odottamaan Lauraa.
Tunteja meni ja lopulta Jack kuulli Lauran äänen "Charlie menen takaisin nukkamaan hyvästi."
Jack katsoi kuinka Laura tuli ovesta sisään ja katsoi itseään peilistä ja kammaten hiuksiaan.
Jack potkaisi komeron oven auki ja loitsi huoneen oven kiinni ja sanoi
"Kultaseni miksi sinä pelkäät minua? Sinun säälittävä orjasi ei pääse tänne ja olemme täysin kahdestaan täällä" Jack sanoi ja irvisti Lauralle, joka oli kauhun valkaisema.
"Tule tanssi minun kanssani, niin jätän sinut henkiin seuraavassa ottelussa, jonka taistelemme" Jack sanoi ja jäi odottamaan Lauran vastausta.
Tristan laitappa fluffia kehiin
- Executioner
- Executioner
Zalcadir kuuli omaan huoneeseensa vertahyytävä huudon, joka sai hänelle aikaan valtavan migreenin. Haudanhaamu keräsi tahtonsa yhteen ja otti aineettoman muotonsa. Hän liukui aaveena suoraan huoneensa seinän läpi Lauran huoneeseen, Jackin taakse.
Haudanhaamu synkistyi nähdessään virnuilevan Jackin, ja tarttui tätä lujasti pään sivusta, iski tämän kallon lujaa kiviseinään ja heitti hämmentyneen Kaaoksenpalvojan huoneen toiselle puolelle.
"Ala mennä, koira. Olet typerys, kun luulet, että voisit saada vampyyrin itsellesi."
Zalcadir tarttui toisella kädellä miekkaansa. "Kaksi vastaan yksi. Kohta kolme, sillä Charlie varmasti kuuli huudon. Sinuna pitäisin kiirettä."
Haudanhaamu synkistyi nähdessään virnuilevan Jackin, ja tarttui tätä lujasti pään sivusta, iski tämän kallon lujaa kiviseinään ja heitti hämmentyneen Kaaoksenpalvojan huoneen toiselle puolelle.
"Ala mennä, koira. Olet typerys, kun luulet, että voisit saada vampyyrin itsellesi."
Zalcadir tarttui toisella kädellä miekkaansa. "Kaksi vastaan yksi. Kohta kolme, sillä Charlie varmasti kuuli huudon. Sinuna pitäisin kiirettä."
-
Rotten sound
Haa kommareitten salaliitto 
Jack otti Lauraa kädestä kiinni ja lantiosta
"Tule ja tanssi minun kanssani Laura, koska ystäväsi ei auta sinua" Jack kuiskasi lauralle ja lennätti Lauran katolle.
"Tanssi viimeinen kerta vapaana ihmisenä, koska kohta olet minun omaisuuttani" Jack sanoi ja virnisti Lauralle.
Olen iivöl
Jack otti Lauraa kädestä kiinni ja lantiosta
"Tule ja tanssi minun kanssani Laura, koska ystäväsi ei auta sinua" Jack kuiskasi lauralle ja lennätti Lauran katolle.
"Tanssi viimeinen kerta vapaana ihmisenä, koska kohta olet minun omaisuuttani" Jack sanoi ja virnisti Lauralle.
Olen iivöl
Charlie tarttui messinkiseen ja vankkaan oven kahvaan, voimalla, jonka vain viha voi synnyttää. Puinen ovi lennähti auki, näyttäen vampyyrille mistä Lauran huuto oli johtunut. Hän pysähtyi ovelle ja kiersi huonetta katseellaan, tietäen jo mitä tulisi näkemään. Jack oli ollut täällä.
Charlie vilkaisi Zalcadiria joka liukui huoneen läpi kattoa kohti, silmät vihaa leimuten. Vampyyri asteli hitaasti huoneen poikki, Zalcadirin vierelle, kääntyen katolle johtaviin portaisiin päin, valmiina repimään Jackin kurkun auki, vuodattamaan verta, mikäli demoni näyttäytyisi hänelle. Heitä oli kolme ja Jack, mikäli tuo demoni aikoisi jotain, olisi matka kohti kuolemaa väistämätön.
Zalcadir liukui kattoluukun läpi, häviten jonnekkin Charlien näkökentän ulottumattomiin. Vampyyri potkaisi luukun irti, joka päästi vanhalle puulle tutun narahduksen irrotessaan saranoistaan. Charlie miltei törmäsi Lauraan, joka oli liikkunut nopeasti katolta huonettaan kohti. Laura viittasi katonharjalle, mistä saattoi erottaa siivekkään hahmon, demonin. Se oli Jack. Zalcadir oli nähtävästi ennättänyt jo edelle, ja oli puolustusasennossa Jackia vastapäätä, odottaen Charlien tulemista. Nyt heitä oli kolme, kaksi vampyyriä ja haudan haamu vastaan Jack.
"Pakene koira", Charlie kuiskasi hyytävästi, silmät Jackiä halveksuvasti tuijottaen.
-Nilarakh
Cynae-aeaelioe
Cynae-aeaelioe
-
Rotten sound
- Executioner
Jeps, kävisihän tuo, tosin Chosenillekkin pitää ilmoitella, hänhän on se varsinainen pomo täällä, pistän YV:tä. :)Executioner kirjoitti:Nil, kävisikö se, että käymme Jackin kanssa taistelun täällä katolla, missä nyt olemme areenan sijasta? Olisi hieman erikoisempaa :P
-Nilarakh
Cynae-aeaelioe
Cynae-aeaelioe
-
Rotten sound