Ironman kirjoitti:Samuli.H kirjoitti:Eikö kenelläkään tosiaan ole mitään sanottavaa?
Tjooh, eipä täällä porukka non-gw figuja jaksa kommentoida koskaan. Ihan sama miten on maalattu, niin hyvä jos pari kommenttia saa. Kannattaa laittaa vaikka pp:n omalle foorumille, sieltä kyllä kommenttia tulee.
Niinhän tuo taitaa olla. Omalta osaltani sanon kuitenkin että ensimmäiseksi Menothiksi onnistunut tuotos. Väriteema on PP:n perusmenothtyylistä poikkeava ja sinällään jo huomiota herättävä. Pari pientä juttua (vaikka sanoitkin jo että laiskuus ja huolimattomuus...

) olitko muuten ajatellut maalata höyrypannun luukun sivuilla oleviin 'ympyröihin' mittarit? Tuhkaluukun rakoihin voisi heitellä vähän oranssia antamaan tunnetta siitä että pannu on kuumana ja 'savu'piipun päällisen voisi noeta vaikka mustalla pastelliliitujauholla. Vaikka Repenter olisikin vasta ajettu pajalta, voisi siinä vähän olla näkyvissä käytön jälkiä.
Kuvat ovat vähän pieniä, mutta kyllä niistä jotain erottuu...
Itse olen vasta kasaamassa omaa sakkia, joten nostan aina hattua jokaiselle, joka saa masiinaa kootuksi ja maalatuksi. Sen verran työtä ne tuntuvat teettävän ettei ainakaan minulta onnistu hetkessä. Ironmania tuen sanomalla että PP:n oma foorumi, DakkaDakka, CMON tai jopa WIP voivat olla antoisampia kommenttien saamiselle, englannin taito kuitenkin välttämättömyys...
Jatka vain samaan malliin, äläkä anna kommenttien vähyyden vaivata, pääasia että olet itse tyytyväinen lopputulokseen!