"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

FLuffiukot ja konffatut monsut/herot/unitit

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
riimumestari

FLuffiukot ja konffatut monsut/herot/unitit

Viesti Kirjoittaja riimumestari »

Joo tuli tässä mieleen että mitä pidetään esim turnauksissa/kilpailuissa ylipäätänsä konffatuista ukoista?? esim ajattelin tässä itse repiä griffoniltani siivet ja laittaa ne dark elf steediin saadakseni siitä pegasuksen ja maalata itse griffon synkällä teemalla ja pitää sitä war hydrana?? onko tämä järin mahdollista?? enslaved griffon=war hydra
The Captain
Valvoja

Re: FLuffiukot ja konffatut monsut/herot/unitit

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Eipä noista kukaan ole tähänkään saakka urputtanut, päinvastoin kehuja ovat saattaneet saada hyvin toteutettuina.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
riimumestari

Kiitoksia teille kapteeniseni
Archibald

Viesti Kirjoittaja Archibald »

Juu aivan kuten Captain totesi. Yleensä niihin hienoihin konversioihin kiinnittää huomiota, ei huonoihin. Mutta kyllä Griffonille kuuluu siivet vaikka se olisi enslaved... IMO!!

-a
riimumestari

ne on revitty irti,nöyrtymisen merkiksi :D
Archibald

Viesti Kirjoittaja Archibald »

Mutta sehän sattuu! :=0

Mielestäni se vain näyttäisi niin tyhmältä. Ja eikös siinä jo kuolisi tuskaan tai verenhukkaan......

-a
riimumestari

Haavathan on tietenkin korruptoituneet pimeästä magiasta..=esim: Dark elfit ovat sotasaaliinaan ryöstäneet uljaan aarnikotkan... pimentäneet sen mielen.. leikanneet siivet irti pakoyrityksien varalta... ja korruptoitunut kotka on valmis.. =eli paha paha kotka :)
Ratovaari

Viesti Kirjoittaja Ratovaari »

Itse en ole viellä missään turnauksessa Fabaa pelannut, eiku hetkinen, olempas, yhden pelin, ja sielläkään minulla ei ollut yksikään Characteri "oikeita" charactereita. Dragon Slayer oli Talisman City Of Adventure Expansionista hieman konffattuna, Thane oli WarhammerQuestista ja Runesmithi oli Reaperin figu. 40K:ssa taas minun Chaplainini on tehty Captain Shrikestä.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
daider
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daider »

Kunhan keksit hyvän syyn miksi griffoni hönkii tulta.
Konvertoi vielä revityt siiventyngät griffonille, näyttää kidutetummalta.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
riimumestari

Griffonin sisälle on asetunut tulen demoni jonka Pimeyden haltijat sinne ovat loihtineet/mananneet
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijat ja yksiköt”