Chaos Lord
Mahtavan "realistinen" tyyli. Mielestäni juuri kirkkaat huippuvalot lannevaatteessa tuo sitä hyvin esille.
Mitä siipiin tulee niin ne ovat mielestäni juuri oikeanlaiset. Jos niitä työstäisi liian pitkälle koko ukko menisi tukkoon ja huomio kiinnittyisi tärkeimmästä eli itse tyypistä väärille poluille.
Base on hieno, mutta jos figu tarkoitettu pelikentälle saattaa olla hieman liiankin dramaattinen ja jäädä hieman orvon näköiseksi.
Ainoa yksityiskohta, joka pisti silmääni "huonompana" oli siivissä olevat ketjut. Niiden ollessa juuri gw-tyyliset muotoillut patukat. Itse suosittelisin ohutta koruketjua jonka saa jäykistettyä nestemäisellä pikaliimalla. Tällainen sopisi mielestäni juuri figun aitoon teemaan.
Tällaisia mietteitä minulta. Mahtava figu!
Mitä siipiin tulee niin ne ovat mielestäni juuri oikeanlaiset. Jos niitä työstäisi liian pitkälle koko ukko menisi tukkoon ja huomio kiinnittyisi tärkeimmästä eli itse tyypistä väärille poluille.
Base on hieno, mutta jos figu tarkoitettu pelikentälle saattaa olla hieman liiankin dramaattinen ja jäädä hieman orvon näköiseksi.
Ainoa yksityiskohta, joka pisti silmääni "huonompana" oli siivissä olevat ketjut. Niiden ollessa juuri gw-tyyliset muotoillut patukat. Itse suosittelisin ohutta koruketjua jonka saa jäykistettyä nestemäisellä pikaliimalla. Tällainen sopisi mielestäni juuri figun aitoon teemaan.
Tällaisia mietteitä minulta. Mahtava figu!
Kiitos kiitos. 
Sitten in other news:
Figu oli juuri lakattavana viimeistä kertaa kun spraylakkani sanoi itsensä irti ja tujautti 'ardcoatmaisen rupisen pinnan valkoisilla hiukkasilla höystettynä figun päälle, tuhoten sen ulkonäön totaalisesti.
This is Minorith, CNN.
Ei mahda mitään, shit happens. Noh, minulla oli jo muutenkin paljon siistimpi konversio mielessäni, joten ei se haittane. Tämä figu oli kuitenkin oiva tutoriaali minulle metallin maailmaan, seuraavassa osaan varoa tekemiäni virheitä ja saada paljon parempaa jälkeä. Harmi sinänsä, kun joku jo tarjoutui ostamaankin figun.
Mutta kiitokset vinkeistä.
Eli eikun seuraavaa Lordia väsäämään!
Ja aion muuten käyttää tuota ketjuvinkkiä.
Sitten in other news:
Figu oli juuri lakattavana viimeistä kertaa kun spraylakkani sanoi itsensä irti ja tujautti 'ardcoatmaisen rupisen pinnan valkoisilla hiukkasilla höystettynä figun päälle, tuhoten sen ulkonäön totaalisesti.
This is Minorith, CNN.
Ei mahda mitään, shit happens. Noh, minulla oli jo muutenkin paljon siistimpi konversio mielessäni, joten ei se haittane. Tämä figu oli kuitenkin oiva tutoriaali minulle metallin maailmaan, seuraavassa osaan varoa tekemiäni virheitä ja saada paljon parempaa jälkeä. Harmi sinänsä, kun joku jo tarjoutui ostamaankin figun.
Eli eikun seuraavaa Lordia väsäämään!
Ja aion muuten käyttää tuota ketjuvinkkiä.
Voit kokeilla vetää uudet lakat siihen päälle, saattaa joskus auttaa. En lupaa, mutta olen kuullut että saattaa jeesaa. Figu ainakin oli tosi kivan näkönen, sopivan ruosteinen ja taistelun käyneen näyttävältä. Mielestäni lannevaate olis voinut olla puhtaampi, olisit saanut vähän contrastia figuun. Anyway, todella "graafisen" näkönen figu. *thumbs up*
Moi
Moi
Hope is a serum that never heals
-
Usermaatra
- Slaughter Master
- Synnin niittäjä
- Viesti:
Osanottoni siihen osoitteeseen.Minorith kirjoitti:Kiitos kiitos.
Sitten in other news:
Tapahtui tässä äsken vähän vastaava juttu, olin maalannut Helf-armeijaani prinssiä ja sain sen tänään valmiiksi (meni reilu viikko maalata, tunteina ehkä se about 14-18h), menin lakkaamaan sitä ja sitten se olikin valkoista sprayta!
No, hyvä puoli on sitten se että kilpi säästyi, muu siitä on nyt likoamassa jarrunesteessä....
Pesis kirjoitti:Työmotivaatiota Rommellin sanoista: "Sweat saves blood, blood saves lives, and brains save both."
Tjaah. Voihan sanoa että se on close combat attachment, koska onhan selvää että vain termikset saavat chainfistejä. Ei sinänsä että näkisin mikä siinä häiritsee niin paljon, oletko niin mielikuvituksetont että et pysty näkemään chainfistiä irti terminaattorista saamatta hepulia?slaughter master kirjoitti:Yksi asia minua häiritsee.
Eikö KUKAAN ole tullut ajatelleeksi, että chainfistejä saavat vain terminaattorit? Tuolla napilla kun en oikein näe terminator armouria. Jos se on showcase tarkoitukseen, niin ymmärrän kyllä, mutta häiritsee silmiä.
Moi
Hope is a serum that never heals
Haha, juuri tuota viestiä odoteltiinkin ircissä.
Hahmo on minun, samoin kuten sen fluffi. Kun hahmo hitsasi nyrkin käteensä kiinni, niin sehän damn well hitsasi sen. Jos se ampuu kahdella Lascannonilla yhdellä kädellä niin siinähän ampuu.
Hahmo on minun, samoin kuten sen fluffi. Kun hahmo hitsasi nyrkin käteensä kiinni, niin sehän damn well hitsasi sen. Jos se ampuu kahdella Lascannonilla yhdellä kädellä niin siinähän ampuu.
Viimeksi muokannut Draktaron, Ti 19.09.2006 20:04. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Jesh, tässä on asennetta.
Ehkäpä komeimpia kaamoksia mitä olen nähnyt, tiukkaa tulisi Chronon IW:itten kanssa jos näihin verrattaisiin, kummatkin tosi tyylikkäitä.
Sitten tähän figuun:
Tummuus vaihteli sopivasti koko figussa, oli tummia kohtia tasapainossa vaaleempien kanssa, kuten siipien, joka synnyttää hienon, tarpeeksi kontrastisen lookin. Hieman sotkuiselta vaikutti osittain, esimerkiksi fisti, jossa washi(?), joka on maalattu hieman eri sävyllä, on tuonut tätä sotkuisuuden tunnetta. Tosin tämä pointti ei laskisi koko figun arvoa pätkääkään IMO. Myös base onnistunut kokonaisuus, mikä antaa lisäpointseja napille, joka yksistään saattaisi vaikuttaa karulta, kenties hieman patsasmaiselta, mikä tuli jo esille.
Ketjut taitavatkin olla ainoa asia, minkä menisin muuttamaan, mikäli täydellisyyttä kohti pyrkisin. Nyt näyttävät jopa turhan paksuilta, suhteessa muuhun napin anatomiaan.
Kaikenkaikkiaan valtaisan nätti kokonaisuus, josta kannattaa olla ylpeä.
-Nilarakh
Ehkäpä komeimpia kaamoksia mitä olen nähnyt, tiukkaa tulisi Chronon IW:itten kanssa jos näihin verrattaisiin, kummatkin tosi tyylikkäitä.
Sitten tähän figuun:
Tummuus vaihteli sopivasti koko figussa, oli tummia kohtia tasapainossa vaaleempien kanssa, kuten siipien, joka synnyttää hienon, tarpeeksi kontrastisen lookin. Hieman sotkuiselta vaikutti osittain, esimerkiksi fisti, jossa washi(?), joka on maalattu hieman eri sävyllä, on tuonut tätä sotkuisuuden tunnetta. Tosin tämä pointti ei laskisi koko figun arvoa pätkääkään IMO. Myös base onnistunut kokonaisuus, mikä antaa lisäpointseja napille, joka yksistään saattaisi vaikuttaa karulta, kenties hieman patsasmaiselta, mikä tuli jo esille.
Ketjut taitavatkin olla ainoa asia, minkä menisin muuttamaan, mikäli täydellisyyttä kohti pyrkisin. Nyt näyttävät jopa turhan paksuilta, suhteessa muuhun napin anatomiaan.
Kaikenkaikkiaan valtaisan nätti kokonaisuus, josta kannattaa olla ylpeä.
-Nilarakh
"ytimekäs ja hyvä *näyttää vaemman sormen peukaloa*" - Hovinarri
Cynae-aeaelioe
Cynae-aeaelioe
- Lord Mikke
Kontrastia on kyllä nyt liikaa, ja se käyrä on taidettu vetää vaaleasta päästä vähän liian ylös. RGB arvot ainakin mun photarissa vinksahti kattoon. Jos käytät kurveja niin hyvä nyrkkisääntö on että tod. löysä S - on paras. Leveleillä homma taas menee yleensä kuuseen. Muuten ihan jees mutta tossa on liian kova ero tummalla ja vaalealla (imo).
Just opetettiin koulussa ( Graafinen. ) kuinka kuva normalisoidaan kunnolla pelkästään numeroiden avulla ( Eli kaikki menee kohdalleen vaikka näyttö olis mustavalkonen ja ylösalaisin) mutta ehän mä sitä enää muista.

Tän pitäis olla jotenkin kohdallaan. Ja netistä saa muuten hyvät ohjeet monitorin normalisointiin, siinä onkin toinen nyrkkis. Älä koskaan luota monitoriisi, vaan niihin RGB arvoihin jotka vilkkuu siellä Photarin oikeassa ylänurkassa. Siitäkin löytyy tutoja. Ja kolmas on tietysti ihmisen omat silmät ja maku asian suhteen. Mutta arvot on aina oikeassa, sen tiedän vaikken vielä kaikkea ymmärtänykkään mitä se ope sepitti tunnilla.
Ja kiitokset Disclaimerista, taitaa olla ensimmäinen jossa ei lue metallisoidulla kaunogootti tekstillä jonkun kouluprojekti studion nimeä, ja sen jälkeen purppuralla Arial -fontilla "Dark Lord of Destruction"
Mutta joo, eiköhän tästä ukosta oo kaikki jo sanottu niin annetaan sen laskea tonne pois tekemään tilaa uusille tuotoksille.
Just opetettiin koulussa ( Graafinen. ) kuinka kuva normalisoidaan kunnolla pelkästään numeroiden avulla ( Eli kaikki menee kohdalleen vaikka näyttö olis mustavalkonen ja ylösalaisin) mutta ehän mä sitä enää muista.

Tän pitäis olla jotenkin kohdallaan. Ja netistä saa muuten hyvät ohjeet monitorin normalisointiin, siinä onkin toinen nyrkkis. Älä koskaan luota monitoriisi, vaan niihin RGB arvoihin jotka vilkkuu siellä Photarin oikeassa ylänurkassa. Siitäkin löytyy tutoja. Ja kolmas on tietysti ihmisen omat silmät ja maku asian suhteen. Mutta arvot on aina oikeassa, sen tiedän vaikken vielä kaikkea ymmärtänykkään mitä se ope sepitti tunnilla.
Ja kiitokset Disclaimerista, taitaa olla ensimmäinen jossa ei lue metallisoidulla kaunogootti tekstillä jonkun kouluprojekti studion nimeä, ja sen jälkeen purppuralla Arial -fontilla "Dark Lord of Destruction"
Mutta joo, eiköhän tästä ukosta oo kaikki jo sanottu niin annetaan sen laskea tonne pois tekemään tilaa uusille tuotoksille.
- Cancerblood
Histogrammin ekvalisoinnissa lasketaan kumulatiivisen intensiteettijakauman käänteisfunktio, jolla määritetään uudet arvot aiemmille tasoille. Analoginen versio tuottaa teoriassa täysin tasaisen intensiteettijakauman, diskreettiin tulee tyypillisesti piikkejä mutta se on silti omalla tavallaan tasainen painon suhteen. Temppu on ihan kätevä pikakorjaus, mutta valitettavasti se toimii kunnolla vain kuville, joihin halutaankin joka sävyä tasaisesti. Jos kuvassa on suuri määrä lähes tasasävyistä taustaa, algoritmi ekvalisoikin sen keskiharmaan ympärille ja varsinaiselle kohteelle voi käydä ihan mitä vain. Tähän taas auttaa joskus kuvan paloittelu ja paikallinen ekvalisointi. Lisää vaikka tuolla, pari esimerkkiä toimivista ja toimimattomista kuvista tuolla (jos nyt tästä oli ylipäätään kyse).Minorith kirjoitti:Just opetettiin koulussa ( Graafinen. ) kuinka kuva normalisoidaan kunnolla pelkästään numeroiden avulla ( Eli kaikki menee kohdalleen vaikka näyttö olis mustavalkonen ja ylösalaisin) mutta ehän mä sitä enää muista.
Valokuvaus ja kuvien ropelointi tietokoneen näyttöä varten on jotain taiteen ja magian välimaastosta. Ikävä kyllä, tässä ei toimi loppujen lopuksi kuin perstuntuma ja sekin menee vain sinne päin monenlaisten kalibraatioiden takia. Curves on kyllä hieno vehje. Voisin joskus rustata siitä artikkelin.
Juu ja hiano figu, vaikka en marineista mitään ymmärräkään.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
Meille tosin ei taidettu opettaa pelkän keskiharmaan ympärille ekvalisointia, vaan niin että kuvasta valitaan tummin, vaalein sekä harmaa kohta jolloin sen saa säädellä aika tarkastikin.
Sen jälkeen valitaan tummin ja vaalein kohta punaiselle, vihreälle ja siniselle, ja niin että käyrien arvot menevät näillä samoiksi. ( Muistaakseni. )
Sillähän saa kuvasta "virallisesti oikein" sävytetyn, mutta jos hakee jotain radikaalimpaa niin juurikin Curves+oma fiilis on oikea työkalu.
Sen jälkeen valitaan tummin ja vaalein kohta punaiselle, vihreälle ja siniselle, ja niin että käyrien arvot menevät näillä samoiksi. ( Muistaakseni. )
Sillähän saa kuvasta "virallisesti oikein" sävytetyn, mutta jos hakee jotain radikaalimpaa niin juurikin Curves+oma fiilis on oikea työkalu.
- Farseer of Biel-tan