Baseen laitan vielä joihinkin kohtiin hiekkaa, niin näyttää maalta jossa on tuommoisia limamätä lätäköitä joita tyyppi puskee saappaanraosta.

Tottakai, se että huomaan miten jotkut jaksavat minua siitä huomauttaa keeps me going.TranssiApina kirjoitti: Ps. Sää jaksat tosiaan vaihtaa aina Avatarin uusimman figun mukaan
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
taavetti kirjoitti: Onko alusta dipattu?
Chrono kirjoitti:Base näyttää dipatulta?
Eiköhän riitä kun yks kysyy ja sit ootetaan vastausta. Kyllä, sekoitin Desert Yellowia lakkaan, ja myöhemmin lisään hiekkaa jotta näyttää että tyyppi kävelisi kuraisessa mätälätäkössä.Nilarakh kirjoitti:Hmm...Oot dipannut basen?
Ps. Preheresy Deathguardin armour on muuten valkonen.Chrono kirjoitti: Ps. Deathguardin armori on muuten valkone
Moi
Ei kannata tuomita tuollaisen perusteella. Siistin ukkoa varmaan tunnin, nimittäin metallisessa Obliteraattorissa niitä valusaumoja, skulptivikoja ja tikkuja löytyy vaikka muille jakaa. Pari sitten jäi huomaamatta, tuokin eri osa. Mutta ei se nyt minua niin häiritse.Hammerheart kirjoitti: ...muttet jaksa käyttää muutamaa minuuttia noiden valukökköjen poistamiseen?
Taudit eivät myöskään takaa ainakaan minulle kummanväristä ihoa. Mutta siis joo, en vaan diggaa sinisistä/keltaisista etc. Niin minä tein näin, ja olen kyllä tyytyväinen. Saahan sitä olla vaikka mitä tautia mutta ei silti puske mätää ja sinertävää ihoa.Chrono kirjoitti:En nyt sanoisi että sun tarttee mtn liimaa tohon laittaa, kunhan sanoin että voisi olla enemmän "tauteihin" viittaavaa väritystä. Ei toi mun mielestä näytä sen enemmän tautiselta kun mun omat Iron Warrioritkaan, armori vaan on suht kulunut.i
No okei, joku laitto Index Astartesissa niihin jonkun khakivärisen sävytyksen siinä data sheetissa, niin että ne olis "likasia" valkosia. Plague Marinet ovat sitten ihan minkä värisiä haluaa.Ps. Preheresy Deathguardin armour on muuten valkonen.Ps. Deathguardin armori on muuten valkone Vinkkaus
Moi
Ja Plaguemarinet ovat nimenomaan postheresy Deathguardin jalkajanttereita.Chrono kirjoitti:Plague Marinet ovat sitten ihan minkä värisiä haluaa.
Ja Chaos Codexin sivulla 72. on kuva Plaguemarinesta, eli Deathguardin marinesta.GW kirjoitti: Ten millennia ago, the Death Guard was one of the original twenty Space Marine Legions, united in the defense of Mankind under the command of the Emperor. As Plague Marines, they are the incarnation of silent death, the virulent epidemic, the wasting disease, and the remorselessness of decay.