Kuitenkin olen viime aikoina huomannut, että hirveän "kilpailuhenkinen" pelaaminen ei ole minua varten. 1500 pisteen IG-armeijani saisi varmaan voimapelaajat oksentamaan, lähtökohtana on ollut nimittäin tehdä vähän eliitimpi porukka mm. carapace armorin ja sharpshooter-doktriinin avulla. Ja lähinnä sisällytin figuja joista pidän, jopa kolme mortaria piti laittaa (vanhana krh-miehenä), ja toisen troop-osaston muodostaa armored fist-ryhmä (mekanisoitu jalkaväki on siistiä). Tässähän on se lopputulos, että useimmat unitit ovat hirveän kalliita ja kuolevat silti suht helposti esimerkiksi mariineihin verrattuna, jolloin sellainen kilpailuhenkinen lista teurastaa mun armeijani helposti. Mutta olen aina rakastanut 40k-fluffia, ja pelaaminen on mielestäni kivaa vaikka häviäisinkin. Siksi en edes tällä hetkellä mieti mitään "järkeistämistoimenpiteitä". Armeijani on olevinaan Thallus-planeetan (keksin itse tollasen metsäisen mestan) PDF:n eliittijääkärikomppania.
FB:tä olen pelannut hieman enemmän kilpailumielessä wood elf-aikoinani. Kyllästyin elffeihin ja tällä hetkellä minulla on 1000 pts Dogs of Wareja, tarkoitus laajentaa 2000 pts:n ensi vuonna. FB:n säännöt miellyttävät minua enemmän, siinä ehkä mietin hiukan enemmän myös sitä että pystyisin listallani jonkun voittamaankin
Mutta taidan joka tapauksessa olla tullut vanhaksi (23v) kun pelit on musta yleensä älyttömän hauskoja vaikka suurimman osan ajasta mulla "pyyhitään lattiaa"...