[Maalauskisa - SCI-FI] Säännöt ja ilmottautuminen
[Maalauskisa - SCI-FI] Säännöt ja ilmottautuminen
2002 vuoden Sotavasara.net maalauskilpailu sci-fi sarja
Tähän kisaan saavat osallistua kaikki sotavasara.netin rekisteröityneet käyttäjät.
Kilpailusa on ainoastaan yksi sarja, johon voi osallistua scifi-aiheisella figulla. Sarja siis scifi single. Figun saa sijoittaa maksimissaan GW:n isommalle pyöreälle infantry baselle(halkaisija 40mm) tai sitä vastaavalle.
Basen ei tarvitse olla pyöreä.
Sarjaan osallistutaan siis yhdellä miniatyyrillä, eli ratsastavat tms. figut ovat kiellettyjä. Basen koristeiksi kuitenkin lasketaan pienet familiarit yms. nurglingin kokoiset möykyt(näitä saa siis olla).
Figun EI tarvitse olla GW:n valmistama. Kaikki käyvät, kunhan mittakaava on maksimissaan 30mm(GW:n figut ovat 28mm).
Kilpailuun osallistuvasta figusta on ennen maalaamista otettava ns. befor kuva. Tässä kuvassa figussa saa olla pohjamaali, muttei mitään muita värejä. Kilpailuun ilmoittaudutaan lähettämällä tämä kuva minulle. Lähetäminen onnistuu joko sähköpostin liitetiestona([email protected]) tai PM:nä URL, josta voin kuvan ladata.
Lähetettyäsi kuvan saat minulta vastauksen, että kuva on vastaanotettu ja saat kilpailunumeron, jonka toivon sinun säilyttävän(tämä vain helpottamaan minun työtäni).
Ilmoittautumisen jälkeen figua saa alkaa maalaamaan. Valmis kuva tulee toimittaa minulle deadlineen mennessä. Mieluiten kuitenkin vasta kilpailun loppupuolelle, jottei toimitetut kuvat pääsisi katoamaan.
Kaikki kuvat(sekä before, että after) laitetaan netiin näkyville heti, kun ne toimitetaan minulle. Näin estetään se, että jokin kuvista jää julkaisematta(näin kävi yhdelle palautetulle kuvalle fantasy sarjassa. Pahoitteluni :oops: ).
Kaikki maalaajat pysyvät anonyymeinä äänestyksen loppuun asti. Tämä tarkoittaa siis sitä, että kuvaa ei saa julkaista omalla sivustollaan tai muualla ennen äänestyksen päättymistä.
Deadlinet
Before kuva on oltava toimitettuna minulle viimeistään sunnuntaina 2.2.03.
Valmis kuva on oltava minulla viimeistään 2.3.03.
Äänestäminen
Äänestää saavat ainoastaan kisassa figunsa valmiiksi saaneet. äänestämisessä käytetään muuten samoja sääntöjä, kun fantasy-sarjassakin.
Unohtuiko jotain? Kysymykset tänne tai PM:llä minulle.
Tähän kisaan saavat osallistua kaikki sotavasara.netin rekisteröityneet käyttäjät.
Kilpailusa on ainoastaan yksi sarja, johon voi osallistua scifi-aiheisella figulla. Sarja siis scifi single. Figun saa sijoittaa maksimissaan GW:n isommalle pyöreälle infantry baselle(halkaisija 40mm) tai sitä vastaavalle.
Basen ei tarvitse olla pyöreä.
Sarjaan osallistutaan siis yhdellä miniatyyrillä, eli ratsastavat tms. figut ovat kiellettyjä. Basen koristeiksi kuitenkin lasketaan pienet familiarit yms. nurglingin kokoiset möykyt(näitä saa siis olla).
Figun EI tarvitse olla GW:n valmistama. Kaikki käyvät, kunhan mittakaava on maksimissaan 30mm(GW:n figut ovat 28mm).
Kilpailuun osallistuvasta figusta on ennen maalaamista otettava ns. befor kuva. Tässä kuvassa figussa saa olla pohjamaali, muttei mitään muita värejä. Kilpailuun ilmoittaudutaan lähettämällä tämä kuva minulle. Lähetäminen onnistuu joko sähköpostin liitetiestona([email protected]) tai PM:nä URL, josta voin kuvan ladata.
Lähetettyäsi kuvan saat minulta vastauksen, että kuva on vastaanotettu ja saat kilpailunumeron, jonka toivon sinun säilyttävän(tämä vain helpottamaan minun työtäni).
Ilmoittautumisen jälkeen figua saa alkaa maalaamaan. Valmis kuva tulee toimittaa minulle deadlineen mennessä. Mieluiten kuitenkin vasta kilpailun loppupuolelle, jottei toimitetut kuvat pääsisi katoamaan.
Kaikki kuvat(sekä before, että after) laitetaan netiin näkyville heti, kun ne toimitetaan minulle. Näin estetään se, että jokin kuvista jää julkaisematta(näin kävi yhdelle palautetulle kuvalle fantasy sarjassa. Pahoitteluni :oops: ).
Kaikki maalaajat pysyvät anonyymeinä äänestyksen loppuun asti. Tämä tarkoittaa siis sitä, että kuvaa ei saa julkaista omalla sivustollaan tai muualla ennen äänestyksen päättymistä.
Deadlinet
Before kuva on oltava toimitettuna minulle viimeistään sunnuntaina 2.2.03.
Valmis kuva on oltava minulla viimeistään 2.3.03.
Äänestäminen
Äänestää saavat ainoastaan kisassa figunsa valmiiksi saaneet. äänestämisessä käytetään muuten samoja sääntöjä, kun fantasy-sarjassakin.
Viimeksi muokannut VC, Pe 14.02.2003 19:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
niblebitzer
- Chaosboyz Crew
Re: [Maalauskisa - SCI-FI] Säännöt ja ilmottautuminen
Näin hätäseen eikös nyt ole jo vuosi 2003? Jos nyt tällä kertaa koittaisi vaikka saada jotain maalattavaa työn alleVonCarstein kirjoitti:2002 vuoden Sotavasara.net maalauskilpailu sci-fi sarja
- The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your action.
http://lunatix.epixx.org/
http://lunatix.epixx.org/
Onhan tämä 2003. Mutta tämä maalaus kisa starttasi vahvastiNiblebitzer kirjoitti:Näin hätäseen eikös nyt ole jo vuosi 2003? Jos nyt tällä kertaa koittaisi vaikka saada jotain maalattavaa työn alleVonCarstein kirjoitti:2002 vuoden Sotavasara.net maalauskilpailu sci-fi sarja
viime vuoden puolella fantasy-sarjan merkeissä. Kyseessä ei ole
siis uusi kisa vaan jatkoa tuohon edelliseen uudella sarjalla tms.
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
Juurikin näin. Tuolla toisessa threadissa kirjoiteltiin, että otetaan perinteeksi maalauskilpilu aina vuodenvaihdetta ennen. Eli 2003 kilvassa on sitten joulukuussa deadline. Tämä on vain vähän siirtynyt, koska tuo fantasy oli hieman kokeellinen kilpailu. Siinä katsottiin, että tuleeko tämmöisestä mitään ja että kannattaako näitä edes järkäillä.shaman of waaagh kirjoitti: Onhan tämä 2003. Mutta tämä maalaus kisa starttasi vahvasti
viime vuoden puolella fantasy-sarjan merkeissä. Kyseessä ei ole
siis uusi kisa vaan jatkoa tuohon edelliseen uudella sarjalla tms.
Siis tuo 30mm tarkoittaa mittakaavaa, eikä figun kokoa. Vedetään figun koossa raja Abaddon/Obliterator kohdalle. Eli uusi demon prince ei kyllä mielestäni käy single sarjaan.Chronophague kirjoitti:lasketaanko Chaos Deamon Prince nyt 30mm figuksi? SE on sillä isommalla pyöreällä basella. Mihin vedetään viiva? 30mm, vai 40mm(marine) abaddon onkin sitten isompi, tai Ghazkhull? Ihan näin kiinnostuksesta?
[EDIT] Jos jollain on epäselvää, että voiko osallistua jollain figulla, niin voi lähetellä mailia tai PM:iä, niin ongelma selviää.
Koska haluamme nähdä maalauskisassa uusia figuja eikä mitään vanhoja hyllynpohjalta kaavittuja. Se on sen säännön tarkoitus.Mälis kirjoitti:miks pitää olla before-kuvat? ei miul oo rahaa ostaa uusii figui maalauskilpailuu varten.
..tosin osallistun varmaa khorne berzerkkerillä.
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Säännön venyttämistä mielestäni, figujen pitäisi periaatteessa olla omilla pelialustoillaan. Mutta VC:n päätös. :-)PK88 kirjoitti:saako maalattavalla figulla olla mopo?
sen saa mahtumaan 40mm baselle.
Jag känner en bot
[Luoja] kirjoitti:Ja oliskos tässä mitään kokorajoitusta? Eli onko ihan grotti-bloodthirsteri skaalalla?
Mikäli luet viellä ylempää huomaat että obiliraattori/abbadoni on jotakuinkin koon yläraja ;-)VonCarstein kirjoitti:Figun EI tarvitse olla GW:n valmistama. Kaikki käyvät, kunhan mittakaava on maksimissaan 30mm(GW:n figut ovat 28mm).
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
-
bonesripper